Τις ένδοξες ημέρες της στο WRC των δεκαετιών 1970-’90 αναβιώνει η Lancia, καθώς επιβεβαίωσε ότι θα γυρίσει στις Ειδικές Διαδρομές του πλανήτη με την αγωνιστική έκδοση της καινούριας Ypsilon HF.
Η ιταλική εταιρεία, που έγραψε ορισμένες από τις σημαντικότερες σελίδες στην ιστορία των ράλι τις δεκαετίες του 1970-’80 και μέχρι τις αρχές του ‘90, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γυρίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά την παρουσίαση της νέας Ypsilon και την αναβίωση του εμβλήματος HF.
Αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ για τη Lancia, με αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και το δεύτερο υψηλότερο μερίδιο αγοράς που έγινε ποτέ, 14,9% στην κατηγορία Β.
Σχεδιάστηκε για την Lancia Racing Team και έχει πλούσιο παρελθόν με πολλές αγωνιστικές επιτυχίες. Το αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια του καταξιωμένου Σικελού οδηγού αγώνων Άντζελο Ρίτσο, καθώς και από εκείνα του Εμανουέλε Παρινέλο.
Κάθε εταιρεία έχει τουλάχιστον ένα μοντέλο στην γκάμα της ιστορικά, που έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εμπορική της υπόσταση, καθώς και στην δημοτικότητά της στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα και εδώ έχουμε τις χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις.
Οι φίλοι του Ράλι Ακρόπολις ψήφισαν τους αγαπημένους τους ανάμεσα στους καλύτερους όλων των εποχών και έδωσαν τη δική τους οπτική στο πάνθεον μιας λαμπρής ιστορίας, που φέτος συμπληρώνει τα 70 χρόνια.
Η Lancia Pu+Ra HPE είναι ένα από δύο μοντέλα της Lancia που παρουσιάστηκαν στο “Le Mans Classic 2023”, τη μεγαλύτερη συγκέντρωση κλασσικών αυτοκινήτων του κόσμου.
H Lancia Pu+Ra HPE αποτελεί μία ξεκάθαρη απόδειξη για το πώς θα είναι τα καινούργια αυτοκίνητα της Lancia, σε ότι αφορά το design, την καινοτομία και την τεχνολογία.
Το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της Lancia είναι αμιγώς ηλεκτρικό και είναι το πρώτο όχημα του ομίλου Stellantis που αξιοποιεί το σύστημα εικονικής διάδρασης S.A.L.A..
Από την Theta του 1913 μέχρι την Ypsilon του 1996 και από την Stratos του ‘74 μέχρι την S4 Stradale του ΄85: οι επτά δημιουργίες της Lancia που έφεραν κάτι εντελώς νέο στον κόσμο της αυτοκίνησης.
Η θρυλική Ιταλική εταιρία εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην ιστορία της, αποκαλύπτοντας το ολοκαίνουριο λογότυπο και αλλά και περισσότερες λεπτομέρειες για τα νέα Ypsilon και Delta που πρόκειται να παρουσιάσει από το 2024 και μετά.
Το αγωνιστικό FIAT 124 Abarth Rally Group 4, το πρωτότυπο FIAT 126, η νικήτρια στο Μόντε Κάρλο Lancia Fulvia Coupé 1.6 HF και η Alfa Romeo Alfetta Spider Coupé έχουν κάτι κοινό: το έτος 1972.
Η πρώτη τετρακίνητη αγωνιστική Lancia παρουσιάστηκε σε μια ριψοκίνδυνη εποχή για τους αγώνες ράλι και άνοιξε το δρόμο για το αυτοκίνητο που θα γινόταν ένα μοντέλο ορόσημο για την ιταλική μάρκα στο WRC.
Η Rally 037 πήρε τη σκυτάλη από τη θρυλική Stratos, αν και μεταξύ τους μεσολάβησε για ένα μικρό διάστημα το Fiat 131 Abarth. Η επιστροφή της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έφερε νέους τίτλους στο Groupο Fiat.