Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν 0,022'' ταχύτερος από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Σίλβερστοουν. Τρίτος χρόνος του Άλεξ Άλμπον της Williams στα δύο δέκατα πίσω, ένα ηλεκτρικό πρόβλημα της SF-23 άφησε τον Σαρλ Λεκλέρ καθηλωμένο στα πιτς.
Το 10ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε στην πίστα του Σίλβερστοουν, αλλά ο πρωταγωνιστής παρέμεινε ο ίδιος: ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, που ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος του ομολόγου του στη Red Bull Σέρτζιο Πέρεζ και του Άλεξ Άλμπον της Williams.
Ο πρωταθλητής είπε ότι το μονοθέσιο της Formula 1 με τις αλλαγές κανονισμών του 2026 φαίνεται «απαίσιο» στον προσομοιωτή, ενώ ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ έκανε λόγο για ένα τεχνικό «τέρας Φρανκενστάιν». Τι υποπτεύεται ο Τότο Βολφ πως κρύβεται πίσω από τις δηλώσεις αυτές.
Παρότι ο Μαξ Φερστάπεν πήρε στην Αυστρία την 7η νίκη του σε 9 αγώνες της F1 μέχρι στιγμής, παρότι έχει προβάδισμα 80 βαθμών στη βαθμολογία και οδηγεί ένα από τα πιο κυρίαρχα μονοθέσια της ιστορίας -τη Red Bull RB19- δεν θέλει να μιλά ακόμα για το τρίτο διαδοχικό του πρωτάθλημα.
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν κράτησε κρυφό τον εκνευρισμό του για τη μονομαχία του με τον Σέρτζιο Πέρεζ στις πρώτες στροφές του αγώνα Sprint της Αυστρίας, όπου οι δύο λίγο έλειψε να συγκρουστούν δύο φορές, και ζήτησε από τη Red Bull να καθίσουν και οι τρεις στο τραπέζι.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε κυριαρχικά την pole position για το σημερινό αγώνα Sprint του GP Αυστρίας, με μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τον ομόλογό του στη Red Bull Σέρτζιο Πέρεζ και από τον Λάντο Νόρις της McLaren.
Με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος των μοναδικών ελεύθερων δοκιμών στο Σπίλμπεργκ ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 0,24'' και 0,27'' από τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ αντίστοιχα. Μισό δευτερόλεπτο μακριά οι Χάμιλτον και Στρολ.
Ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον, χαρακτήρισε "εκπληκτική" την απόδοση του Μαξ Φερστάπεν και είπε ότι ο Ολλανδός θα σπάσει τα ρεκόρ του στο σπορ.
Η πολύ χαμηλή θερμοκρασία στο σημερινό GP Καναδά προέβαλλε ένα σημαντικό μειονέκτημα στη Red Bull σχετικά με τη διαχείριση ελαστικών, και για αυτό το λόγο ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε πως «στο τέλος η διαφορά με την οποία κερδίσαμε δεν ήταν τόσο μεγάλη».
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν απόλυτος κυρίαρχος και στο Grand Prix του Καναδά και πήρε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του και έκτη συνολικά φέτος. Έφτασε τις 41 στην καριέρα του, όσες είχε και ο Άιρτον Σένα. Δεύτερος ο Αλόνσο, τρίτος ο Χάμιλτον.
Ο Μαξ Φερστάπεν πανηγύρισε την pole position στον Καναδά σε μία διαδικασία που κυριάρχησε το χάος που δημιούργησε η βροχή. Δεύτερο καλύτερο χρόνο ο Χούλκενμπεργκ, τρίτο ο Αλόνσο.
Υπό βροχή, που φαίνεται πως θα συνεχιστεί και στις επερχόμενες δοκιμές κατάταξης του GP Καναδά, ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενώ ο Κάρλος Σάινθ έβγαλε τις κόκκινες σημαίες μετά από έξοδο που τον έστειλε στη μπαριέρα.
Ο δις πρωταθλητής της Red Bull Racing εισέπραξε μια βροντερή απαγόρευση από την ομάδα του όταν ζήτησε να οδηγήσει κι εκείνος μια F1 στην «πράσινη κόλαση», στην εκδήλωση που ετοιμάζουν οι «ταύροι» στη γερμανική πίστα αργότερα φέτος.
Ο δις πρωταθλητής της Formula 1 υποστήριξε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι είναι πιο καθαρός στις μάχες του στην πίστα από τον πατέρα του, Γιός Φερστάπεν, καθώς ο Τζορτζ Ράσελ παρατηρεί ότι φέτος βλέπουμε τον "λιγότερο επιθετικό Φερστάπεν από ποτέ".
"Συχνά με ρωτούν αν έχω το όνειρο να οδηγήσω για μία ομάδα, και γνωρίζω ότι η Ferrari έχει εκπληκτική ιστορία στη Formula 1", είπε ο Μαξ Φερστάπεν, αλλά διευκρίνισε ότι θα ήταν δύσκολο να αφήσει μια κυρίαρχη ομάδα, όπως είναι η Red Bull Racing σήμερα.
Ο κορυφαίος σχεδιαστής της σύγχρονης εποχής της Formula 1, Άντριαν Νιούι, υποστηρίζει ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι ο τέλειος οδηγός, καθώς έχει «τρελό έλεγχο» του αυτοκινήτου. Τι αποκάλυψε για την επιλογή να απορρίψει δις τη Ferrari τη δεκαετία του 1990.
Κερδίζοντας στο μη ταιριαστό της Μονακό η Red Bull RB19 έδειξε ότι έχει τα εχέγγυα να απειλήσει το ρεκόρ της νίκης σε όλα τα GP πλην ενός της McLaren MP4/4 του 1988. Όμως, η πίστα της Βαρκελώνης ήταν η "πίσω αυλή" για το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς και η τρομακτική κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν μόνο ως έκπληξη δεν ήρθε.
Ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων και στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Βαρκελώνη, που κράτησε λιγότερο από δέκα λεπτά πριν η βροχή καθηλώσει τα μονοθέσια στα γκαράζ τους.
Ο Μαξ Φερστάπεν κινήθηκε μία ταχύτητα πάνω από οποιονδήποτε άλλον στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Ισπανίας, καθώς ήταν σχεδόν οκτώ δέκατα ταχύτερος από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19.
Χρειάζεται να σκάψεις σε μεγάλα βάθη για να κερδίσεις ένας Φερνάντο Αλόνσο με ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Και ο Μαξ Φερστάπεν το πέτυχε με δύο οδηγικά ρεσιτάλ τόσο την Κυριακή, όσο και -κυρίως- το Σάββατο στις δοκιμές κατάταξης.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο GP του Μονακό, δεν τον σταμάτησε ούτε η βροχή και τερμάτισε μπροστά από Αλόνσο και Οκόν που συμπλήρωσαν το βάθρο. Τέταρτη φετινή νίκη για τον Ολλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή.
Ο Φερνάντο Αλόνσο δηλώνει αποφασισμένος να αξιοποιήσει τη σπάνια ευκαιρία του Μονακό για να "κλέψει" τη σημερινή νίκη από τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν, μετά από τη δεύτερη θέση που πήρε "με αρκετά ρίσκα" στις δοκιμές κατάταξης.
Ο Μαξ Φερστάπεν ηγήθηκε το 1-2 της Red Bull Racing στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, με ενάμισι δέκατο διαφορά από τον τρίτο Λανς Στρολ της Aston Martin. Στις μπαριέρες της Μιραμπό ο Χάμιλτον, διέκοψε πρόωρα τις δοκιμές στο τέλος τους.
Ο Μαξ Φερστάπεν απάντησε με τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ βρέθηκαν στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου από τον Ολλανδό - πριν ο Ισπανός καταλήξει στις μπαριέρες.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, είναι ο οδηγός με τη υψηλότερη αμοιβή για το 2023 και με το πλέον μακροχρόνιο συμβόλαιο με την ομάδα του, ενώ έξι οδηγοί μένουν ελεύθεροι στο τέλος του 2023.
Δεν ήταν μόνο η ευφυής στρατηγική επιλογή που ξεδιπλώθηκε -απρόσμενα- ευεργετικά για τον Μαξ Φερστάπεν στο GP του Μαϊάμι, αυτή που έφερε την ολοκληρωτική κυριαρχία του πρωταθλητή στον 5ο φετινό αγώνα της Formula 1. Ήταν και η ανάκτηση της κυριαρχίας του έναντι του Σέρτζιο Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε ότι εξέταζαν από το Σάββατο -μετά το λάθος του στις δοκιμές κατάταξης- την εναλλακτική στρατηγική, η οποία -μαζί με το οδηγικό του ρεσιτάλ στον αγώνα- του εξασφάλισαν την επιβλητική του νίκη στο GP του Μαϊάμι.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Μαϊάμι, πέμπτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος F1, όπου ο Φερστάπεν πήρε μια άνετη και επιβλητική νίκη.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μαϊάμι και πανηγύρισε την τρίτη του νίκη τη φετινή σεζόν, κάνοντας έναν άριστο αγώνα. Στη δεύτερη θέση ο Πέρεζ, ο Φερνάντο Αλόνσο συμπλήρωσε το βάθρο.
Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στην κορυφή στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, με διαφορά 4 δεκάτων από τις δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ - πριν ο Μονεγάσκος καταλήξει στις μπαριέρες της στροφής 7.
Τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν όπου ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε τη νίκη με τον Μαξ Φερστάπεν να ολοκληρώνει ένα ακόμη 1-2 για τη Red Bull.
Το ξέσπασμα του Μαξ Φερστάπεν εναντίον του Τζορτζ Ράσελ στο τέλος του αγώνα Sprint στο Αζερμπαϊτζάν είχε και συνέχεια, καθώς επεφύλασσε έναν ακόμα άκρως προσβλητικό χαρακτηρισμό για τον Βρετανό όταν έμαθε για τις απόψεις που εξέφρασε ο οδηγός της Mercedes.