X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ASTERAS AKTOR

Αυτόχειρας ο Παναθηναϊκός

Ο Νίκος Παπαδόπουλος σκοράρει στο Αστέρας - Παναθηναϊκός EUROKINISSI SPORTS

Ο Τσάρλυ γράφει για την ισοπαλία στην Τρίπολη ανάμεσα στον Αστέρα και τον Παναθηναϊκό και στέκεται στους πράσινους, που τα θαλάσσωσαν ξανά και έχασαν μέσα από τα χέρια τους ένα δικό τους παιχνίδι.

Ο Παναθηναϊκός έχασε μέσα από τα χέρια του, τρεις πολύ σημαντικούς βαθμούς και την ευκαιρία να ξεκινήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την προσπάθεια του playoffs στο ματς με τον Αστέρα.

Είχε μέχρι το 84o λεπτό, προβάδισμα δύο τερμάτων, δέχτηκε το τέρμα της ισοφάρισης, από τον αντίπαλο τερματοφύλακα, κατάφερε έχοντας όλη την ομάδα πίσω, να δεχτεί δύο καθαρές εκτελέσεις, μισό βήμα, έξω από την μικρή περιοχή. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.

ΙΔΑΝΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ

Έχασε την νίκη μέσα από τα χέρια του και πλήρωσε την αλλαγή συμπεριφοράς και τα πολλά λάθη που έκανε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Όλα έδειχναν πως οι παίκτες του Μπόλονι, θα πάρουν μία μεγάλη νίκη στην Τρίπολη. Είναι ευνοϊκή η συγκυρία, να αντιμετωπίζεις τον Αστέρα, χωρίς τον Μπαράλες στην κορυφή της επίθεσης και δίχως την σκληράδα που προσφέρουν στον άξονα οι Ιγκλέσιας, Μουνάφο.

Η ομάδα του Ράσταβατς, είναι εκπαιδευμένη στο να σηκώνει τη μπάλα ψηλά, για να ψάχνει τον Μπαράλες και η απουσία του, έκανε εύκολη τη ζωή των αμυντικών του Παναθηναϊκού, επίσης η απουσία των Ιγκλέσιας, Μουνάφο, δημιούργησε συνθήκες, για να είναι πιο ευάλωτος ο άξονας του Αστέρα.

Ο Παναθηναϊκός στο πρώτο μέρος, δεν δημιούργησε κάποια σημαντική ευκαιρία, από το 19ο λεπτό και μέχρι το τέλος του ημιχρόνου, είχε τον έλεγχο του αγώνα. Δεν ένιωθε απειλή, κυκλοφορούσε τη μπάλα, προσπαθούσε να βγάλει φάσεις απομονώνοντας τον Χατζηγιοβάννη με τον Τασουλή, στην δικιά του κατοχή και πιέζοντας στην ανάπτυξη του αντιπάλου.

Δημιουργήθηκαν πολλές φορές, συνθήκες να παίξει ο εξτρέμ του Παναθηναϊκού ένας με ένας με τον μπακ του Αστέρα, δεν κατάφερε όμως να τον νικήσει.

ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ

Ο αγώνας έδειχνε, πως το παιχνίδι επιτρέπει στον Παναθηναϊκό περισσότερα, από αυτά που είχε καταφέρει στο πρώτο μέρος. Πράγματι στην επανάληψη, οι παίκτες του Μπόλονι μπήκαν πιο δυνατά, η μπάλα έφθανε πιο εύκολα στους Βιγιαφάνιες, Αγιούμπ και το παιχνίδι άρχισε να παίρνει την μορφή, που είχε το δεύτερο ημίχρονο με τον ΠΑΟΚ.

Οι παίκτες του Μπόλονι, είχαν πετύχει να έχουν στο δικό τους έλεγχο το παιχνίδι, να έχουν εξασφαλίσει την αμυντική τους ασφάλεια , να περνά περισσότερο στην ανάπτυξη του παιχνιδιού η μπάλα, από τους Βιγιαφάνιες, Αγιουμπ και να λειτουργούν πιο επιθετικά οι Χουανκάρ, Μολλό.

Στο 57ο λεπτό με συνεργασία του Βιγιαφάνιες, με τον Μολό ήρθε η πρώτη καλή ευκαιρία του Παναθηναϊκού. Ένα λεπτό αργότερα στην πίεση του Παναθηναϊκού, ο Χουανκάρ είχε μείνει στα δεξιά, έκανε μία υπέροχη σέντρα, στον Μακέντα, που με το κεφάλι έκανε το 0-1.

Στην αμέσως επόμενη φάση, ο Χουανκάρ, ανέβηκε από τα αριστερά, πέρασε μία παράλληλη πάσα στον Μακέντα, που πλάσαρε με ιδανικό τρόπο και έγραψε το 0-2.

Εκείνη την στιγμή, τίποτα δεν έδειχνε πως ο Παναθηναϊκός μπορεί να χάσει τους πολύτιμους τρεις βαθμούς. Υπήρχε μία εικόνα, συνέχειας από το δεύτερο ημίχρονο με τον ΠΑΟΚ και όλα τα ευεργετικά που έφερε η συγκεκριμένη νίκη, υπήρχαν στο γήπεδο.

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ, Ο ΙΓΚΛΕΣΙΑΣ ΦΟΡ ΚΑΙ 4-2-4

Ξαφνικά, έσβησε ο διακόπτης. Ο Ράσταβατς έχει μία ομάδα που είναι εκπαιδευμένη, στο να πιέζει με μεγάλες μπάλες τον αντίπαλο και να χτίζει επιθέσεις από τις δεύτερες μπάλες, από τα κερδισμένα ριμπάουντ μετά τις σέντρες. Η απουσία του Μπαράλες και η αρχική απόφαση, να αγωνιστεί με τους Φερνάντες, Ριέρα στην επίθεση που θέλουν κάτω την μπάλα, αποδείχτηκε μη λειτουργική.

Μία ευκαιρία δημιούργησε, με την μπάλα στο έδαφος, στο 19ο λεπτό, στο τετ α τετ του Φερνάντες. Στο 72ο λεπτό όμως, μη έχοντας τίποτα να χάσει, έπαιξε το χαρτί του Ιγκλέσιας. Νωρίτερα, είχε μπει στο γήπεδο και ο Μπαμπά στην θέση του Σίτο και ο Σέρβος τεχνικός, έδωσε το σύνθημα, για καθαρό 4-2-4.

Αυτόματα δημιουργήθηκε ένα διαφορετικό παιχνίδι. Ο Μπαμπά κούρασε πολύ περισσότερο τον Μολό, από ότι ο Σίτο, ο Ιγκλέσιας πήρε την θέση του φορ και η άμυνα του Παναθηναϊκού, αντιμετώπισε με πολύ λανθασμένο τρόπο αυτήν την καινούρια πραγματικότητα.

ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΑΝ ΣΕ ΚΑΤΟΧΗ ΜΠΑΛΑΣ

Από την στιγμή, που ήρθε η ισοφάριση, είναι εύκολο να κατηγορήσει κανείς τον προπονητή. Ο Μπόλονι πήρε, τις εξής αποφάσεις. Έβγαλε τον Μακέντα και πέρασε στην θέση του τον Ιωαννίδη και επίσης έβγαλε τον Αγιούμπ πέρασε καθαρό εξτρέμ τον Εμπαγκοτό και έφερε τον Βιγιαφάνιες στην θέση του επιτελικού χαφ.

Από αυτές τις δύο αποφάσεις, πράγματι ο Παναθηναϊκός έχασε σε κατοχή μπάλας, όμως κανένας δεν μπορεί να πει, πως ήταν παράλογες η επρόκειτο για τραβηγμένες επιλογές.

Ο Μακέντα φλέρταρε συνεχώς με την δεύτερη κίτρινη κάρτα και ο Αγιούμπ γνωρίζουμε, πως δεν βγάζει 90λεπτό και δεν ήταν παράλογο, που πήγε σε μία λογική, να χτυπήσει την επιθετικότητα που αναγκαστικά θα έβγαζε ο Αστέρας με τρεις γρήγορους ποδοσφαιριστές. Στην πράξη όμως, ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να κρατήσει μπάλα και έμπαινε όλο πιο χαμηλά.

ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΜΕΝΑ

Προσέφεραν στους παίκτες του Αστέρα, όλες τις δεύτερες μπάλες μετά από τις σέντρες και πολλά στημένα, από αχρείαστα φάουλ και από κόρνερ, που πρόσφεραν με πολύ μεγάλη ευκολία. Δημιουργήθηκαν οι συνθήκες, για να κλειστούν μέσα στην περιοχή τους και τελικά κατάφεραν να δεχτούν δύο τέρματα.

Ο Ράσταβατς με τις αλλαγές του, δημιούργησε τις συνθήκες να κλείσει ο Αστέρας τον Παναθηναϊκό, επενδύοντας σε αυτό που ξέρει να κάνει η ομάδα του καλά. Έντυσε τον Ιγκλέσιας, Μπαράλες και η ομάδα του, είναι απόλυτα εκπαιδευμένη, στο να μαζεύει και να χτίζει στις δεύτερες επιθέσεις που δημιουργούνται μετά από μία μονομαχία που δίνει ο σέντερ φορ, μέσα στην αντίπαλη περιοχή.

Το πρόβλημα για τον Παναθηναϊκό ήταν πως ακόμα και σε φάσεις, που οι άμυνες έβγαιναν εύκολα, οι αντιδράσεις των παικτών του Μπόλονι, έφερναν την μπάλα ξανά στους παίκτες του Αστέρα και δημιουργούσαν συνθήκες εγκλωβισμού.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ο Παναθηναϊκός μέσα σε όσα αρνητικά έχει πετύχει τα τελευταία χρόνια κατάφερε να προσθέσει, πως έχασε μέσα από τα χέρια του, μία πολύτιμη νίκη, με γκολ που δέχτηκε από τον αντίπαλο τερματοφύλακα. Και τα δύο τέρματα που δέχτηκε όμως, ήρθαν με τον ίδιο τρόπο.

Με γύρισμα μέσα από την περιοχή και από την αριστερή πλευρά, που δεν μάρκαρε κανένας από τους παίκτες του Παναθηναϊκού και επέτρεψε καθαρή εκτέλεση, από το ίδιο ακριβώς σημείο, μισό βήμα έξω από την μικρή περιοχή. Ο Μπόλονι μάλιστα, αφού είχε μειωθεί το σκορ, επειδή είχε διαπιστώσει το πρόβλημα που έχει ο Μολό στο μαρκάρισμα του Μπαμπά, για να βγουν οι τελευταίες άμυνες, είχε επιλέξει να κλείσει το παιχνίδι με δύο δεξιά μπακ.

Η μπάλα όμως γύρισε ξανά από το ίδιο σημείο και για δεύτερη φορά δεν υπήρχε ποδοσφαιριστής, είτε για να απομακρύνει, είτε για να μην επιτρέψει από τα 6 μέτρα, μία τόσο καθαρή κατά μέτωπο εκτέλεση.

Ασφαλώς πλήρωσε την απόφαση του, να αφήσει τη μπάλα στον αντίπαλο και να ταμπουρωθεί. Είναι όμως δεδομένο, πως αυτός ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί να παίξει επιθετικά, για μεγάλα διαστήματα και είναι μέρος του παιχνιδιού του, να προσπαθεί να κρατήσει σε χαμηλά μέτρα το αποτέλεσμα.

Έγιναν ακραία λάθη, ώστε μέσα σε λίγα λεπτά, να δεχτεί δύο φορές, γκολ, επιτρέποντας την ίδια καθαρή εκτέλεση.

ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΩΣΑΝ ΞΑΝΑ

Για ακόμα μία φορά, στον Παναθηναϊκό κατάφεραν να τα θαλασσώσουν. Είχαν δημιουργηθεί όλες οι συνθήκες, για ένα εύκολο πέρασμα από την Τρίπολη, που θα έδινε μεγάλη βαθμολογική αλλά και ψυχολογική ώθηση, για την συνέχεια. Και κατάφεραν να βγάλουν ξανά τα μάτια τους.

Επαναλαμβάνω, στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται. Έχουμε δει κι άλλες φορές, ομάδες να μπαίνουν στον τελευταίο κύκλο των αγώνων με πλεονέκτημα δύο τερμάτων και να μην κρατάνε το αποτέλεσμα.

Αυτό που δεν είναι εύκολο, είναι να αποφασίζεις να κρατήσεις όλη σου την ομάδα χαμηλά και να δεχτείς τόσο καθαρές εκτελέσεις, μισό βήμα έξω από την μικρή περιοχή, με τον αντίπαλο να έχει πρόσωπο προς την εστία.

TAGS ASTERAS AKTOR ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ