The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab: Οι δύο ημέρες που έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το σεμινάριο αθλητικής δημοσιογραφίας από το SPORT24 και το ANT1 Medialab που διεξήχθη στην Τεχνόπολη Αθηνών με τον κόσμο να δίνει ηχηρό "παρών" και στη δεύτερη ημέρα των διαλέξεων.
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και η δεύτερη ημέρα του σεμιναρίου αθλητικής δημοσιογραφίας από το SPORT24 και το ANT1 Medialab που διεξήχθη στην Τεχνόπολη Αθηνών και στο αμφιθέατρο "Μιλτιάδης Έβερτ" για το μέλλον και τις προοπτικές του επαγγέλματος.
Ο διευθυντής σύνταξης του SPORT24, Σπύρος Καβαλιεράτος και ο παρουσιαστής της COSMOTE TV, Βασίλης Σκουντής διαδέχθηκαν τον Editorial Director του SPORT24, Παντελή Βλαχόπουλο και τον σπουδαίο πρώην ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ και την Εθνικής ομάδας, Ντέμη Νικολαΐδη - που έκλεισαν την πρώτη ημέρα του σεμιναρίου - για να μιλήσουν για τις Αρχές της αθλητικής δημοσιογραφίας και να αναδείξουν τους "πυλώνες" στους οποίους βασίζεται το επάγγελμα.
Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ, Παναγιώτης Γιαννάκης, μοιράστηκε τις γνώσεις και την εμπειρία του από τον αθλητισμό, στη Live συνέντευξη με τον Παντελή Βλαχόπουλο μέσα σε κατάμεστο αμφιθέατρο και με άπαντες να παρακολουθούν με αμείωτο ενδιαφέρον τη συζήτηση των δύο ανδρών.
Ο αρχισυντάκτης του SPORT24, Αλέξανδρος Τρίγκας και ο συντάκτης του κορυφαίου αθλητικού Μέσου, Αντώνης Οικονομίδης, εξήγησαν με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο με τον οποίο το ρεπορτάζ μεταφέρεται με ακρίβεια, σαφήνεια και εγκυρότητα στον ψηφιακό "κόσμο".
Ήταν η σειρά του έτερου αρχισυντάκτη του SPORT24, Χάρη Σταύρου που μαζί με τον Δημιουργό περιεχομένου και συντάκτη του SPORT24, Δημήτρη Μωϋσιάδη μίλησαν για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της σύγχρονης δημοσιογραφίας αναφορικά με το Video και το Live Streaming.
Ο προϊστάμενος του αθλητικού τμήματος του ANT1, Γιώργος Τριανταφυλλίδης ανέδειξε τη σημασία των δελτίων ειδήσεων στο τηλεοπτικό στερέωμα, ενώ μοιράστηκε την πλούσια εμπειρία του για τις εκπομπές στη "μικρή οθόνη" και τις απαιτήσεις που τις περιβάλλουν.
Τον πρωταρχικό τομέα της διαφήμισης στη δημοσιογραφία ανέλαβε να αναλύσει η Group Commercial Director της 24MEDIA και του SPORT24, Ντέπη Παπάζογλου που μετέφερε στο κοινό όσα απαιτούνται από το Εμπορικό τμήμα ενός Μέσου, ενώ μίλησε τόσο για τα δικαιώματα, όσο και τη λειτουργία του τμήματος στη σύγχρονη εποχή.
Ο διευθυντής σύνταξης του SPORT24, Θέμης Καίσαρης, ανέδειξε την επιδραστικότητα των Sports Data στον αθλητισμό και εξήγησε πώς τα Analytics συνέβαλαν στην εξέλιξη και την καλύτερη κατανόηση όσων συμβαίνουν στους αγωνιστικούς χώρους.
Με την ολοκλήρωση όλων των διαλέξεων, οι παρευρισκόμενοι μοιράστηκαν την κεντρική σκηνή με τους δημοσιογράφους, εκείνοι απάντησαν σε κάθε ερώτηση που τους τέθηκε και με αυτόν τον τρόπο δόθηκε το τέλος του διήμερου σεμιναρίου που έδειξε το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα.