X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

BRAND EXPERIENCE

"Heineken ή Πράσινη": Ζητήσαμε απάντηση στο δίλημμα στην παραλία της Βούλας

Βρεθήκαμε στην παραλία της Βούλας παρέα με τη Heineken και ζητήσαμε από τον κόσμο που έκανε ξέγνοιαστος βουτιές, να δώσει απάντηση στο μεγάλο αιώνιο δίλλημα "Heineken ή Πράσινη".

Ο δείκτης της θερμοκρασίας χτύπησε κόκκινο, κι όπως λέει και μία καλλιτέχνης "40 βαθμοί, λιώνει το κορμί, η λύση είναι μία, πάμε παραλία".

Γι' αυτό και το OneMan βρέθηκε το Σαββατοκύριακο που πέρασε στην παραλία της Βούλας. Ο λόγος βέβαια, δεν ήταν για ξεκούραση, βουτιές, ηλιοθεραπεία και όλα αυτά τα γνωστά, αλλά γιατί είχε ένα "έργο" να επιτελέσει.

Ποιο ήταν αυτό; Μα φυσικά να δώσει μία απάντηση στο αιώνιο δίλλημα "Heineken ή Πράσινη".

Η πιο διάσημη μπίρα, συνώνυμο της δροσιάς, της ξεγνοιασιάς και της διασκέδασης, ανά τον κόσμο έχει πολλά "παρατσούκλια": "Heineken", "Haneke", "Hanniken", "Πράσινη".


Την απάντηση φυσικά, δεν θα τη δίναμε εμείς, αλλά ο κόσμος που έχει αποδείξει 150 χρόνια τώρα πως η Heineken είναι η Νο1 μπίρα στην προτίμησή του.

Ζητήσαμε λοιπόν, από τους λουόμενους, να πάρουν θέση στο μεγάλο δίλλημα και να μας πουν πώς εκείνοι συνηθίζουν να τη ζητούν: "Heineken ή Πράσινη".


Αφού παίρναμε την απάντηση, ο καθένας στη συνέχεια είχε κι από μία μπίρα στο χέρι, γιατί παραλία χωρίς Heineken λέει; Δεν λέει. Στη συνέχεια έμπαιναν στο microsite, που δημιουργήσαμε ειδικά γι' αυτό το event, για να απαντήσουν στο σχετικό poll και να πάρουν μέρος στον διαγωνισμό για ένα SUP και μία 2λιτρη Heineken.


Μετά όμως, από αρκετές ώρες, αμέτρητες απαντήσεις και άφθονη Heineken δόθηκε απάντηση; Τελικά, δεν είχε καμία σημασία. Διότι αυτό που αποδείχθηκε περίτρανα είναι πως όπως και να την αποκαλείς, κάθε απολαυστική γουλιά της είναι η καλύτερη παρέα σου στις πιο αξέχαστες στιγμές.


Όποια κι αν ήταν η απάντηση, η απόλαυση ήταν το ίδιο ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων από την πρώτη μόλις γουλιά. Γιατί τι σημασία έχει που αποκαλείται με διαφορετικούς τρόπους σε περισσότερες από 190 χώρες, εκείνο που εν τέλει έχει σημασία είναι οι αξέχαστες στιγμές που δημιουργούμε και απολαμβάνουμε με κάθε τρόπο, κάθε φορά που τη γευόμαστε.


Η Heineken λοιπόν, γιορτάζει 150 χρόνια αξέχαστων στιγμών… με κάθε τρόπο και στο πλαίσιο αυτό έχει δημιουργηθεί μία καμπάνια η οποία βασίζεται σε διάφορα διλήμματα.

Τα γνωστά κι ως Heineken Debates:

  • Από μπουκάλι ή από ποτήρι;
  • Με πίτσα ή με σουβλάκι;
  • Με φαγητό ή χωρίς;
  • Με αφρό ή χωρίς;


Όποια ωστόσο, και να είναι η απάντηση σε ένα δίλημμα, η Heineken παραμένει το ίδιο απολαυστική σε όλες μας τις στιγμές, όπου κι αν είμαστε, σε όποια φάση κι αν είμαστε.


Γιατί η Heineken είναι πάντα εκεί και πρωταγωνιστεί σε όλες τις καλές αναμνήσεις μας....

TAGS BRAND EXPERIENCE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ