X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ

Εξαντλητικό το offshore σκέλος για τα πληρώματα του Syros Race

Τη δεύτερη μέρα του Syros Race και του πανελληνίου Πρωταθλήματος ήταν προγραμματισμένη η offshore ιστιοδρομία που θα ξεκίναγε έξω από την Ερμούπολη και αφού τα σκάφη περνάγανε τη σημαδούρα νότια της Μυκόνου θα κατέληγαν πάλι στην Σύρο για να τερματίσουν.

Ο άνεμος ήταν αρκετά εξασθενημένος και ενώ δόθηκε η πρώτη εκκίνηση, η επιτροπή αναγκάστηκε να διακόψει την κούρσα και να γυρίσει τα σκάφη πίσω, αφού αρκετή ώρα μετά την εκκίνηση βρίσκονταν μόλις μερικά μέτρα μακριά. Τελικά η εκκίνηση στήθηκε ξανά λίγα μέτρα πιο πάνω που ο άνεμος ήταν πιο στρωμένος και κατάλληλος για να γίνει η κούρσα.

Πρώτα ξεκίνησαν τα ORCi και στη συνέχεια ακολούθησαν τα IRC και τα ORC Club. Ο στόλος κατευθύνθηκε προς τη Δήλο με σκοπό να περάσει το νησί από τη νότια μεριά και να κατευθυνθεί προς την παραλία Paradise της Μυκόνου. Δυστυχώς όμως όσο τα σκάφη πλησίαζαν στη Δήλο ο άνεμος γινόταν όλο και πιο λίγος μέχρι που κάποια στιγμή ήταν ανύπαρκτος.

Μετά από πολλές αλλαγές πανιών και πορείας τα πρώτα σκάφη κατάφεραν να μπουν στο στενό Δήλου – Μυκόνου όπου ο άνεμος ήταν αρκετά ενισχυμένος στους 20 περίπου κόμβους και να ταξιδέψουν όρτσα προς τη σημαδούρα. Πρώτο πέρασε το σκάφος Meliti IV με το Jinetera να ακολουθεί λίγα μέτρα πιο πίσω. Στη συνέχεια ακολούθησαν και τα υπόλοιπα σκάφη βιράροντας τα μπαλόνια τους ένα- ένα και κατευθυνόμενοι προς την βόρεια μεριά της Δήλου αυτή τη φορά.

Ο άνεμος δυστυχώς για άλλη μια φορά έπεσε δραματικά και τα τελευταία 10 ναυτικά μίλια ήταν βασανιστικά για τα σκάφη τα οποία κατάφεραν να τερματίσουν με τη δύση του ηλίου στο λιμάνι της Ερμούπολης.

Αύριο τα σκάφη θα συνεχίσουν με ιστιοδρομίες όρτσα – πρύμα για να τελειώσουν την Τετάρτη με την απονομή των επάθλων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ