X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MARKET

Τριπλή διάκριση για τα καινοτόμα προγράμματα πιστότητας της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.

Κυριάκος Παντουβάκης, Head of BI and Αnalytics Department της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., ο κ. Λέων Γαβαλάς, Co-Founder at Bespot και η κα Ελευθερία Μάττα, Senior Data Analyst

Με ένα Gold, ένα Silver και ένα Bronze Αward επιβραβεύτηκε στα Loyalty Awards 2024

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., απέσπασε 3 σημαντικές διακρίσεις στα φετινά Loyalty Awards, σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών και της αναβαθμισμένης εμπειρίας που προσφέρει στους καταναλωτές.

Η εταιρεία επιβραβεύτηκε για τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της, αναδεικνύοντας την επιχειρηματική αριστεία μέσα από τα επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας που κέρδισαν τις εντυπώσεις του κοινού, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε μια πληθώρα ανταγωνιστικών προγραμμάτων.

Συγκεκριμένα, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. κατέκτησε:

  • Gold βραβείο στην ενότητα Best Use of CRM για το Mas- Personalization. Πρόκειται για μια καινοτόμα υλοποίηση προσωποποιημένων ενεργειών που στηρίζονται σε σύνθετες τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας καταναλωτικών συμπεριφορών.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Data/ Customer Analytics για το Mas-Churn & Early Warning. Πρόκειται για ένα έργο που περιλαμβάνει ανάλυση σε βάθος των δεδομένων πωλήσεων, καταναλωτικής συμπεριφοράς και αγοραστικών προφίλ πελατών και ανάπτυξη μοντέλου που εντοπίζει High Churn Probability και την αντιμετωπίζει.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Mobile για το Leveraging Bespot-Masoutis Location Services to extract insights and increase loyalty όπου σε συνεργασία με την Bespot αξιοποίησε location-based τεχνολογίες για στοχευμένη έρευνα αγοράς μέσω της mobile εφαρμογής σε επιλεγμένα σημεία μέσα στην πόλη, για την καλύτερη κατανόηση των πελατών της.

Με τον καταναλωτή να βρίσκεται σταθερά στο επίκεντρο εδώ και 48 χρόνια, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. επενδύει διαρκώς στην τεχνολογία και την καινοτομία για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και της εξυπηρέτησής του. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία μέσα από πρωτότυπα προγράμματα πιστότητας, παρέχει επιβράβευση και προνόμια στους πελάτες, προσδίδοντας αξία σε κάθε αγορά τους, τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online μέσω του eshop.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ