Πώς τα ελληνικά events μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερο κόσμο;
Διαβάστε τι θα μπορούσε να γίνει ώστε τα ελληνικά events να προσελκύουν περισσότερους φίλους των μαχητικών αθλημάτων.
Σε πάρα πολλές συνεντεύξεις που κάνουμε στους αθλητές της εγχώριας μαχητικής σκηνής, διαπιστώνουμε πως ένα μεγάλο εμπόδιο στην καριέρα τους είναι έλλειψη κινήτρου. Πέρα από το χρηματικό ποσό και την προβολή, θα μπορούσαν να δοθούν έξτρα κίνητρα με κάποια πριμ που θα βοηθούσαν, για να ανέβει το θέαμα στα Ελληνικά event.
Γνωρίζω πως οι Έλληνες promoters ζορίζονται οικονομικά παρά ταύτα, το μεράκι και η αγάπη τους γι’αυτό που κάνουν, τους κρατάει «ζωντανούς» στο χώρο. Θα μπορούσαν να δώσουν λοιπόν το κάτι παραπάνω με πριμ για παράδειγμα των αθλητών που θα πετύχουν νοκ άουτ στο event. Όταν θα του τάξεις του αθλητή ένα τέτοιο κίνητρο, το σίγουρο είναι ότι θα το κυνηγήσει. Όταν ο οπαδός θα βρεθεί στο event και θα δει τα μισά και παραπάνω παιχνίδια να τελειώνουν με νοκ άουτ, όχι μόνο θα ξαναπάει αλλά θα πει και στον φίλο του να έρθει.Άλλωστε τον promoter δεν πρέπει να τον ενδιαφέρει ποιος θα κερδίσει, αλλά ποιος θα φέρει θέαμα.
Ένα ακόμη πριμ που θα βοηθούσε, θα ήταν αυτό της καλύτερης προβολής πριν το event. Ο αθλητής δηλαδή που «έτρεξε» καλύτερα το event από θέμα προβολής στα media, να πάρει το κατιτίς του. Δυστυχώς υπάρχουν ακόμη αθλητές στην Ελλάδα που δεν καταλαβαίνουν την δύναμη της προβολής και πόσο καλό μπορεί να τους κάνει στην δουλειά τους, είτε για να τον δουν και promoters του εξωτερικού και να έρθει μία καλή πρόταση, είτε για να χτίσουν γενικότερα το όνομα τους.
Καλύτερο παράδειγμα ο Μιχάλης Ζαμπίδης που «δούλεψε» το θέμα της προβολής του, όσο κανείς άλλος στην Ελλάδα, έχοντας από πίσω του ολόκληρο επιτελείο να ασχολείται μόνο με αυτό!Τα έξτρα πριμ λοιπόν, δεν είναι ανάγκη να είναι ιλιγγιώδη ποσά, αλλά στοχευμένα. Πριμ για θέαμα και πριμ για την προβολή του event ώστε να έρθει ο κόσμος και στις επόμενες διοργανώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ FIGHTSPORTS.GR