ΕΠΟ

UEFA: Στην Αθήνα τα βραβεία marketing 2016

UEFA: Στην Αθήνα τα βραβεία marketing 2016

Στην Αθήνα, το διήμερο 23-24 Νοεμβρίου, θα απονεμηθούν τα βραβεία marketing της UEFA, στο πλαίσιο σεμιναρίου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας που εντάσσεται στο πρόγραμμα KISS.

Στην Αθήνα, το διήμερο 23-24 Νοεμβρίου, θα απονεμηθούν τα βραβεία marketing της UEFA, στο πλαίσιο σεμιναρίου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας που εντάσσεται στο πρόγραμμα KISS. Για την εφετινή απονομή, υποβλήθηκαν 85 υποψηφιότητες προερχόμενες από 35 διαφορετικές ομοσπονδίες-μέλη της UEFA, δηλαδή 30 περισσότερες υποψηφιότητες από την τελευταία αντίστοιχη εκδήλωση, γεγονός που αποδεικνύει την εξαιρετική δουλειά των ομοσπονδιών σε θέματα marketing.

Οι εργασίες του σεμιναρίου θα αρχίσουν στις 14:00 την προσεχή Τετάρτη και η απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη και ώρα 20:00.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ KISS

Το πρόγραμμα KISS (Knowledge and Information Sharing Scenario) άρχισε να λειτουργεί το 2005 από την UEFA. Οι 55 ομοσπονδίες-μέλη της καλύπτουν μια ευρεία γεωγραφική εμβέλεια, που ενσωματώνει πολλές διαφορετικές κουλτούρες, μεθόδους εργασίας και επαγγελματικές πρακτικές. Το KISS αναγνωρίζει αυτή τη συλλογική τεχνογνωσία ως ένα πολύτιμο αγαθό, και επιδιώκει τη διανομή του για να βελτιώσει το επίπεδο της επαγγελματικής απόδοσης, που βασίζεται στην ανταλλαγή γνώσεων.

Με το πρόγραμμα KISS άρχισε η διοργάνωση μιας σειράς σεμιναρίων που πραγματοποιήθηκαν από την UEFA. Στόχος τους ήταν η συνεργασία με τις ομοσπονδίες-μέλη και η ενθάρρυνσή τους στην ανάπτυξη πρακτικών για την αποτελεσματική διαχείριση του ποδοσφαίρου σε πανευρωπαϊκή βάση. Τα σεμινάρια αυτά καλύπτουν τρεις βασικούς πυλώνες: λειτουργικές εργασίες, στρατηγική και ανάπτυξη.

Το πρόγραμμα εξελίχθηκε γρήγορα μέσω των σεμιναρίων που φιλοξενούνταν από διάφορες ομοσπονδίες-μέλη της UEFA και κυρίως μέσω της τεχνογνωσίας που μοιράστηκε σε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτά. Στα σεμινάρια έχουν αναπτυχθεί διάφορα θέματα, όπως, για παράδειγμα, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η σχέση επικοινωνίας-ΜΜΕ, τα ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα, το μάρκετινγκ, η εταιρική διαχείριση, το δίκαιο, η οργάνωση γεγονότων/αγώνων, η ασφάλεια στο γήπεδο.

Για τη διεύρυνση της τεχνογνωσίας, μεγάλο μέρος της θεματολογίας διατίθεται μέσω μιας ειδικής online πλατφόρμας. Όλα τα μέλη της UEFA διαθέτουν εξατομικευμένη πρόσβαση, έτσι ώστε να διευκολύνονται στην επικοινωνία και να μοιράζονται ιδέες και εμπειρίες.

TAGS ΕΠΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ