Ο Τότο Βολφ δήλωσε εμφατικά ότι ο Λιούις Χάμιλτον μπορεί να κερδίσει τον Μαξ Φερστάπεν αν η Mercedes δώσει στο Βρετανό ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο - και είπε πως στον προσομοιωτή η νέα W15 του 2024 δίνει και πάλι, μετά από δύο χρόνια, την αίσθηση ενός “κανονικού αυτοκινήτου”.
Ο Λιούις Χάμιλτον περνά σήμερα (7/1) στο 40ό έτος της ζωής του, και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να αναδιπλωθεί από την παλαιότερή του δήλωση πως δεν έβλεπε τον εαυτό του στη Formula 1 μετά την ηλικία των 40 ετών.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ δήλωσε και πάλι την απόλυτη πίστη του ότι ο Λιούις Χάμιλτον, που γίνεται 39 ετών στις 7 Ιανουαρίου, μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τη νέα γενιά των σπουδαίων οδηγών της Formula 1 και να κερδίσει το όγδοο πρωτάθλημα-ρεκόρ της καριέρας του.
Ήταν αναμενόμενο ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα κέρδιζε τις ψήφους των διευθυντών των ομάδων της Formula 1 για τους καλύτερους οδηγούς του 2023, όμως πιο πίσω υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Δεύτερος στην προτίμησή τους ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, στην 7η θέση ο rookie Όσκαρ Πιάστρι.
Ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος Σερ Τζιμ Ράτκλιφ σχεδιάζει την κατασκευή τριών SUV μέχρι το 2030 με τη νέα του αυτοκινητοβιομηχανία Ineos Automotive, και είναι χορηγός της Mercedes F1. Δείτε το Video της βόλτας του με τον Λιούις Χάμιλτον.
Την αισιοδοξία τους ότι το νέο μονοθέσιο W15 της Mercedes για το επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1 θα τους κάνει πιο ανταγωνιστικούς, εξέφρασαν ο Λιούις Χάμιλτον και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον. Τι είπαν για τα προβλήματα της φετινής W14.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι στη διάρκεια της δεύτερης διαδοχικής προβληματικής του (φετινής) χρονιάς στη Formula 1 άρχισε να σκέφτεται αν ‘φταίω εγώ ή το αυτοκίνητο’. Τι είπε για τη διετία του χωρίς νίκη, για τη Mercedes W15 του 2024, για την ηλικία του και για το πότε θα αποχωρήσει.
Ένα τεράστιο ρίσκο -που γνωρίζει καλά ότι μπορεί και να πάει στραβά- παίρνει η Mercedes F1 με τον πλήρη ανασχεδιασμό του μονοθεσίου της για τη Formula 1 το 2024. Χάμιλτον: “Τεράστια πίεση στην ομάδα να αποδώσουμε τη νέα σεζόν”.
Σε μια εκ βαθέων συνέντευξή του στον Guardian, ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ μπεν Σουλαγέμ μίλησε για τις απειλές που δέχθηκε για να αλλάξει το αποτέλεσμα του GP του Άμπου Ντάμπι 2021, και είπε ότι δεν θα διστάσει να επαναφέρει τον Μάικλ Μάσι στη F1 αν η FIA τον χρειαστεί.
Ποια είναι η αρετή της Red Bull RB19 που αποκάλυψε (ξανά) με ηχηρό τρόπο η πρωταθλήτρια με τον τελικό της θρίαμβο του 2023 στη Γιάς Μαρίνα με τον Μαξ Φερστάπεν, και γιατί αυτή ήταν μια επίδειξη ισχύος ενόψει της νέας σεζόν που ξεκινά σε 93 ημέρες.
Ο Φερνάντο Αλόνσο απάντησε στις κατηγορίες του Λιούις Χάμιλτον ότι του έκανε το περίφημο brake-test στο GP του Άμπου Ντάμπι, εξηγώντας πως σκοπός του ήταν απλά να τον αφήσει να περάσει για να εξασφαλίσει το DRS στην ευθεία που ακολουθούσε.
Σε δημόσια αντιπαράθεση εξελίσσεται η ιστορία που ξεκίνησε ο Κρίστιαν Χόρνερ δηλώνοντας πως η ομάδα των ατζέντηδων του Χάμιλτον προσέγγισε τη Red Bull για μια θέση στη Red Bull, νωρίτερα φέτος. "Κανείς από την ομάδα μου δεν τους μίλησε", απάντησε τώρα ο οδηγός της Mercedes.
Ο διευθυντής της πρωταθλήτριας Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε ότι οι εκπρόσωποι του Λιούις Χάμιλτον διερεύνησαν αν υφίσταται ενδιαφέρον από την ομάδα του Μίλτον Κινς στις αρχές της φετινής σεζόν, καθώς και ότι ο επτάκις πρωταθλητής είχε "σοβαρές συζητήσεις" με τον πρόεδρο της Ferrari Τζον Έλκαν.
Ο Λιούις Χάμιλτον εξέφρασε την άποψη πως "η Red Bull είναι τόσο μπροστά και νομίζω ότι θα παραμείνει πολύ μπροστά και τα επόμενα δύο χρόνια", όμως ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ εξηγεί για ποιο λόγο πιστεύει ότι δεν θα εξελιχθούν έτσι τα πράγματα.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ αισιοδοξεί ότι το ανασχεδιασμένο δάπεδο της W14 -που εισήγαγε η ομάδα στον αγώνα του Όστιν και εντάσσεται στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού του μονοθεσίου της νέας σεζόν- μπορεί να επαναφέρει τον Λιούις Χάμιλτον στη μάχη του τίτλου το 2024.
Ο Μαξ Φερστάπεν μπήκε στο κλειστό κλαμπ των 50 νικών στη F1 με τη νίκη του στο Τέξας και την Κυριακή στο Μεξικό μπορεί να ισοφαρίσει τις 51 του Αλέν Προστ. Πριν από μισό αιώνα κανείς δεν πίστευε ότι θα έσπαγε ποτέ το ρεκόρ 27 νικών του Τζάκι Στιούαρτ.
Ο Τότο Βολφ είπε ότι η αναβαθμισμένη Mercedes W14 είχε την ταχύτητα στο Όστιν να κερδίσει τον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull. Πόσο κοντά, όμως, έφτασε ο Λιούις Χάμιλτον στην πρώτη φετινή επί ίσοις όροις νίκη απέναντι στους κυρίαρχους του 2023;
Μετά την απόφαση των αγωνοδικών να αποκλείσουν τον Λιούις Χάμιλτον και τον Σαρλ Λεκλέρ από το τελικό αποτέλεσμα του GP του Όστιν, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ παραδέχθηκε ότι “οι άλλοι το έκαναν σωστά κι εμείς λάθος”.
Παρά τη νίκη του στον αγώνα Sprint του Τέξας, στο πλαίσιο του GP των ΗΠΑ, ο Μαξ Φερστάπεν επανέλαβε ότι δεν ενθουσιάζεται με τους μικρούς αυτούς αγώνες του σπορ και με τις δοκιμές κατάταξής τους - αλλά αρνήθηκε την παρατήρηση του Λιούις Χάμιλτον ότι "δείχνει να τους βαριέται".
Η οδυνηρή για τη Mercedes σύγκρουση των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ στο GP του Κατάρ έληξε γαλήνια με την απολογία του πρώτου - όμως σπανίως τα επεισόδια μεταξύ των οδηγών της ίδιας ομάδας είχαν την ίδια, ειρηνική κατάληξη.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ έριξε φως στις επαφές που είχε ο Λιούις Χάμιλτον με τον πρόεδρο της Ferrari Τζον Έλκαν, λίγο καιρό πριν ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 υπογράψει την ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα του Μπράκλεϊ.
Ποτέ τις τελευταίες δεκαετίες οι οδηγοί της Formula 1 δεν βίωσαν τόσο ανηλεείς συνθήκες στο κόκπιτ, όσο στο χθεσινό GP του Κατάρ - με εμετούς μέσα από το κράνος, θερμοπληξίες και ακόμα και στιγμιαία απώλεια των αισθήσεων και λιποθυμίες στο παρκ-φερμέ. Πώς οι συνθήκες έκαναν τον αγώνα του Λοσάιλ εντελώς διαφορετικό από κάθε άλλον τα τελευταία χρόνια.
Με ένα tweet o Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε ότι η σύγκρουσή του με τον Τζορτζ Ράσελ στην πρώτη στροφή του GP του Κατάρ ήταν αποτέλεσμα δικού του σφάλματος, και ζήτησε συγγνώμη από τον νεαρό ομόλογό του στη Mercedes.
Με το χειρότερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε το GP του Κατάρ για τις δύο Mercedes καθώς οι Τζορτζ Ράσελ και Χάμιλτον συγκρούστηκαν στην πρώτη στροφή με τον πρώην πρωταθλητή να μένει μάλιστα εκτός της συνέχειας του αγώνα.
Ο Λιούις Χάμιλτον επιβεβαίωσε ότι συζήτησε αρκετές φορές με τη Ferrari το ενδεχόμενο μεταγραφής του στο Μαρανέλο, αλλά διευκρίνισε ότι ποτέ οι επαφές δεν ήταν προχωρημένες διότι κατά κύριο λόγο δεν το ήθελε ο ίδιος.
Ο Βινίσιους βρέθηκε στην Μόντσα και παρακολούθησε το GP Ιταλίας, ενώ μετά το τέλος της κούρσας φωτογραφήθηκε με τον πιλότο της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον.
Ο Λιούις Χάμιλτον συγκρούστηκε με τον Όσκαρ Πιάστρι δέκα γύρους πριν τον τερματισμό του GP Ιταλίας, δέχθηκε ποινή 5'' και στο τέλος αναζήτησε τον Αυστραλό για να απολογηθεί και για να "διασφαλίσω ότι θα ξέρει πως δεν το έκανα επίτηδες".
Το νέο διετές συμβόλαιο του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes F1 θέτει το χρονοδιάγραμμα για να χτιστεί η προσπάθεια της κατάκτησης του όγδοου πρωταθλήματος-ρεκόρ του Βρετανού- το οποίο, όπως παραδέχθηκε, αποτελεί κίνητρο μεγατόνων για εκείνον.
Νέο συμβόλαιο με τη Mercedes έως το 2025 υπέγραψε ο Λιούις Χάμιλτον με τον Άγγλο οδηγό να τα βρίσκει με την ομάδα του μετά από αρκετό καιρό συζητήσεων.
Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε το 13ο φετινό τριήμερο της Formula 1, το GP της πατρίδας του Ολλανδίας, με τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές με διαφορά 0,27'' από τον Φερνάντο Αλόνσο και 0,37'' από τον Λιούις Χάμιλτον.
Η φημολογία περί ενδιαφέροντος της Scuderia για τον Λιούις Χάμιλτον ενόψει του 2025 δεν λέει να σβήσει, αλλά ο διευθυντής της ομάδας Φρεντ Βασέρ ξεκαθάρισε τα πράγματα - λέγοντας ότι «είμαστε πλήρως ευθυγραμμισμένοι με τον Κάρλος» για την ανανέωση του συμβολαίου του Σάινθ.
Η ανανέωση του συμβολαίου του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes για τα δύο επόμενα χρόνια δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά η ομάδα του Μπράκλεϊ φέρεται να προσαρμόζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μονοθεσίων της στις ιδιαίτερες οδηγικές προδιαγραφές του επτάκις πρωταθλητή.
Ο Λιούις Χάμιλτον μετά το τέλος του αγώνα στο Σπα δήλωσε ότι η Mercedes F1 θα εξετάσει άμεσα το θέμα των αναπηδήσεων (porpoising) που εμφανίστηκαν ξαφνικά και πάλι στη Mercedes W14 στο GP Βελγίου, και είχαν κάνει τόσο δύσκολη τη ζωή του στο πρώτο μισό του 2022.
Το πολύμηνο σήριαλ της ανανέωσης του συμβολαίου του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes F1 οδεύει προς το -αίσιο- τέλος του, καθώς οι δύο πλευρές φέρεται να συμφώνησαν για το 2024-'25 - Χάμιλτον: "Πρέπει να ακολουθήσουμε τη σχεδιαστική κατεύθυνση της Red Bull".