Με τον 18χρονο ρούκι Κίμι Αντονέλι στη θέση του Λιούις Χάμιλτον, η Mercedes F1 χρειαζόταν έναν έμπειρο και ικανό τρίτο οδηγό - και ο παλιός της γνώριμος Βάλτερι Μπότας ήταν η ιδανική επιλογή, μετά την αποχώρησή του από τη Sauber.
Ο τετράκις πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι είχε “εποικοδομητικές και ειλικρινείς” συζητήσεις με τη Mercedes F1 το περασμένο καλοκαίρι, και εξήγησε γιατί -παρά το δέλεαρ της φήμης ότι η Mercedes HPP είναι ιδιαίτερα προχωρημένη με τον κινητήρα του 2026- επέλεξε να μείνει πιστός στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
Στο γύρο της επιστροφής στα πιτς μετά την καρό σημαία στο Άμπου Ντάμπι ο Λιούις Χάμιλτον επεφύλασσε ένα μήνυμα μέσα από την καρδιά του για τους ανθρώπους της ομάδας με την οποία αγωνίστηκε σε 246 GP και κέρδισε 6 παγκόσμια πρωταθλήματα από το 2013 μέχρι σήμερα.
Για άλλη μία φορά ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, διέψευσε κατηγορηματικά τις θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το υποτιθέμενο σαμποτάζ της ομάδας φέτος στον Λιούις Χάμιλτον, λόγω της μεταγραφής του Βρετανού στη Ferrari το 2025.
Παρότι οι υψηλές θερμοκρασίες της μεσανατολικής ερήμου δεν ταιριάζουν στη Mercedes W15, ο νικητής του GP του Λας Βέγκας Τζορτζ Ράσελ πιστεύει ότι μπορεί να διεκδικήσει με αξιώσεις τη δεύτερη διαδοχική του νίκη στον αγώνα του Κατάρ αυτό το τριήμερο (29/11-1/12). Πώς εξήγησε τη μεταμόρφωση του “ασημένιου βέλους” στο περασμένο GP.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν θα έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της Scuderia στις δοκιμές της F1 στις 10 Δεκεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι, αμέσως μετά το τέλος της φετινής σεζόν, και ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ εξήγησε τους λόγους για αυτό.
Ο Λιούις Χάμιλτον έδωσε τη δική του απάντηση στην πρόσφατη δήλωση του διευθυντή της Mercedes F1, Τότο Βολφ, πως “όλοι έχουμε ημερομηνία λήξης” - και συμπλήρωσε πως αν η ομάδα του δώσει “ένα αυτοκίνητο που θα μένει στην πίστα” μπορεί να κλείσει θετικά τη 12ετία του με τη Mercedes F1.
Ο Τότο Βολφ αποκάλυψε ποιος ήταν ο πρώτος άνθρωπος που του έδωσε στα ξεκινήματα του 2024 την πληροφορία ότι ο Λιούις Χάμιλτον είχε συμφωνήσει με τη Ferrari για το ‘25, και επίσης ότι ο τρόπος που εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν του έδωσε την ευκαιρία να διεκδικήσει τους Σαρλ Λεκλέρ και Λάντο Νόρις για λογαριασμό της Mercedes.
Μετά τις ποινές 5 δευτερολέπτων που δέχθηκε τόσο ο Τζορτζ Ράσελ όσο και ο Λάντο Νόρις στο GP των ΗΠΑ, αλλά όχι και ο Μαξ Φερστάπεν, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι οι αγωνοδίκες της FIA προχώρησαν σε “κάπως μεροληπτική λήψη αποφάσεων”.
Η ανενόχλητη έξοδος και εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον στο δεύτερο γύρο του GP των ΗΠΑ δεν ήρθε από λάθος του ίδιου του επτάκις πρωταθλητή, τόνισαν κατηγορηματικά οι Τζορτζ Ράσελ και Τότο Βολφ, καθώς ο νεαρός Βρετανός είπε ότι “δείχνει τι είδους τέρας έχουμε να αντιμετωπίσουμε” σχετικά με την απόδοση της Mercedes W15.
Πολύ ψηλά έθεσε τον πήχη για την πρώτη του σεζόν στη Formula 1 ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, διάδοχος του Λιούις Χάμιλτον το 2025 στην ομάδα της Mercedes, λέγοντας πως στόχος του είναι ένα ντεμπούτο με "ορισμένες" νίκες - εκθαμβωτικό όπως εκείνο του Χάμιλτον με τη McLaren το 2007.
Παρότι η Mercedes W15 βελτίωσε σημαντικά στη φετινή Formula 1 τις τύχες της ομάδας του Μπράκλεϊ και η Red Bull RB20 γκρέμισε εκείνη του Μίλτον Κινς από την κορυφή, η Mercedes F1 θα αλλάξει σημαντικά το μονοθέσιό της για το 2025 ενώ η RBR θα εξελίσσει το φετινό της. Οι δύο ομάδες εξηγούν γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
Στο ξεκίνημα της υβριδικής εποχής της Formula 1, το 2014, η Mercedes επινόησε το split turbo που την έκανε ανίκητη για επτά διαδοχικά χρόνια. Και τώρα, σύμφωνα με τον Τζέιμς Βάουλς της Williams, ακολουθεί μια ιδιαίτερα καινοτομική τακτική για τις ολοκαίνουριες μονάδες ισχύος του 2026.
“Στη δική μας βιομηχανία καταλαβαίνουμε τέλεια ποιος είναι ικανός και ποιος όχι” είπε ο Τότο Βολφ, εκφράζοντας την πλήρη πίστη του ότι ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ο 18χρονος που θα διαδεχθεί τον Λιούις Χάμιλτον το 2025 στο κόκπιτ της Mercedes F1, “έχει όλα όσα χρειάζεται για να τα πετύχει”.
Ο μήνας -παρά κάτι- που μεσολαβεί από το τελευταίο GP, της Σιγκαπούρης, μέχρι το επόμενο στο Όστιν του Τέξας (18-20/10) επιτρέπει στις ομάδες της Formula 1 να εξελίξουν εκτενή πακέτα αναβάθμισης των μονοθεσίων τους. Εξετάζουμε τις αλλαγές που ετοιμάζουν οι McLaren, RBR, Ferrari και Mercedes για τα 6 GP μέχρι το τέλος της σεζόν - κλείνοντας σήμερα με τη Mercedes W15.
Ο Λιούις Χάμιλτον έβγαλε την στολή του και μπήκε σε ρόλο σχεδιαστή και συγκεκριμένα του οίκου, Dior. Ο πολυτελής οίκος ετοιμάζει νέα συλλογή από αειφόρα υλικά και χωρίς δέρμα ζώων κατόπιν αιτήματος του θρύλου της Formula 1.
Εκείνο το πρωί -στο τέλος του περασμένου Ιανουαρίου- που ο Λιούις Χάμιλτον επισκέφτηκε τον Τότο Βολφ στο σπίτι του στην Οξφόρδη, για να πάρουν μαζί το πρωινό τους και να του ανακοινώσει ότι το 2025 θα φύγει για τη Ferrari, ακόμα και ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ένιωσε φόβο.
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μόνος από τους πρωταγωνιστές της Formula 1 που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα στο GP Σιγκαπούρης (σε σχέση με τη μέση γόμα όλων των υπόλοιπων) και, όπως αποδείχθηκε στον αγώνα της Μαρίνα Μπέι με τη φτωχή του 6η θέση, ήταν μια λανθασμένη απόφαση.
Μετά την αποκάλυψη του Τότο Βολφ ότι οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ υπέστησαν (ήπια) θερμοπληξία στο GP της Σιγκαπούρης, ένα πλάνο που δεν μεταδόθηκε από την τηλεοπτική κάλυψη δείχνει τον δεύτερο να πασχίζει, λόγω της εξάντλησης, να περπατήσει βγαίνοντας από το κόκπιτ της Mercedes.
Ο Τότο Βολφ αποκάλυψε ότι οι δύο οδηγοί της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ, διαγνώστηκαν μετά τον αγώνα της Formula 1 στη Μαρίνα Μπέι με θερμοπληξία - όχι βαριάς μορφής, αλλά αρκετή για να τους κρατήσει μακριά από τις υποχρεώσεις τους προς τον Τύπο.
Ειδικό, επετειακό χρωματισμό θα έχουν οι δύο Mercedes W15 των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ στο GP Σιγκαπούρης του προσεχούς τριημέρου (20-22/9), στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 50 χρόνια της βασικής χορηγού της ομάδας, Petronas.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ ξεκαθάρισε σε συνέντευξή του στο BBC ότι δεν υπάρχει κανένα αρνητικό συναίσθημα στις σχέσεις της ομάδας με τον Λιούις Χάμιλτον, και ότι μετά από 12 χρόνια η μεταγραφή του Βρετανού στη Scuderia το 2025 θα βοηθήσει και τις δύο πλευρές να αναγεννηθούν.
Απαντώντας στις διευκρινίσεις που ζήτησαν οι Red Bull Racing και Ferrari σχετικά με το βαθμό ελαστικότητας των εμπρός πτερυγών των McLaren MCL38 και Mercedes W15, η FIA ανακοίνωσε ότι και τα δύο μονοθέσια είναι καθ’ όλα νόμιμα.
Οι Ferrari και Red Bull ζητούν από τη FIA -και τον τεχνικό διευθυντή μονοθεσίων Νικόλα Τομπάζη- διευκρινίσεις σχετικά με την ελαστικότητα που εμφανίζει η εμπρός πτέρυγα τόσο της McLaren MCL38 όσο και της Mercedes W15, διαπιστώνοντας στα τηλεοπτικά πλάνα του Ιταλικού GP τον τρόπο με τον οποίο αυτές κάμπτονταν υπό υψηλό αεροδυναμικό φορτίο.
Ο Τότο Βολφ δείχνει να πιστεύει ότι ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, που σήμερα (31/8) επιβεβαιώθηκε ότι θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, είναι ένας εν δυνάμει παγκόσμιος πρωταθλητής. Ίσως και με ταλέντο του βεληνεκούς του Μαξ Φερστάπεν.
Ο 18χρονος Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ένα από τα μεγαλύτερα ανερχόμενα ταλέντα του μότορσπορ, θα είναι ο οδηγός που θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025 - όπως ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα, μετά από μήνες φημολογίας, η ομάδα του Μπράκλεϊ.
Ατυχές ήταν το ξεκίνημα του Αντρέα Κίμι Αντονέλι -πιθανού διαδόχου του Λιούις Χάμιλτον το 2025 στη Mercedes- στη F1, καθώς στο δεύτερό του γρήγορο γύρο στις ελεύθερες δοκιμές της Μόντσα κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής Αλμπορέτο (Παραμπόλικα). Δεν τραυματίστηκε ο Ιταλός.
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, επιβεβαίωσε ότι κατά τη διάρκεια των διακοπών του Αυγούστου είχε νέες επαφές με την πλευρά Φερστάπεν, οι οποίες δεν καρποφόρησαν. Ο Αυστριακός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της συνεργασίας για το μέλλον, αλλά είπε ότι πλέον η ομάδα αφοσιώνεται πλήρως στο δίδυμο του Τζορτζ Ράσελ με τον Κίμι Αντονέλι "και για το 2026".
Ο 18χρονος που αναμένεται να διαδεχθεί τον Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, Αντρέα Κίμι Αντονέλι, κατά πάσα πιθανότητα θα πάρει τη θέση του Βρετανού στο κόκπιτ της W15 στο FP1 του GP Ιταλίας (30/8), για το ντεμπούτο του σε αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1.
Η φετινή απαγόρευση του συστήματος ασύμμετρης πέδησης που φέρεται να χρησιμοποιούσε από πέρσι η Red Bull ακολουθεί μια μακρά λίστα απαγορεύσεων ευφυών καινοτομιών των ομάδων από τη FIA. Εξετάζουμε 3 ανάλογες απαγορεύσεις της Ομοσπονδίας που «έκοψαν» τα φτερά των κυρίαρχων McLaren, Renault και Mercedes τις τελευταίες δυόμισι δεκαετίες.
Η απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να μεταβεί στη Ferrari το 2025 θα στερήσει από τη Mercedes F1 την πολύπλευρη εμπειρία -και φυσικά την ταχύτητα- του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή. Ο επιχειρησιακός διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Άντριου Σόβλιν, εξηγεί περισσότερα.
Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι θα είναι ο οδηγός που θα αντικαταστήσει τον Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, σύμφωνα με τις πηγές που αποκάλυψαν και τη μεταγραφή του Βρετανού στη Ferrari. Ο Κίμι φέρεται ότι θα έχει, μάλιστα, μηχανικό τον Πίτερ Μπόνινγκτον, επί σειρά ετών “δεξί χέρι’ του Λιούις.
Πώς ο Λιούις Χάμιλτον έβρισκε, στην αρχή της φετινής σεζόν της Formula 1, δυσεπίλυτο το πρόβλημα της θερμικής διαχείρισης των ελαστικών βάσει του ιδιαίτερού του οδηγικού στιλ - και πώς εντέλει κατάφερε να το λύσει για να επιστρέψει στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Σίλβερστοουν.
Η Mercedes F1 φέρεται να κατέληξε οριστικά στην απόφαση να αντικαταστήσει το 2025 τον Λιούις Χάμιλτον με τον 18χρονο Αντρέα Κίμι Αντονέλι - ενώ παράλληλα φέρεται να κερδίζει όλο και περισσότερες πιθανότητες στην προσπάθεια να εξασφαλίσει τον Μαξ Φερστάπεν για το 2026.
Τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας της Mercedes F1 για τις αιτίες του αποκλεισμού του Τζορτζ Ράσελ από τον αγώνα του Σπα, και για την απώλεια της νίκης του Βρετανού, εξήγησε ο αγωνιστικός διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας Άντριου Σόβλιν.
Μετά το τέλος του GP Βελγίου, και πριν οι αγωνοδίκες αποφασίσουν τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ και την απόδοση της νίκης του αγώνα στον Λιούις Χάμιλτον, ο επτάκις πρωταθλητής είχε κάνει σαφή την ενόχλησή του για το γεγονός ότι η Mercedes δεν τον είχε ενημερώσει ότι ο νεαρός Άγγλος με την έτερη W15 επέλεξε στρατηγική μόνο ενός πιτ-στοπ.
Η ομάδα της Mercedes F1 και ο διευθυντής της, Τότο Βολφ, ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους μετά τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ από το GP Βελγίου ότι αποδέχονται πλήρως την απόφαση των αγωνοδικών.
Η Mercedes ετοιμάζει μια σειρά από αναβαθμίσεις του φετινού της μονοθεσίου W15 για τα δύο τελευταία GP του Ιουλίου, και ο Λιούις Χάμιλτον πιστεύει ότι με αυτές η ομάδα του Μπράκλεϊ θα μπορεί να διεκδικεί επί ίσοις όροις τις νίκες στα GP της Formula 1.
Μετά από δύο χρόνια και επτά μήνες, η Mercedes είναι και πάλι στη μάχη της κορυφής της Formula 1 - και πλέον οι νίκες της δεν είναι οφθαλμαπάτες, σαν της Βραζιλίας το '22. Διαβάστε πώς η ομάδα του Μπράκλεϊ κατάφερε να αλλάξει την τύχη της στη Formula 1.
Μετά από 56 αγώνες και 945 ημέρες -από το GP της Τζέντα το Νοέμβριο του 2021- ο Λιούις Χάμιλτον επέστρεψε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου με την 104η νίκη της καριέρας του στη Formula 1, στο χθεσινό GP Βρετανίας, και με τη νίκη αυτή έσπασε ή επέκτεινε μια σειρά από ρεκόρ.