Η Honda αποχαιρέτησε τη F1 στο Άμπου Ντάμπι έχοντας κατασκευάσει τον κινητήρα του πρωταθλητή - και αυτές είναι οι στιγμές που δείχνουν γιατί το σπορ έχασε, και πάλι, έναν από τους τεχνολογικούς πιονέρους της ιστορίας του.
Ο Μαξ Φερστάπεν έχει πάρει μια καλή οδηγική δόση από την ιστορία της Honda στη Formula 1, οδηγώντας το πρώτο μονοθέσιο της ιαπωνικής εταιρείας που κέρδισε Grand Prix.
Ο Μαξ Φερστάπεν έβαλε τέλος στην κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον. Ο 24χρονος πιλότος της Red Bull Racing κατέκτησε τον πρώτο τίτλο της καριέρας του, σε μια συγκλονιστική σεζόν, που ολοκληρώθηκε με το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι με έναν συγκλονιστικό αγώνα που κρίθηκε στον τελευταίο γύρο.
Η ιαπωνική εταιρεία μελετά τις βέλτιστες ρυθμίσεις της μονάδας ισχύος του Μαξ Φερστάπεν ενόψει των δύο τελευταίων φετινών GP της Formula 1, για να βοηθήσει τον Ολλανδό και να αποχωρήσει από το σπορ ως πρωταθλήτρια.
Το πρώτο supercar της Honda που παρουσιάστηκε το 1990, κοσμεί το μουσείο ενός εκ των σημαντικότερων ανταγωνιστών της, της Toyota, στην πόλη Nagakute της Ιαπωνίας.
Το συγκεκριμένο CRX 1.6 i-16 είναι ένα σπάνιο δείγμα του ιαπωνικού κουπέ που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 90 στην Ελλάδα.
Τριάντα χρόνια μετά από το μυθικό in-car του Άιρτον Σένα με το Honda NSX-R στην πίστα της Σουζούκα, στην Ιαπωνία, ο Πιέρ Γκασλί οδήγησε το εμβληματικό sport coupe στο Όστιν των ΗΠΑ - έχοντας επίσης τοποθετήσει μια κάμερα που έδειχνε τις κινήσεις των ποδιών του.
Η γενιά του 2022 της ιαπωνικής Adventure έρχεται με βελτιώσεις κυρίως στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT και με νέα γραφικά, τόσο στην CRF1100L Africa Twin όσο και στην πιο «περιπετειώδη» της εκδοχή Adventure Sports.
Οι ιαπωνικές ΜΧ μοτοσικλέτες στα 250 κυβικά υιοθετούν τα "γονίδια" των αγωνιστικών CRF450, αποκτώντας στη γενιά του 2022 το πλαίσιο, το ψαλίδι και αναβαθμίσεις του κινητήρα αντίστοιχες με την παγκόσμια πρωταθλήτρια.
Το παγκόσμιο "παπί" Super Cub και ο θρυλικός "μπόμπος" Monkey, δύο από τα ορόσημα της ιστορίας των διτρόχων της Honda, ανανεώθηκαν τεχνολογικά και επιστρέφουν στην Ευρώπη.
Στην τέταρτη γενιά του το ιαπωνικό supermini-MPV μένει ταγμένο στην διαχρονική του φιλοσοφία της χωροταξίας, και στη δύναμη των δικών του επιλογών - όπως μαρτυρά η διάθεσή του αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα e:HEV.