X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Στο Twitter η Ρεάλ, στο Facebook η Μπαρτσελόνα

Η Μπαρτσελόνα έχει τους περισσότερους πιστούς στο Facebook παγκοσμίως αφήνοντας 2η την Ρεάλ ενώ οι ρόλοι αντιστρέφονται στο Twitter. Δείτε ποιοι είναι οι 10 δημοφιλέστεροι σύλλογοι στα social media.

Στον 21ο αιώνα που η υψηλή τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, το ποδόσφαιρο είναι πλέον δεμένο με τα social media και δεν νοείται να υπάρχει σύλλογος που να μην έχει αναπτύξει διαδικτυακή και διαδραστική επικοινωνία με τον κόσμο του.

Τα λόγια μάλιστα του εκτελεστικού διευθυντή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Έντ Γούντγουορντ, για την δύναμη που έχουν τα συγκεκριμένα μέσα είναι χαρακτηριστικά:

"Την ημέρα της μεταγραφής του Άνχελ Ντι Μαρία από τη Ρεάλ Μαδρίτης, έρευνα έδειξε ότι τα χτυπήματα στο Google για τον παίκτη ήταν 12 φορές περισσότερα, ενώ για τον Φαλκάο ήταν 10πλάσια τα χτυπήματα σε σύγκριση με την ημέρα που είχε υπογράψει στην Ατλέτικο Μαδρίτης.

Όταν υπέγραψε ο Ντάλεϊ Μπιλιντ από τον Άγιαξ, αυξήθηκαν οι ακόλουθοί του στο Twitter κατά 72%. Ο σύλλογος έχει 61.000.000 ανθρώπους που τον ακολουθούν μέσω Facebook και 3.800.000 στο Twitter, ενώ το συνολικό νούμερο στα social media φτάνει τους 87 εκατομμύρια", δήλωσε στην εφημερίδα "Guardian" ο παράγοντας των "κόκκινων διαβόλων", και όλα αυτά μάλιστα αν σκεφτεί κανείς πως μέχρι το 2013 η ομάδα του Μάντσεστερ δεν είχε καν λογαριασμό στο Twitter.

Όσοι πάντως νομίζετε πως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι εκείνη που απολαμβάνει τη μεγαλύτερη δημοφιλία παγκοσμίως -τουλάχιστον όσον αφορά στους καταγεγραμμένους πιστούς- τότε κάνετε λάθος, καθώς οι δύο κολοσσοί του ισπανικού και του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα, φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις.

Οι "μερένγκες" μπορούν να υπερηφανεύονται για το γεγονός ότι βρίσκονται στην κορυφή όσον αφορά στον αριθμό των "πιστών" στο Facebook (με τη Μπαρτσελόνα να είναι 2η) ενώ οι "μπλαουγκράνα" έχουν την πρωτοκαθεδρία στον αριθμό των ατόμων που τους ακολουθούν στο Twitter (δεύτερη η Ρεάλ).

Κοιτώντας πάντως κανείς την πρώτη δεκάδα αντιλαμβάνεται το τεράστιο "ρεύμα" που έχουν οι αγγλικοί σύλλογοι παγκοσμίως. Και αυτό γιατί από τις 10 δημοφιλέστερες ομάδες στο Twitter οι τέσσερις είναι από τη "Γηραιά Αλβιώνα" (Άρσεναλ, Τσέλσι, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Λίβερπουλ), ενώ στο αντίστοιχο Top-10 στο Twitter οι μισές ομάδες (Άρσεναλ, Τσέλσι, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Σίτι) είναι αγγλικές.

Οι 10 πρώτες ομάδες σε "πιστούς" στο Twitter:

1. Ρεάλ Μαδρίτης: 13,8 εκατομμύρια

2. Μπαρτσελόνα: 13,5 εκ.

3. Άρσεναλ: 4,91 εκ.

4. Τσέλσι: 4,76 εκ

5. Γαλατάσαραϊ: 4,55 εκ.

6. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: 3,91 εκ.

7. Φενέρμπαχτσε: 3,72 εκ.

8. Λίβερπουλ: 3,56 εκ.

9. Κορίνθιανς: 2,55 εκ.

10. Μίλαν: 2,31 εκ

Οι 10 πρώτες ομάδες σε "πιστούς" στο Facebook:

1. Μπαρτσελόνα: 79,1 εκατομμύρια

2. Ρεάλ Μαδρίτης: 77,7 εκ.

3. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: 61,6 εκ.

4. Τσέλσι: 38,3 εκ.

5. Άρσεναλ: 30,7 εκ.

6. Μπάγερν Μονάχου: 24,1 εκ.

7. Λίβερπουλ: 24 εκ.

8. Μίλαν: 23,4 εκ.

9. Μάντσεστερ Σίτι: 16,7 εκ.

10. Γιουβέντους: 15,2 εκ.

Οι 10 πρώτες ομάδες σε "πιστούς" στο Instagram:

1. Ρεάλ Μαδρίτης: 4,9 εκατομμύρια

2. Μπαρτσελόνα: 4,9 εκ.

3. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: 2,1 εκ.

4. Τσέλσι: 1,4 εκ.

5. Μπάγερν Μονάχου: 1,3 εκ.

6. Άρσεναλ: 1,3 εκ.

7. Λίβερπουλ: 1 εκ.

8. Παρί Σεν Ζερμέν: 774.000

9. Μίλαν: 6660.000

10. Γαλατάσαραϊ: 650.000

Οι 10 πρώτες ομάδες σε συνδρομητές στο Youtube:

1. Ρεάλ Μαδρίτης: 1,6 εκατομμύρια

2. Μπαρτσελόνα: 1,59 εκ.

3. Τσέλσι: 387.000

4. Μάντσεστερ Σίτι: 328.000

5. Λίβερπουλ: 310.000

6. Γιουβέντους: 310.000

7. Μπάγερν Μονάχου: 255.000

8. Μίλάν: 254.000

9. Σάντος: 243.000

10. Άρσεναλ: 166.000

TAGS ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ