ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Ο Παναθηναϊκός έχει "ζεστάνει" τον κόσμο του για τα καλά

Ο Παναθηναϊκός έχει "ζεστάνει" τον κόσμο του για τα καλά
PANATHINAIKOS BC / TWITTER

Ο Παναθηναϊκός έκανε πράξη τη δέσμευση για επιστροφή στην κανονικότητα, με τις μεταγραφικές κινήσεις και τον τρόπο παρουσίασης της νέας φανέλας. Η προσμονή στον κόσμο της ομάδας δεν θυμίζει τίποτα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Γράφει ο Αλέξανδρος Τρίγκας.

Η νέα φανέλα του Παναθηναϊκού έχει ήδη γίνει αντικείμενο συζήτησης, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο την προσμονή για την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων.

Αν μη τι άλλο, η προσμονή που έχει δημιουργήσει ο Παναθηναϊκός στον κόσμου του εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου είναι κάτι που είχαμε χρόνια να δούμε. Από την εποχή του Τσάβι Πασκουάλ.

Μέσα σε ένα καλοκαίρι, ο οργανισμός άλλαξε άρδην (σε όλα τα επίπεδα), με το αγωνιστικό τμήνα να ενισχύεται σημαντικά και να καταδεικνύει πως οι μέρες που έρχονται δεν θα θυμίζουν σε τίποτα αυτές που προηγήθηκαν. Αντίστοιχα βέβαια, αυξάνονται κι οι απαιτήσεις. Ειδικά από την στιγμή που ο Εργκίν Αταμάν δηλώνει σε κάθε ευκαιρία πως ο μεγάλος στόχος είναι η επιστροφή στο Final Four της EuroLeague.

Πρόκειται για μια στάση από την πλευρά του νέου προπονητή του Παναθηναϊκού που δεν έχει να κάνει με αλαζονεία, αλλά με την πλήρη ενσυναίσθηση της κατάστασης. Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος επένδυσε περισσότερο από κάθε άλλη φορά εδώ και έντεκα χρόνια με μοναδικό στόχο την επιστροφή στην κορυφή της Ελλάδας και το μεγάλο ραντεβού της ΕuroLeague. Τα υπόλοιπα είναι περιττά...

Το sold out δείχνει την αποδοχή

Πέραν αυτών, εσχάτως η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τις νέες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού. Η σημειολογία της παρουσίασης στο Μουσείο της Ακρόπολης προφανής, αν αναλογιστεί κανείς το σχέδιο που επελέγη από τον σύλλογο και την εταιρεία ένδυσης με την οποία συνεργάζεται εδώ και είκοσι χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Κι αν ο Κώστας Σλούκας παραδέχθηκε -στη διάρκεια των δηλώσεων που έκανε- πως "έκλεψε" για να πάρει μια μικρή γεύση πριν από την πραγματοποίηση της επίσημης φωτογράφισης πριν από μερικές ημέρες, ο κόσμος της ομάδας δείχνει να αγκαλιάζει με το "καλημέρα" το νέο ενδυματολογικό δημιούργημα.

Το sold out που καταγράφτηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα με το οποίο συνεργάζεται η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ήδη από την πρώτη μέρα διαθεσιμότητας των εμφανίσεων καταδεικνύει την καθολική αποδοχή.

Ο αστερίσκος για το "Παύλος Γιαννακόπουλος"

Πλέον, αυτό που περιμένει ο κόσμος της ομάδας είναι η πρώτη εντός έδρας γεύση στο "Παύλος Γιαννακόπουλος". Εκεί όπου παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια δίνεται η πρώτη γεύση γι αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν. Σίγουρα, την περσινή σεζόν η εικόνα ήταν εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή στη regular season, εν προκειμένω όμως ο Παναθηναϊκός θα μπορέσει να δώσει δυνατές εξετάσεις πριν μπει στη μάχη για τη διεκδίκηση του πρώτου τίτλου της σεζόν (Super Cup στη Ρόδο).

Το πιθανότερο βέβαια είναι να υπάρχει ένας μικρός, αλλά σημαντικός, αστερίσκος. Αυτός της απουσίας του Λούκα Βιλντόσα. Ο εκρηκτικός γκαρντ παραμένει στα "πιτς" λόγω προβλήματος στον αστράγαλο κι όσο περνούν οι μέρες δίχως να μπαίνει στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να τον δούμε εν δράση στο "Παύλος Γιαννακόπουλος".

Τι σημαίνει αυτό για τον Εργκίν Αταμάν; Κυρίως ότι δεν θα έχει την ευκαιρία να του δώσει αρκετό χρόνο συνύπαρξης με τον Κώστα Σλούκα στην περιφέρεια, όπως για παράδειγμα έκανε στο "Νίκος Φάσουρας".

Δεδομένα πάντως, κάθε μέρα που περνά αποφέρει ένα μικρό κέρδος για τον Παναθηναϊκό, από την στιγμή που οι (πάρα) πολλοί νέοι παίκτες βρίσκονται στο ίδιο παρκέ.

Η φετινή έκδοση του τριφυλλιού δεν θυμίζει σε τίποτα αυτές που προηγήθηκαν, ακόμη κι έτσι όμως δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε μια σημαντική παράμετρο: την υπομονή. Ο Παναθηναϊκός θα χρειαστεί αρκετό χρόνο έως ότου αποκτήσει τα επιθυμητά επίπεδα συνοχής. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται στις δύο πλευρές του παρκέ.

TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΛΛΑΔΑ EUROLEAGUE STOIXIMAN GBL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ