Ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν είπε αντίο στη φετινή σεζόν με νίκη στο Άμπου Ντάμπι. Τη δεύτερη θέση στον αγώνα και στο πρωτάθλημα πανηγύρισε ο Σαρλ Λεκλέρ.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε για έβδομη φορά μέσα στην χρονιά να είναι ο πιο γρήγορος στις κατατακτήριες και έτσι θα εκκινήσει από την pole position στο Άμπου Ντάμπι. Δεύτερος ο Πέρεζ και τρίτος ο Λεκλέρ.
Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας στο Άμπου Ντάμπι, με χρόνο 0,34'' ταχύτερο του Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και 0,45'' του Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Γιάς Μαρίνα.
Δραματική τροπή παίρνει η κόντρα μεταξύ των οδηγών της Red Bull μετά το GP Βραζιλίας, με την μητέρα του Φερστάπεν να κατηγορεί τον Πέρεζ ότι απατά τη γυναίκα του.
Στο Ιντερλάγκος είχαμε πολύ ωραίες μάχες αλλά και πολλές συγκρούσεις, εντός κι εκτός πίστας… Αυτά είναι τα σημαντικότερα συμπεράσματα από το Βραζιλιάνικο Γκραν Πρι.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε πως υπήρξε λόγος για τον οποίο δεν έδωσε την 6η θέση του GP Βραζιλίας στον Σέρτζιο Πέρεζ - και ο ολλανδικός Τύπος γράφει πως αυτός αφορά σε ένα συμβάν στο φετινό GP του Μονακό.
Άνοιξε εμφύλιο ο Μαξ Φερστάπεν με τον Σέρτζιο Πέρεζ στη Red Bull. O Ολλανδός αγνόησε παντελώς την παράκληση της ομάδας να αφήσει τον Μεξικανό να περάσει στην 6η θέση στο τέλος του GP Βραζιλίας, για να βοηθήσει τον "Τσέκο" στη μάχη της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος.
Τέσσερα χιλιοστά χώρισαν τον Σέρτζιο Πέρεζ από τον Σαρλ Λεκλέρ κι άλλα τόσα από τον Μαξ Φερστάπεν στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Βραζιλίας. Στα δύο δέκατα και οι Κάρλος Σάινθ και Λιούις Χάμιλτον, με ένα χιλιοστό διαφορά μεταξύ τους.
Ο πρώην επικεφαλής μηχανικός της Red Bull Racing, Γκιγιόμ Ροκλέν, είπε ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι αδύναμος στο τεχνικό κομμάτι της Formula 1, και χαρακτήρισε τον Σεμπάστιαν Φέτελ πιο ολοκληρωμένο οδηγό στην ίδια ηλικία με τον Ολλανδό.
Ο Μαξ Φερστάπεν και οι εκπρόσωποι της Red Bull αρνήθηκαν να μιλήσουν στο Sky Sports μετά τον αγώνα στο Μεξικό λόγω των σχολίων που έγιναν για τον περσινό τίτλο.
Δείτε τα Top 5 Συμπεράσματα από το GP του Μεξικό, όπου ο Μαξ Φερστάπεν έκανε νέο ρεκόρ και η Mercedes έδειξε σημαντικά αναβαθμισμένη, αντίθετα με τη Ferrari που υπέστη μια βαριά ήττα.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μεξικό και πήρε φέτος την 14η νίκη του. Δεύτερος τερμάτισε ο Λούις Χάμιλτον, το βάθρο συμπλήρωσε ο Πέρεζ.
Το δεύτερο διαδοχικό πρωτάθλημα του Μαξ Φερστάπεν, η κυριαρχία της RBR και η σταθερότητα των κανονισμών ως το τέλος του 2025, ωθούν πολλούς να σκέφτονται ότι ξεκίνησε ήδη η «εποχή Φερστάπεν» στη Formula 1. Αλλά ο Λιούις Χάμιλτον δεν είναι ένας από αυτούς.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP των ΗΠΑ, όπου ο Φερστάπεν πήρε ακόμη μια επιβλητική νίκη και η Red Bull εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έχει εξασφαλίσει ήδη το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κατέκτησε τη νίκη στο GP των ΗΠΑ δίνοντας μάχη με τον Λούις Χάμιλτον στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Η Red Bull κατέκτησε τον τίτλο των κατασκευαστών, έπειτα από οκτώ χρόνια.
Μετά την κυριαρχία της Ferrari την πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ στο Τέξας, ο Μαξ Φερστάπεν σήμερα ανέβηκε στην κορυφή στην τρίτη περίοδο – με χρόνο περίπου δύο δέκατα ταχύτερο του χθεσινού του Σαρλ Λεκλέρ.
Αν και ο Μαξ Φερστάπεν δηλώνει ότι προτεραιότητά του στο Όστιν είναι να κερδίσει η Red Bull το πρωτάθλημα κατασκευαστών, είναι πολύ πιθανό να πετύχει κάτι που μέχρι τώρα έχουν καταφέρει μόνο οι Μίκαελ Σουμάχερ και Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Κάρλος Σάινθ πέτυχε τον πρώτο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ, αφήνοντας πίσω του στα 0,224'' τον Μαξ Φερστάπεν και στα 0,475'' τον Λιούις Χάμιλτον. Ντεμπούτο για τέσσερις πρωτοεμφανιζόμενους, ο Σβάρτζμαν στο κόκπιτ του Λεκλέρ.
Τα παιδικά χρόνια του Μαξ Φερστάπεν ήταν -τουλάχιστον- σκληρά κι αυτό οφείλεται κυρίως στον τρόπο που επέλεξε να τον μεγαλώσει ο πατέρας του, Γιoς Φερστάπεν. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ως πατέρας και ο ίδιος όπως είπε, δεν δίστασε να εκφράσει την αποψή του για αυτό.
Παρότι βρίσκεται υπό την αφόρητη πίεση να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ έχει την ικανότητα για αυτό -ικανότητα αντίστοιχη του Μαξ Φερστάπεν-, αρκεί να του δοθεί το μονοθέσιο που πρέπει, υποστηρίζει ο Ρέιμοντ Βερμιούλεν.
Μετά την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν στον αγώνα της Formula 3 του 2014 στο Σπα του Βελγίου, ο Γκέρχαρντ Μπέργκ επεσήμανε στη Mercedes το νέο μεγάλο ταλέντο από την Ολλανδία που αναδυόταν στη διεθνή σκηνή του μότορσπορ.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την πηγαία προαρμοστικότητα που ξεχωρίζει στο ταλέντο του Μαξ Φερστάπεν, και η οποία του εξασφάλισε κυριαρχικά το φετινό πρωταθλήμα της Formula 1 παρότι κλήθηκε να οδηγήσει ένα αντιδιαμετρικό μονοθέσιο σε σχέση με την περσινή Red Bull.
Ο Μαξ Φερστάπεν θα είναι 31 ετών στο τέλος του 2028, οπότε και λήγει το τρέχον συμβόλαιό του με τη Red Bull Racing - και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο αυτό να είναι και το τελευταίο, διότι "υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα που θέλω να κάνω".
Με την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, του δεύτερου back-to-back τίτλου του, ο Μαξ Φερστάπεν μπήκε στην ομάδα των αληθινά σπουδαίων της ιστορίας. Διότι αυτή ήταν η χρονιά που, ως πρωταθλητής ήδη, ωρίμασε, λάξευσε τον άγριο ψυχισμό του, συνόδευσε το φαινομενικό του ταλέντο με την αγωνιστική σοφία των μεγάλων πρωταθλητών του σπορ.
Αυτά είναι τα TOP-5 συμπεράσματα από το GP Ιαπωνίας, όπου ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη και ανακηρύχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Υπήρξε σύγχυση σχετικά με τους βαθμούς που απονεμήθηκαν στο GP Ιαπωνίας και με τον τρόπο που τελικά ο Μαξ Φερστάπεν εξασφάλισε και μαθηματικά τον δεύτερο τίτλο του στη Formula 1.
Θα καταφέρει ο Μαξ να πάρει τον τίτλο στην έδρα της Honda; Ψηφίστε στο poll του SPORT24 τον πιλότο που πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής στη Σουζούκα, στον 18ο αγώνα της φετινής σεζόν στη Formula 1.
Οι αγωνοδίκες του GP Ιαπωνίας εξετάζουν το συμβάν του Μαξ Φερστάπεν με τον Λάντο Νόρις στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών, και μια ενδεχόμενο ποινή μπορεί να στερήσει την pole position που κατέκτησε ο Ολλανδός.
Υπό βροχή και πάλι, ο Τζορτζ Ράσελ και ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκαν μπροστά από τις δύο Red Bull στην κορυφή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα. Μπελάδες ρυθμίσεων για Φερστάπεν και Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι ο Φερνάντο Αλόνσο υπήρξε άτυχος στις επιλογές των ομάδων με τις οποίες αγωνίστηκε στη Formula 1, υποστηρίζοντας ότι ο Ισπανός θα είχε πολλά περισσότερα από τα μόνο δύο πρωταθλήματά του "αν τον έβαζες σε αυτοκίνητα με τα οποία άλλοι κέρδιζαν πρωταθλήματα".
Μετά την προηγούμενη φετινή νίκη του Σέρτζιο Πέρεζ, στο Μονακό, η RBR κατηύθυνε την τροχιά εξέλιξης της RB18 στα οδηγικά μέτρα και σταθμά του Μαξ Φερστάπεν. Αλλά με την εκθαμβωτική του απόδοση στη νύχτα της Σιγκαπούρης, ο "Τσέκο" έδωσε την ηχηρή του απάντηση στην ομάδα του Μίλτον Κινς.