X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ

Το Netflix βγάζει ντοκιμαντέρ για τη Γιουβέντους

Γιουβέντους EUROKINISSI SPORTS

Η Γιουβέντους σε ντοκιμαντέρ. Οι "μπιανκονέρι" συμφώνησαν με το Netflix, το οποίο στις αρχές του 2018 θα παρουσιάσει στους συνδρομητές του τέσσερα επεισόδια με αγωνιστικές στιγμές της ιταλικής ομάδας, αλλά και προσωπικές των παικτών.

Το παγκόσμιο δίκτυο τηλεόρασης, Netflix, που αριθμεί περισσότερα από 104 εκατ. μέλη σε 190 χώρες παγκοσμίως, έδωσε τα χέρια με τη Γιουβέντους και αρχές του 2018 θα παρουσιάσει ντοκιμαντέρ για τους "μπιανκονέρι". Όχι μόνο αγωνιστικές στιγμές του σπουδαίου ιταλικού συλλόγου, αλλά και προσωπικές στιγμές των παικτών του.

Θα είναι τέσσερα επεισόδια, το καθένα από τα οποία θα έχει διάρκεια μιας ώρας. Ο διευθυντής του τμήματος εσόδων της "Γιούβε", Φεντερίκο Παλόμπα, ανέφερε: "Είναι τιμή για τη Γιουβέντους να γίνει η πρώτη ποδοσφαιρική εταιρεία που θα γίνει ντοκιμαντέρ από το Netflix. Αυτό το πρότζεκτ επιβεβαιώνει την προοπτική μας στην καινοτομία".

Ο Έρικ Μπάρμακ, αντιπρόεδρος του Netflix ανέφερε: "Δεν υπάρχει πιο... παθιασμένο μέσο από το Netflix να περιγράφει ιστορίες και η Γιουβέντους έχει τους πιο παθιασμένους οπαδούς".

Photo credits: Eurokinissi

TAGS ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ