X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Στην υγειά των αληθινών φιλάθλων της Ιταλίας

Italy placers embrace and sign their country's anthem before a round of sixteen match between Switzerland and Italy at the Euro 2024 soccer tournament in Berlin, Germany, Saturday, June 29, 2024. (AP Photo/Matthias Schrader) AP PHOTO/MATTHIAS SCHRADER

Η πραγματική αγάπη για την ομάδα μπορεί να εκδηλωθεί με πάμπολλους τρόπους. Φωνή, δάκρυα, χαμόγελα, άγχος, αγκαλιές. Η Heineken στηρίζει όσους αγαπούν ανιδιοτελώς την ομάδα τους και εύχεται "στην υγειά των αληθινών φιλάθλων", που για ακόμη ένα μεγάλο τουρνουά χρωματίζουν τις εξέδρες με ένα κοινό χαρακτηριστικό: Το αγνό πάθος τους για το ποδόσφαιρο.

Η Ιταλία δεν κατάφερε να υπερασπιστεί τον ευρωπαϊκό της τίτλο, που κατέκτησε το 2021 στο Λονδίνο. Οι Ατζούρι αποκλείστηκαν καθαρά με 2-0 στη φάση των 16 από την Ελβετία, πραγματοποιώντας ίσως τη χειρότερη εμφάνιση της ιστορίας τους σε νοκ άουτ αναμέτρηση, μεγάλης διοργάνωσης.

Οι φίλαθλοι όμως της Ιταλίας στάθηκαν και με το παραπάνω στο ύψος τους, βάφοντας μπλε το Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου. Ας μην ξεχνάμε ότι οι Ιταλοί δεν ονομάζονται τυχαία Tifosi. Η λέξη προέρχεται από την αρχαία ελληνική "τύφος" που κυριολεκτικά σήμαινε καπνός, καθώς στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες οι θεατές συνήθιζαν να γιορτάζουν τις νίκες των αγαπημένων τους αθλητών αγκαλιασμένοι γύρω από μία φωτιά.

Οι Tifosi μπορεί να μην είχαν αυτή τη φορά την ευκαιρία να γιορτάσουν μία νίκη, ωστόσο τραγούδησαν όπως πάντα με πάθος τον εθνικό ιταλικό ύμνο, προκαλώντας ξανά ανατριχίλα, ενώ δεν σταμάτησαν ούτε λεπτό να υποστηρίζουν τους παίκτες του Λουτσιάνο Σπαλέτι, ελπίζοντας στην ανατροπή.

Στο τέλος η απογοήτευση ήταν έκδηλη για τον αποκλεισμό. Έτσι είναι όμως οι Ιταλοί. Φωνακλάδες, ευσυγκίνητοι και πάντα αφοσιωμένοι στην ομάδα τους. Η ήττα ωστόσο δεν τους πτοεί. Άλλωστε, όπως είπε και ο Παντελής Βλαχόπουλος στην Game Night "η νίκη δεν είναι πάντα αυτοσκοπός". Αυτό που μένει στο φινάλε είναι το ταξίδι, οι εικόνες και το πάρτι που στήθηκε στην εξέδρα.

Και η Heineken ήταν εκεί για να γιορτάσει μαζί τους και να αναδείξει τα ιδανικά των αληθινών φιλάθλων, αυτών που αγαπούν πραγματικά το ποδόσφαιρο και την ομάδα τους.

TAGS ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ BRAND EXPERIENCE