Ο Ρίτσαρντ Τζορνταν με το συνοδηγό του Σαμ Κόλις στο Ford Escort MkII αναδείχθηκαν νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, τελευταίου γύρου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, που διεξήχθη στη χώρα μας το περασμένο τριήμερο.
Από έντονο συναγωνισμό και μάχες στην κορυφή χαρακτηρίστηκε το δεύτερο σκέλος στην κατηγορία Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Στην κορυφή ανέβηκαν οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος με τη Lancia Beta Coupe του 1974.
Οι Βέλγοι Ghislain de Mevius-Johan Jalet με Mazda 323 GTX είναι επικεφαλής στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έπειτα από την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους του αγώνα. Πρώτοι στην κατάταξη του Acropolis Rally Legends οι Χριστοδούλου-Πετρόπουλος.
Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε πέρυσι στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και έπειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση του 2023, διατήρησε τη θέση του σε αυτό και τη φετινή χρονιά.
Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις συμπεριλαμβάνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο καλεντάρι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου και θα αποτελέσει τον ένατο και τελευταίο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων.
Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων.
Έπειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση του 2023, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα αποτελέσει κομμάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και την επόμενη χρονιά.
Η ώρα της εκκίνησης του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις πλησιάζει και στις 3 Νοεμβρίου, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης θα περάσουν 48 ιστορικά αγωνιστικά, έτοιμα για “μάχες” στις χωμάτινες διαδρομές του αγώνα.
Παρά το γεγονός πως ο αγώνας της κατηγορίας Regularity δεν περιλαμβάνεται σε κάποιο διεθνές καλεντάρι αγώνων, από τα 58 πληρώματα που θα πάρουν εκκίνηση, τα 14 έρχονται από το εξωτερικό.
Το Ιστορικό Ακρόπολις, ο πιο σκληρός αγώνας του Πρωταθλήματος που “μετράει” 9 διοργανώσεις για το 2023, είναι αυτός που διοργανώνεται στην Ελλάδα και φέτος θα είναι αυτός που θα “κλείσει” τη σεζόν.
Φέτος το Historic Acropolis Regularity Rally θα είναι ένας τριήμερος αγώνας με 27 ειδικές διαδρομές που θα οδηγήσουν τους συμμετέχοντες στο να καλύψουν συνολικά 864 χιλιόμετρα, ανακαλύπτοντας τις ομορφιές της Φθινοπωρινής Ελλάδας.
Λιγότερο από δυο μήνες μας χωρίζουν από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, τον ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και οι προετοιμασίες από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα συνεχίζονται.
Το μόνο που απομένει για την οριστικοποίηση της επιστροφής του ελληνικού αγώνα στον ευρωπαϊκό θεσμό της FIA είναι η υπερψήφιση του προγράμματος του 2023 από το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport.
Η επέτειος σφραγίστηκε με νίκη των Νώντα Καρανικόλα - Γιώργο Κακαβά που έφεραν το Ford Escort RS Cosworth στην κορυφή της κατηγορίας “Acropolis Rally Legends” του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.
Η αναβίωση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, μετά από έξι χρόνια για την κατηγορία των αγωνιστικών Sporting, θα γίνει φέτος στις 4-5 Ιουνίου με εκκίνηση από την Αθήνα και επίκεντρο την Ιτέα - και η οργανωτική επιτροπή παρουσίασε τις λεπτομέρειες της διαδρομής του.
Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022 θα είναι υποψήφιος αγώνας (candidate event) προς ένταξη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2023.