Πως η τεχνολογία των βιοκαυσίμων του 2026 που εξελίσσει η Aramco, παράλληλα με την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Honda και τη γιγάντωση της Aston Martin F1, κάνουν τον Φερνάντο Αλόνσο αισιόδοξο ότι θα μπορέσει το 2026 να διεκδικήσει το τρίτο του πρωτάθλημα στη F1 - είκοσι χρόνια μετά το τελευταίο του.
Σαν “μουσική στα αυτιά” του Φερνάντο Αλόνσο ακούγονται τα λόγια των διοικητών της Honda ότι θέλουν το 2026 να παραμείνουν πρωταθλητές της Formula 1, μετακομίζοντας από τα μονοθέσια της Red Bull σε εκείνα της Aston Martin. Μακροχρόνιος στόχος επανένωσης με τον Μαξ Φερστάπεν.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin F1 για ακόμα δύο σεζόν, η Honda -που θα παρέχει τους κινητήρες στην Aston από το 2026- είπε ότι έχει αφήσει στο παρελθόν την προ οκταετίας προβληματική της σχέση με τον Ισπανό.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την επερχόμενη επανένωσή του με τη Honda, που θα γίνει οκτώ χρόνια μετά από τη ρήξη του με τους Ιάπωνες εξαιτίας των δημόσιων επικριτικών σχολίων του Ισπανού για τους ιαπωνικούς κινητήρες που τότε χρησιμοποιούσε με τη McLaren.
Η πρωταθλήτρια κατασκευάστρια κινητήρων των τελευταίων τριών ετών στη Formula 1 επενδύει βαρέως στην επόμενη μέρα μετά τη Red Bull Racing, θεμελιώνοντας μία νέα βάση της στην Αγγλία με στόχο να παραμείνει στην κορυφή του σπορ - πλέον με την Aston Martin.
Οι Γκούντερ Στάινερ και Σιμόνε Ρέστα ήταν δύο βασικοί σύνδεσμοι της Haas με τη Scuderia Ferrari, στο πλαίσιο της τεχνικής συνεργασίας των δύο πλευρών στη Formula 1, και η αποχώρησή τους από την πρώτη άρχισε να γεννά ήδη στον ιταλικό Τύπο εικασίες περί ενδεχόμενης μελλοντικής συνεργασίας της ομάδας με τη Honda.