Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε πέρυσι στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και έπειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση του 2023, διατήρησε τη θέση του σε αυτό και τη φετινή χρονιά.
Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις συμπεριλαμβάνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο καλεντάρι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου και θα αποτελέσει τον ένατο και τελευταίο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων.
Πριν λίγες μέρες, ένα ιδιαίτερο πρωτότυπο της Ford του 1979, κάηκε ολοσχερώς στο δρόμο της επιστροφής του από μια εκδήλωση ιστορικών και όχι μόνο αυτοκινήτων στην Καλιφόρνια, όπου είχε βρεθεί για επίδειξη.
Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων.
Κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση στις 4 Ιουλίου του 1957, το Fiat 500 με τον εμβληματικό σχεδιασμό που έχει σημειώσει περισσότερες από 7,5 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα, συμπληρώνει φέτος τα 67 χρόνια παρουσίας στις αγορές.
Πάνω από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, μεταξύ των οποίων και μια 1900 Super Sprint του 1956 και όλα τα κλασικά μοντέλα συνοδεύονται από μια Giulia και μια Stelvio Quadrifoglio της συλλεκτικής σειράς Super Sport.
Για 15η χρονιά, οι κάτοχοι μοντέλων της Ιταλικής μάρκας, βρέθηκαν στο ελεγχόμενο περιβάλλον της καλύτερης πίστας αγώνων αυτοκινήτου της Ελλάδας και απόλαυσαν οδήγηση προσφέροντας σπάνιο θέαμα.
Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τη θρυλική Giulietta Sprint, του οίκου Bertone και του σχεδιαστή Φράνκο Σκαλιόνε, ενώ το 2024 σηματοδοτεί επίσης τα 50 χρόνια από την παρουσίαση της Alfetta GT, ενός πανέμορφου κουπέ που σχεδιάστηκε από τον Τζιορτζέτο Τζιουτζιάρο.
Σχεδιάστηκε για την Lancia Racing Team και έχει πλούσιο παρελθόν με πολλές αγωνιστικές επιτυχίες. Το αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια του καταξιωμένου Σικελού οδηγού αγώνων Άντζελο Ρίτσο, καθώς και από εκείνα του Εμανουέλε Παρινέλο.
Η ιστορία της Alfa Romeo, είναι από την αρχή έως και σήμερα, συναρπαστική και ενδιαφέρουσα αλλά από τις αρχές της δεκαετίας του 1960, οι coupe προτάσεις της, ήταν αυτές που έγραφαν τις χρυσές σελίδες και έκαναν φίλους σε όλο τον κόσμο.
Επιστροφή με 70 ιστορικά οχήματα και τα πληρώματά τους στη γραφική και χειμερινή Βυτίνα το Σαββατοκύριακο 2-3 Δεκεμβρίου, για το Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2023, το τελευταίο regularity rally της χρονιάς.
Έπειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση του 2023, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα αποτελέσει κομμάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και την επόμενη χρονιά.
Η ώρα της εκκίνησης του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις πλησιάζει και στις 3 Νοεμβρίου, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης θα περάσουν 48 ιστορικά αγωνιστικά, έτοιμα για “μάχες” στις χωμάτινες διαδρομές του αγώνα.
Φέτος, το 51ο Διεθνές Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ, η πιο παραδοσιακή ετήσια Regularity εκδήλωση κλασικών αυτοκινήτων της Λέσχης, διεξήχθη από την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου ως την Κυριακή 1η Οκτωβρίου.
Το 1987, το έτος που το ελληνικό μπάσκετ πανηγύριζε το ευρωπαϊκό τρόπαιο, η Nissan παρουσίασε ένα μοντέλο που έμελλε να αποκτήσει όνομα “βαρύ σαν ιστορία” για μεγάλη μερίδα Ελλήνων οπαδών.
Λιγότερο από δυο μήνες μας χωρίζουν από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, τον ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και οι προετοιμασίες από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα συνεχίζονται.