FORMULA 1

F1: Με νέο διαχύτη η Ferrari στην Ίμολα

Ο Κάρλος Σάινθ με το μονοθέσιο της Ferreri στα ελεύθερα δοκιμαστικά στην Ίμολα/16 Απριλίου 2021
Ο Κάρλος Σάινθ με το μονοθέσιο της Ferreri στα ελεύθερα δοκιμαστικά στην Ίμολα/16 Απριλίου 2021 2021 LUCA BRUNO/ASSOCIATED PRESS

Η Ferrari έχει βελτιώσει την ταχύτητα της SF21 όπως φάνηκε και στις ελεύθερες δοκιμές της Ίμολα μετά από μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων.

Η εντυπωσιακή περαιτέρω βελτίωση της ταχύτητας της SF21 στις ελεύθερες δοκιμές του GP της Εμίλια Ρομάνια προήλθε από μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων μετά το Μπαχρέιν - με κυριότερη το νέο διαχύτη.

Ο διαχύτης, στο κέντρο της απόληξης του δαπέδου, είναι κομβικής σημασίας αεροδυναμικό εξάρτημα, ειδικά με βάση τις φετινές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών, που επικεντρώθηκαν ανάμεσα και περιμετρικά των πίσω τροχών των μονοθεσίων.

Η Scuderia έκανε στο Μπαχρέιν, στον πρώτο φετινό αγώνα της Formula 1, ένα τεράστιο άλμα απόδοσης σε σχέση με το απόλυτα απογοητευτικό 2020, οπότε τερμάτισε στην 6η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών και είχε τη χειρότερή της σεζόν τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες.

Αρχικά, η ομάδα του Μαρανέλο διόρθωσε τη μεγάλη περσινή υστέρηση δύναμης της μονάδας ισχύος, καθώς και το μεγάλο πρόβλημα αεροδυναμικής αντίστασης που είχε στις ευθείες - και το οποίο την ανάγκαζε και σε σοβαρούς αεροδυναμικούς συμβιβασμούς στις στροφές.

Περαιτέρω, όμως, της εντυπωσιακής της ανάκαμψης στο Σακίρ, όπου ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε στην 6η θέση και ο Κάρλος Σάινθ στην 8η, η Ferrari προχώρησε και σε νέες βελτιώσεις του μονοθεσίου ενόψει του δεύτερου φετινού γκραν πρι, στην πίστα της Εμίλια Ρομάνια.

Ο Λεκλέρκ από τις δοκιμές στην Ίμολα/15-04-2021
Ο Λεκλέρκ από τις δοκιμές στην Ίμολα/15-04-2021 CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Μιλώντας για την φετινή Ferrari SF21 ο Λεκλέρ είπε: "Είναι ένα βήμα εμπρός, ένα σημαντικό βήμα εμπρός, από ό,τι είδαμε στο Μπαχρέιν. Προοδεύσαμε περισσότερο από τις άλλες ομάδες από πέρσι ως φέτος, οπότε αυτό είναι θετικό. Από την άλλη, ακόμα δεν είμαστε σε θέση να μαχόμαστε εκεί που πρέπει. Αν συγκρίνετε την περσινή με τη φετινή σεζόν μας, κάναμε καλή δουλειά και πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με αυτόν τον τρόπο".

Ο Μονεγάσκος συνέχισε: "Οι βελτιώσεις του αυτοκινήτου είναι σφαιρικές. Η ισχύς του είναι καλύτερη, όπως και η ισορροπία στις στροφές και η πρόσφυσή του. Δεν είναι μόνο ένας τομέας που βελτιώθηκε, αλλά είναι το μονοθέσιο στο σύνολό του που μας δίνει καλύτερη αίσθηση, και αυτό είναι θετικό για το μέλλον".

Και εξηγώντας τους φετινούς στόχους της Scuderia, κατέληξε: "Ένας ρεαλιστικός στόχος μας για φέτος είναι να τερματίσουμε πίσω από τις Red Bull και Mercedes. Θα είναι πολύ δύσκολο να τα βάλουμε μαζί τους. Είμαστε πολύ πίσω τους προς το παρόν, αλλά είμαστε μέσα στη μάχη με τέσσερις ή πέντε ακόμα ομάδες για την 3η θέση στους κατασκευαστές. Θα είναι σπουδαία μάχη, αλλά αν τα κάνουμε όλα τέλεια πιστεύω ότι είναι ένας εφικτός στόχος".

Πάντως, η Ferrari σύμφωνα με πληροφορίες θα φέρει όλες τις φετινές αναβαθμίσεις του μονοθεσίου της στο διάστημα των προσεχών δύο μηνών, πριν στρέψει τον Ιούνιο ολοκληρωτικά την προσοχή της στο ολοκαίνουριο -βάσει νέων σχεδιαστικών κανονισμών- μονοθέσιο του 2021. Από την άλλη, όμως, αυτό αναμένεται να κάνει και η πλειοψηφία των άλλων ομάδων.

Photo credits: Associated Press / Ferrari Media

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ