FORMULA 1

GP Τουρκίας: Νικητής και Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Χάμιλτον

Ο Λιούις Χάμιλτον στην πίστα του Πορτιμάο όπου με τη νίκη του έγινε ο οδηγός με τις περισσότερες καρό σημαίες στην ιστορία της Formula 1
Ο Λιούις Χάμιλτον οδηγεί τη Mercedes του στην πίστα του Πορτιμάο JOSE SENA GOULAO, POOL VIA AP

Ο Λιούις Χάμιλτον με τρομερή προσπάθεια σε ένα ιδιαίτερο αγώνα κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία στο GP Τουρκίας και να σφραγίσει έτσι την κατάκτηση του έβδομου παγκοσμίου τίτλου του.

Μια ακόμα χρονιά απόλυτης κυριαρχίας ολοκληρώνεται με την Mercedes και τον Λιούις Χάμιλτον να κάνουν ένα ακόμα νταμπλ. Ο Βρετανός με τρομερή οδήγηση έφτασε στη νίκη στο GP Τουρκίας, κατέκτησε και μαθηματικά το παγκόσμιο πρωτάθλημα και έφτασε τους επτά τίτλους ισοφαρίζοντας τον θρυλικό Μίκαελ Σουμάχερ.

Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός με τις καιρικές συνθήκες να παίζουν τον ρόλο τους. Στην εκκίνηση ο Φερστάπεν και ο Άλμπον κόλλησαν με τους υπολοίπους και κυρίως τον Φέτελ να το εκμεταλλεύονται. Ο Οκόν είχε επαφή με τον Μπότας στην πρώτη στροφή καταστρέφοντας τον αγώνα και των δύο.

Ο Στρολ έφυγε και οδηγούσε τον αγώνα, με τον Πέρεζ να τον ακολουθεί. Φερστάπεν και Άλμπον πέρασαν τον Χάμιλτον και έφτασαν πίσω από τον Φέτελ που είχε ανέβει τέταρτος. Ο Γερμανός στον καλύτερό του αγώνα για φέτος απέδειξε τη δεδομένη ικανότητα του και κράτησε πίσω του τον Ολλανδό.

Κάπου εκεί στον έβδομο γύρο άρχισε η μάχη της στρατηγικής στην οποία παραδόξως η Ferrari πήρε άριστα. Ο Λεκλέρκ μπήκε πρώτος για να βάλει την ενδιάμεση γόμα και δικαιώθηκε αφού άρχισε να κερδίζει θέσεις. Η πίστα στέγνωνε και γρήγορα τον ακολούθησαν και οι υπόλοιποι.

Στον ένατο γύρο μπήκε ο Φέτελ και τον ακολούθησε ο Χάμιλτον ένα γύρο αργότερα. Αυτό που έκανε τη διαφορά όμως στην πορεία του αγώνα ήταν το γεγονός ότι ο Βρετανός δεν ξαναμπήκε στα πιτ. Με την πίστα να στεγνώνει ο Λιούις Χάμιλτον κράτησε την ενδιάμεση γόμα για 48 γύρους και δικαιώθηκε φτάνοντας στην νίκη.

Δεύτερος τερμάτισε ο Σέρχιο Πέρεζ, ενώ τρίτος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετά από δώρο του Σαρλς Λεκλέρκ. Στον τελευταίο γύρο ο Μονεγάσκος προσπάθησε να περάσει τον Μεξικανό και ο Γερμανός το εκμεταλλεύτηκε για να ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά μετά τον αγώνα του Μεξικό το 2019.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ