Ο Οκτώβριος ήταν ο πιο δυναμικός μήνας στη σύγχρονη ιστορία της Mazda στην Ελληνική αγορά, καθώς κατάφερε ρεκόρ πωλήσεων, αυξάνοντας τις συνολικές μέχρι στιγμής ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στις 1.687 από την αρχή της χρονιάς.
Τόσο το νέο Mazda2 Hybrid, όσο και η πρωτοεμφανιζόμενη ναυαρχίδα της Ιαπωνικής εταιρείας, το νέο CX-80, αποτέλεσαν δυνατούς πόλους έλξης για τους φίλους του αυτοκινήτου στην ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου.
Με τα πιο ελκυστικά μοντέλα της η Mazda, θα κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της στην έκθεση αυτοκινήτου Auto Athina 2024, με ένα εντυπωσιακό περίπτερο όπου θα δεσπόζουν οι πλέον πρόσφατες προτάσεις της premium Ιαπωνικής εταιρείας.
Σχεδιασμένο από τους κορυφαίους σχεδιαστές της Mazda στην Ιαπωνία, το premium SUV CX-60 ενσωματώνει όλα όσα έχει κατακτήσει η εταιρεία τα τελευταία 100 χρόνια.
Με το λανσάρισμα της νέας full hybrid έκδοσης, που όπως όλοι βλέπουν είναι άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με το γνωστό Mazda 2, τα χαρτιά στο τραπέζι ανοίγουν και όλοι βλέπουν καθαρά ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παίκτες σε μια δύσκολη για την ελληνική αγορά κατηγορία.
Η Mazda εξακολουθεί να τραβά το δικό της δρόμο στην αυτοκινητοβιομηχανία, μένοντας πιστή στον περιστροφικό κινητήρα Wankel για τον διάδοχο της σειράς των εμβληματικών RX - που πλέον δείχνει πιο πιθανός από ποτέ.
Ως γνήσιο Mazda και αυτό, το CX-60 είναι εναλλακτικό: ένα μεγάλο, πολυτελές SUV που ακολουθεί τη δική του σχεδιαστική φιλοσοφία ανάμεσα στα κλασσικά γερμανικά, κι ένα εναλλακτικό που προσεγγίζει από άλλο δρόμο -με μεγάλους κινητήρες- το σύγχρονο συνδυασμό απόδοσης/μειωμένης κατανάλωσης-ρύπων. Και δίνει πάνω από 50 ηλεκτρικά χιλιόμετρα με κάθε φόρτιση.
Μετά την κυκλοφορία του επιτυχημένου CX-60, η Mazda αποκαλύπτει με κάθε επισημότητα το ολοκαίνουργιο μεγάλο SUV, Mazda CX-80 που είναι το δεύτερο από τα νέα μοντέλα για την Ευρωπαϊκή γκάμα των “Large Products” της εταιρείας.
Το Mazda CX-80 είναι το ολοκαίνουργιο μοντέλο της ιαπωνικής αντισυμβατικής μάρκας και θα κάνει το ντεμπούτο του την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 και στην αγορά το περιμένουμε από Σεπτέμβριο.
Με μικρές στιλιστικές αλλαγές και μεγαλύτερες τεχνολογικές εμπλούτισε πρόσφατα η εταιρεία της Χιροσίμα το μεσαίου μεγέθους της SUV, το Mazda CX-5, και το δοκιμάζουμε εδώ στην κορυφαία του και τετρακίνητη έκδοση e-Skyactiv G 2.5 των 194 ίππων με ήπια υβριδική υποβοήθηση.
Το Mazda 3 είναι ένα από τα ομορφότερα μοντέλα του C-Segment και στην έκδοση με το δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα που χάρη στην υψηλή εφαρμοσμένη τεχνολογία εμφανίζει υψηλή απόδοση, γίνεται πραγματικά απολαυστικό και ξεχωρίζει.
Το MX-30 είναι το κορυφαίο μοντέλο της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Mazda και τώρα, δίπλα στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου, έρχεται να τοποθετηθεί και η plug-in υβριδική.
Σκαρφαλώνοντας μέχρι τις 19.000 ευρώ, η λίστα με τις διαθέσιμες αξιόλογες προτάσεις, εμπλουτίζεται και φτάνει να περιλαμβάνει έως και ένα πολύ δυνατό εμπορικά SUV.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, η Mazda έφερε στο προσκήνιο μια συνεργασία που ξέφευγε από τα συνηθισμένα, δίνοντας στον κόσμο του αυτοκινήτου μια διαφορετική αλλά ιδιαίτερα ευχάριστη προσέγγιση στη μικρή κατηγορία.
Η εταιρεία της Χιροσίμα κοιτάζει από διαφορετικό ύψωμα τον κόσμο της αυτοκίνησης, και αυτό γίνεται σαφές και από το CX-30: ένα συμπαγές SUV, πιστό σε διαφορετικές σχεδιαστικές και μηχανικές ιδέες. Δοκιμάζουμε την αναβαθμισμένη του δίλιτρη έκδοση των 186 ps.
Τα 3 διαφορετικά SUV της Mazda, CX-30, CX-5 και CX-60, δίνουν την απάντηση σε κάθε επιλογή και ανάγκη, με τα ισχύοντα προνομιακά προγράμματα να κάνουν την απόκτησή τους ακόμα πιο εύκολη τώρα.
Ο Ελληνο-Ιάπωνας σεφ και brand ambassador της Mazda, Σωτήρης Κοντιζάς, πρωταγωνιστεί μαζί με το Mazda CX-5 στη νέα διαδικτυακή καμπάνια που κόβει την ανάσα.
Με ένα νέο κατάστημα στο Μαρούσι, η Mazda, η θρυλική μάρκα αυτοκινήτων που ανέκαθεν αμφισβητούσε το κατεστημένο κλείνει 4,5 χρόνια της εμπορικής επαναλειτουργίας της στην Ελλάδα.
Το CX-60, το πρώτο plug in υβριδικό και το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου στην ιστορία της Mazda με απόδοση 327 ίππων είναι η πρόταση της Ιαπωνικής μάρκας για την κατηγορία των πολυτελών SUV.
Το δημοφιλές μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας έχει αγαπηθεί σε όλο τον κόσμο για τις compact διαστάσεις και το εξαιρετικό του σχεδιασμό, ήδη από το ντεμπούτο του το οποίο είχε γίνει το 2003.
Η Mazda στο Japan Mobility Show που μόλις άνοιξε τις πύλες του, προχώρησε στα αποκαλυπτήρια ενός πρωτότυπου μοντέλου που όπως όλα δείχνουν, θα πάρει τη “σκυτάλη” από το λατρεμένο MX-5 στη μελλοντική γκάμα της εταιρείας.
Η Mazda Motor Corporation στο Japan Mobility Show 2023, θα ασχοληθεί ιδιαίτερα με το εμβληματικό roadster μοντέλο της, από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε μέχρι και τώρα, ενώ όπως όλα δείχνουν, κρατάει και μια έκπληξη για τους φίλους της.
Το “ταβάνι” των 19.000 ευρώ, είναι “κοινός τόπος” για όσους κινούνται στην αγορά και ψάχνουν για το επόμενο καινούργιο τους αυτοκίνητο. Οι επιλογές είναι αρκετές και ποικίλλουν. Εμείς εδώ σας έχουμε συγκεντρώσει τις πιο ενδιαφέρουσες.
Η Mazda ανανεώνει το πολυβραβευμένο compact SUV της, το CX-30, το οποίο αποτελεί έκφραση της ιαπωνικής δεξιοτεχνίας και παρουσιάζεται με πολλές βελτιώσεις.
Το MX-5 είναι ήδη 23 χρόνια στην αγορά και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Mazda, που βάζει στο στόχαστρο όσους αναπολούν την ατόφια οδήγηση και θέλουν όλες τις παραδοσιακές χαρές ενός πισωκίνητου.
Εν όψει της έλευσης του νέου που έχει “υπογραφή” Toyota, το υπάρχον Mazda 2 αποχαιρετά την αγορά και εμείς οδηγούμε την πιο πλούσια και εκλεκτή έκδοσή του, που μοιάζει να απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν τατουάζ το σήμα της μάρκας.
Το ανανεωμένο Mazda 3 ενσωματώνει πολλές βελτιώσεις, νέα χρώματα, αναβαθμισμένα συστήματα ασφάλειας και ψυχαγωγίας, καθώς επίσης και τελευταίας γενιάς τεχνολογία για τη μέγιστη άνεση.
To Mazda MX-5 και στις τέσσερεις γενιές του, είναι ένα αυτοκίνητο που λόγω του roadster χαρακτήρα του, μας φέρνει πιο κοντά στο καλοκαίρι και την ανάλαφρη διάθεση.
Οι δύο Ιαπωνικές εταιρείες, βρίσκονται σε φάση διερεύνησης πιθανής συνεργασίας τους, για την προμήθεια της Mazda με κυλινδρικές μπαταρίες ιόντων λιθίου από την Panasonic.
Ξεκίνησε η μαζική παραγωγή του Mazda MX-30 e Skyactiv R-EV1 για την Ευρωπαϊκή αγορά στο εργοστάσιο της Γιουτζίνα στη Χιροσίμα, το οποίο χρησιμοποιεί περιστροφικό κινητήρα για τις ανάγκες της φόρτισης των μπαταριών του.
Μια τέχνη πηγαία από την Ιαπωνική παράδοση, η τεχνοτροπία Urushi εφαρμόζεται στην Ανατολική Ασία εδώ και χιλιάδες χρόνια και μοιράζεται κοινές αξίες με τη Mazda.
Το δημοφιλές roadster αναβαθμίζεται με δύο νέες ειδικές εκδόσεις, νέα χρώματα εξωτερικού, εσωτερικού και οροφής soft top και πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Από το μικρό τρίκυκλο που ξαναέχτισε τη Χιροσίμα μέχρι το αγωνιστικό που σχεδιάστηκε ειδικά για το game Gran Turismo, και από το διαλυμένο CX-30 μέχρι το πρωτότυπο Group C που κέρδισε το Le Mans: 10 κρυμμένοι θησαυροί στο μουσείο της Mazda στη Χιροσίμα.
Το ολοκαίνουργιο SUV CX-60 με τον εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα πετρελαίου e-Skyactiv D της Mazda είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με εκδόσεις 200 ή 254 ίππων και με κατανάλωση 4,7 lt/100 km.