X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MEDIA

ΝΟVA: "Ανταγωνιστική η τηλεοπτική αγορά, αλλά το προϊόν αποκλειστική ευθύνη των ΠΑΕ"

SUPERLEAGUE / ΑΕΚ - ΠΑΟ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) EUROKINISSI SPORTS

Στελέχη της NOVA σχολίασαν τις τελευταίες εξελίξεις, διαρροές αλλά και δηλώσεις παραγόντων σχετικά με τα τηλεοπτικά δικαιώματα στο χώρο της Super League.

Στελέχη της NOVA σχολιάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις, διαρροές αλλά και δηλώσεις παραγόντων σχετικά με τα τηλεοπτικά δικαιώματα στο χώρο της Super League επισήμαιναν τα εξής:

"Για άλλη μία φορά γινόμαστε μάρτυρες διεργασιών, αντεγκλήσεων και δηλώσεων ποδοσφαιρικών παραγόντων που στόχο έχουν να μεταφέρουν αλλού τις οφθαλμοφανείς ευθύνες τους για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας και εμπορικότητας του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Οι παράγοντες αυτοί θα πρέπει να κοιταχτούν στον καθρέφτη και να αναλογιστούν γιατί, ενώ στην χώρα μας λειτουργούν 6 αδειοδοτημένα ιδιωτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας ελεύθερης λήψης και 2 ιδιωτικές συνδρομητικές δορυφορικές τηλεοπτικές πλατφόρμες, υπάρχει περιορισμένο ή καθόλου ενδιαφέρον από αυτές για το προϊόν της Super League .

Η μοναδική αιτία για το γεγονός αυτό, είναι η συνεχώς μειούμενη εμπορικότητα του ελληνικού πρωταθλήματος, αρκετές φορές και σε συνδυασμό με τις συχνά υπερβολικές απαιτήσεις ομάδων σε σχέση με το προϊόν που προσφέρουν. Και γι' όλα αυτά προφανώς δεν ευθύνεται η τηλεοπτική αγορά που λειτουργεί με τεχνοκρατικά κριτήρια, αλλά οι ποδοσφαιρικοί παράγοντες που με γνωστές σε όλους συμπεριφορές, απαξιώνουν συστηματικά το εμπορικό προϊόν που οι ίδιοι διαχειρίζονται".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ