Το "Μπερναμπέου" ψάχνει πλούσιο νονό!
Η Ρεάλ Μαδρίτης βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τρεις κολοσσούς για την ονομασία του γηπέδου της. Microsoft, Audi και Fly Emirates οι μνηστήρες. Διαβάστε στο Sport24.gr τα χρήματα που ζητούν οι «μερένγκες» για την σούπερ χορηγία και ποια ομάδα κατέχει μέχρι στιγμής το ρεκόρ.
Η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης βρίσκεται σε συζητήσεις με τρεις εταιρίες για την χορηγία που θα αλλάξει το όνομα του «Σαντιάγο Μπερναμπέου».
Ο Φλορεντίνο Πέρεθ φιλοδοξεί να σπάσει το ρεκόρ που κατέχουν μέχρι στιγμής η Μπάγερν Μονάχου και το «Allianz Arena».
Το «Σαντιάγο Μπερναμπέου» ίσως και να μετράει μέρες. Όχι φυσικά το ιστορικό γήπεδο της Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά η ονομασία του. Έχουν περάσει σχεδόν 59 χρόνια από τον Ιανουάριο του 1955, όταν η τότε Γενική Συνέλευση των μετόχων αποφάσισε να τιμήσει τον πρόεδρο του συλλόγου, Σαντιάγο Μπερναμπέου για όσα είχε προσφέρει στην ομάδα της καρδιάς του, μετονομάζοντας το «Nuevo Estadio Chamartín» σε «Estadio Santiago Bernabeu». Όλα πάντως, όσα συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες στο γραφείο του νυν προέδρου των «μερένγκες», Φλορεντίνο Πέρεθ, δείχνουν πως η Ρεάλ ψάχνει καινούργιο «νονό» για να βαφτίσει την έδρα της.
Η ονομασία "Estadio Santiago Bernabeu" πιθανότατα θα αλλάξει μέσα στους επόμενους μήνες, ύστερα από 59 χρόνια.
Και όταν μιλάμε για το γήπεδο της «βασίλισσας», τα ανταλλάγματα για κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον…βασιλικά! Ήδη ακούγονται διάφορα ποσά, όμως ακόμα είναι άγνωστο πού ακριβώς θα κλείσει η συμφωνία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Πέρεθ θέλει να ξεπεράσει κατά πολύ τα 21 εκατομμύρια που εισπράττει ετησίως η Μπάγερν Μονάχου από την ασφαλιστική εταιρεία Allianz, για την ονομασία του δικού της γηπέδου και τα οποία είναι το υψηλότερο ποσό που δίνεται σε ευρωπαϊκή ομάδα για ανάλογη χορηγία.
Ο Φλορεντίνο Πέρεθ και οι εκπρόσωποι της Microsoft μετά την υπογραφή για συμφωνία συνεργασίας τον περασμένο Μάιο (21/5/2013)
Η ισπανική Marca έγραψε πριν λίγες μέρες πως ο στόχος της Ρεάλ είναι να εξασφαλίσει 25 εκατομμύρια ευρώ, όμως η As σε δικό της δημοσίευμα αναφέρει πως ο Πέρεθ δεν είναι διατεθειμένος να πέσει κάτω από τα 35, προσπαθώντας να φτάσει και μέχρι τα 50 αν είναι δυνατόν. Στα υπέρ του προέδρου των «μερένγκες» είναι το γεγονός ότι συζητάει όχι με έναν, αλλά με τρεις υποψήφιους μνηστήρες, οπότε έχει στα χέρια του το πλεονέκτημα του «πλειστηριασμού», ανεβάζοντας κατά αυτόν τον τρόπο λίγο-λίγο την τιμή.
Η Fly Emirates θα είναι για τα επόμενα 5 χρόνια ο χορηγός της φανέλας των "μερένγκες".
Στις 5 Νοεμβρίου, σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι Antena 3, η πρόεδρος της ισπανικής Microsoft, Μαρία Γκαράνια, παραδέχτηκε πως υπάρχουν διαπραγματεύσεις σε εξέλιξη ανάμεσα στην Ρεάλ και τον πολυεθνικό κολοσσό για την (μετ)ονομασία του «Μπερναμπέου». «Οι δυο πλευρές αναλύουν τα δεδομένα, οι σχέσεις μας είναι άριστες και εξετάζουμε την πιθανότητα αυτής της χορηγίας», δήλωσε μεταξύ άλλων η Γκαράνια. Η Ρεάλ και η Microsoft συνεργάζονται ήδη από τον περασμένο Μάιο, όταν υπεγράφη μια συμφωνία για κοινή δράση στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική, σε προγράμματα που θα αναπτυχθούν κυρίως στη Βραζιλία, την Αργεντινή, την Κολομβία, το Εκουαδόρ και το Μεξικό.
Η Audi, χορηγός της Ρεάλ εδώ και μια δεκαετία, βρίσκεται ανάμεσα στους μνηστήρες για την ονομασία του γηπέδου των "μερένγκες".
Σε εκείνη την παρουσίαση (22/5/2013), ο Φλορεντίνο Πέρεθ είχε αναφερθεί στην Microsoft ως «μια από τις κορυφαίες εταιρείες της εποχής μας, σημείο αναφοράς παγκοσμίως». Τους τελευταίους μήνες, ο πρόεδρος της Ρεάλ και ο Χοσέ Άνχελ Σάντσεθ, γενικός διευθυντής του συλλόγου σε θέματα χορηγιών, διαπραγματεύονται την πιθανότητα να δοθεί το όνομα της Microsoft στο «Μπερναμπέου». Οι δυο παράγοντες των «μερένγκες» συζητούν με δυο ακόμα υποψήφιους αυτή την πιθανότητα. Πρόκειται για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi και για τις εθνικές αερογραμμές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Fly Emirates.
Η Fly Emirates, μετά τη συμφωνία για την χορηγία της φανέλας, θα επιθυμούσε να δει το όνομά της και στο γήπεδο της Ρεάλ.
Και οι δυο αυτοί «μνηστήρες» συνεργάζονται ήδη με τη Ρεάλ. Η Audi διατηρεί εμπορική σχέση με τη «βασίλισσα» από το 2003, διαθέτοντας αυτοκίνητα στους παίκτες και το τεχνικό τιμ, ενώ η Fly Emirates είναι από φέτος ο βασικός χορηγός της φανέλας των «μερένγκες». Η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι πρόσφερε 125 εκατομμύρια ευρώ για τα επόμενα 5 χρόνια, τα οποία με προϋποθέσεις (κατάκτηση τίτλων από τη Ρεάλ), μπορεί να φτάσουν μέχρι τα 150. Η Fly Emirates επιθυμεί, εκτός από τη φανέλα, να επεκτείνει τη συνεργασία της με τον σύλλογο της Μαδρίτης και καλοβλέπει την υπόθεση του ονόματος του «Μπερναμπέου».
400 εκατομμύρια ευρώ θα χρειαστούν για την ανακαίνιση-ανάπλαση του "Σαντιάγο Μπερναμπέου".
Σε γκάλοπ που διενεργήθηκε στην ιστοσελίδα της As, οι απαντήσεις των φίλων της Ρεάλ ήταν μοιρασμένες. Το 51% παρουσιάστηκε αντίθετο στην προοπτική να αλλάξει το όνομα του γηπέδου, ενώ το 49% δήλωσε πως συμφωνεί με αυτή την κίνηση. Το θέμα είναι ότι ο Φλορεντίνο πρέπει οπωσδήποτε να βρει χρήματα για την ανακαίνιση-ανάπλαση του «Μπερναμπέου», για την οποία έχει δεσμευτεί πως θα ξεκινήσει μόλις ολοκληρωθεί η φετινή σεζόν (2013/14). Ο προϋπολογισμός για αυτό το έργο ανέρχεται στα 400 εκατομμύρια ευρώ και τα χρονικά περιθώρια στενεύουν.
Η Μπάγερν Μονάχου εισπράττει 21 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από την εταιρεία Allianz για την ονομασία του γηπέδου της.
Έτσι λοιπόν, φαντάζει σχεδόν σίγουρο ότι πολύ σύντομα το «Σαντιάγο Μπερναμπέου» θα χάσει το ιστορικό του όνομα, το οποίο θα αντικατασταθεί από όποιον προσφέρει τα περισσότερα χρήματα και καταθέσει την πιο συμφέρουσα πρόταση στα γραφεία του Τσαμαρτίν. Επίσης είναι δεδομένο ότι η Μπάγερν θα χάσει το ρεκόρ των 21 εκατομμυρίων ευρώ στη λίστα των συλλόγων που εισπράττουν χορηγία για την ονομασία των γηπέδων τους. Η Ρεάλ Μαδρίτης, όταν ολοκληρωθεί η συμφωνία, θα τεθεί επικεφαλής μιας λίστας, στην οποία, μεταξύ άλλων, βρίσκονται εκτός από την πρωταθλήτρια Ευρώπης, η Άρσεναλ (Emirates Stadium), η Σίτι (Etihad Stadium), η Ντόρτμουντ (Signal Iduna Park), η Σάλκε (Veltins Arena), η Μπάγερ Λεβερκούζεν (BayArena) και η Νις (Allianz Riviera).
Πηγές: Marca, As