X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

Το αεροπλάνο της Αργεντινής απέφυγε τη συντριβή για 18 λεπτά

LIBRE USO

Η εθνική Αργεντινής θα μπορούσε να είναι στη θέση της Σαπεκοένσε, εάν η πτήση της καθυστερούσε μόλις 18 λεπτά, στο ταξίδι που πραγματοποίησε με το μοιραίο αεροσκάφος.

Η αεροπορική τραγωδία της Κολομβίας, που οδήγησε στο θάνατο 71 ανθρώπους, έφερε στο προσκήνιο την έλλειψη σωστής προετοιμασίας πριν από τις πτήσεις στη Νότια Αμερική.

Η βιασύνη αρκετών ομάδων και οι λίγες επιλογές αεροπορικών εταιριών αναγκάζουν τους υπευθύνους να μισθώνουν αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας αεροσκάφη, που πολλές φορές είναι ακατάλληλα για τα μακρινά ταξίδια που πραγματοποιούνται.

Το αεροπλάνο τύπου BAE 146 Avro RJ85, που κατέπεσε στην πόλη Αντιόκια, κατά τα φαινόμενα λόγω εξάντλησης των καυσίμων, αποτελεί ίσως το πιο τρανό παράδειγμα της περιοχής. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε ξεπεράσει το όριο των τεσσάρων ωρών πτήσης χωρίς ανεφοδιασμό. Τα αεροδρόμια της Σάντα Κρους και του Μεντεγίν απέχουν 2.975 χιλιόμετρα, ωστόσο τα καύσιμα σε ένα πλήρως ανεφοδιασμένο αεροσκάφος τέτοιου τύπου διαρκούν για 2.965 χιλιόμετρα.

Το αεροσκάφος της εταιρίας "LaMia" από το Βολιβία είχε χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές για πτήσεις τσάρτερ από ποδοσφαιρικές ομάδες και εκτός της Σαπεκοένσε, το είχε μισθώσει παλαιότερα η έτερη φιναλίστ του τελικού Copa Sudamericana, Ατλέτικο Νασιονάλ. Μάλιστα, ο προπονητής του κολομβιανού συλλόγου, Ρεϊνάλντο Ρουέδα, αποκάλυψε σε δηλώσεις του: "Ήμουν κι εγώ σε αυτό το αεροπλάνο με την ομάδα μου πρόσφατα. Είναι σύνηθες για έναν σύλλογο να ναυλώνει αυτό το αεροσκάφος με τον ίδιο πιλότο που έπεσε. Ήταν νεαρός, αλλά έμπειρος".

Μία άλλη ομάδα που είχε πετάξει με το συγκεκριμένο αεροσκάφος, όπως είχε γίνει γνωστό από τις πρώτες στιγμές μετά από την πτώση, ήταν η εθνική Αργεντινής. Η "αλμπισελέστε" είχε ταξιδέψει με αυτόν τον τρόπο τρεις εβδομάδες πριν από τραγικό συμβάν, για τον αγώνα των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 με αντίπαλο τη Βραζιλία.

Η πτήση που πραγματοποίησε ήταν μεταξύ Μπουένος Άιρες και Μπέλο Οριζόντε, η οποία κανονικά διαρκεί τέσσερις ώρες και τέσσερα λεπτά. Το χρονικό διάστημα αυτό είναι κατά μόλις 18 λεπτά πιο μικρό από την αυτονομία του αεροσκάφους, όπως προκύπτει από την υπηρεσία εντοπισμού αεροπλάνων "Flightradar24" και ως εκ τούτου είναι πιθανό ο Λιονέλ Μέσι και η παρέα του να γλίτωσαν από θαύμα μία αντίστοιχη τραγωδία!

Αν και η συγκεκριμένη υπηρεσία επισημαίνει στο twitter της ότι η απόσταση που μπορεί να διανύσει ένα αεροσκάφος εξαρτάται "από πολλές παραμέτρους, όπως οι επιπλέον δεξαμενές καυσίμων, το βάρος, οι άνεμοι και η ταχύτητα πτήσης", η εταιρία "LaMia" αποδεικνύεται με τον πλέον τραγικό τρόπο ότι παραβίαζε τους κανονισμούς πτήσης και γι' αυτό, εξάλλου, της αφαιρέθηκε από την κυβέρνηση της Βολιβίας το πιστοποιητικό λειτουργίας.

TAGS ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ