Ο διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, είπε ότι οι αλλαγές που έκανε η Ομοσπονδία μετά τον Ιούνιο στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της Formula 1 για τη μεγάλη αλλαγή κανονισμών του 2026 θα τα κάνουν εξίσου αποδοτικά με τα φετινά, ακόμα καλύτερα στις προσπεράσεις, και θα λύσουν το “γόρδιο δεσμό” του ύψους από το έδαφος.
Ο διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, είπε ότι “πλέον δεν υφίσταται κανένα θέμα” σχετικά με την υπόθεση της συσκευής της Red Bull για τη ρύθμιση του ύψους του δαπέδου, την οποία άλλες ομάδες υπαινίχθηκαν ότι η πρωταθλήτρια χρησιμοποιεί παράνομα υπό το καθεστώς παρκ-φερμέ. Συμφωνία των ομάδων να σφραγίζεται κάθε τέτοιο εξάρτημα στο παρκ-φερμέ.
Ο Νικόλας Τομπάζης, διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA, ήταν φιλοξενούμενος στο πρώτο podcast ‘Box, Box, Box’ της Pirelli. Διαβάστε τι είπε ο Έλληνας αεροδυναμιστής για όσα κάνουν ελκυστική τη Formula 1, για τις προτεραιότητες που θέτει στο σχεδιασμό των νέων τεχνικών κανονισμών, καθώς και για την ομορφιά των μονοθεσίων.
Ο διευθυντής του τμήματος μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, είπε ότι οι νέες μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη Formula 1 σε ενάμιση χρόνο θα αποδίδουν περίπου 100 περισσότερους ίππους σε σχέση με τις σημερινές - αγγίζοντας τους 1.100 hp.
O διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA, ο Έλληνας αεροδυναμιστής Νικόλας Τομπάζης, θεωρεί ότι “είναι φυσικό να περιμένουμε έναν ανασχηματισμό” της δυναμικής των ομάδων της F1 με κάθε σετ μεγάλων αλλαγών των τεχνικών κανονισμών, σαν αυτό του 2026 που ανακοίνωσε σήμερα (6/06) η Ομοσπονδία.
Ο Άντριαν Νιούι, διευθύνων τεχνικός σύμβουλος της πρωταθλήτριας της Formula 1 Red Bull Racing, και ο διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA Νικόλας Τομπάζης, μιλούν για τη σημασία της επέκτασης των ενεργών αεροδυναμικών εξαρτημάτων -πέραν του DRS- στα μονοθέσια του 2026.