X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

OPINIONS

Ο άνθρωπος του Βασιλιά

Δεν είναι ο Andew Wiggins. Δεν είναι ο Melo. Υπό μια έννοια δεν είναι ούτε καν ο LeBron. Το πιο σημαντικό όνομα του καλοκαιριού, είναι αυτό του Rich Paul, του ατζέντη του "King" James. Ιδού, λοιπόν, ο άνθρωπος κλειδί.

Την ώρα που ο LeBron αποτελεί τον Νο1 στόχο του ΝΒΑ , ο Rich Paul έγινε ο... man of the hour. Διόρθωση: the man of the summer. Ακριβώς. Ο ατζέντης του "Βασιλιά" είναι αυτή τη στιγμή ο άνθρωπος που θα αλλάξει τις ισορροπίες στο καλύτερο πρωτάθλημα του πλανήτη. Άλλωστε, το "Decision II", το τι θα αποφασίσει τελικά ο James, διαμορφώνει διαφορετικά τον χάρτη του ΝΒΑ, καθώς ως γνωστόν όποια ομάδα τον αποκτήσει θα γίνει αυτόματα πρώτο φαβορί για το πρωτάθλημα.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα ο Rich Paul "σπρώχνει" τον LeBron προς την επιστροφή στο Cleveland και όλοι πλέον κρέμονται από τα χείλη του, διότι αυτός γνωρίζει την απάντηση στην ερώτηση "που θα καταλήξει ο Βασιλιάς". Ποιος, όμως, είναι ο ατζέντης του LeBron, ο άνθρωπος που απασχολεί πλέον ολόκληρο τον πλανήτη, που βρέθηκε την κατάλληλη στιγμή να φοράει την... κατάλληλη μπλούζα.

Γνωριμία λόγω μπλούζας

Οι δυο τους γνωρίστηκαν όταν ο King ήταν 17 χρονών. Συναντήθηκαν στο αεροδρόμιο του Akron, την ημέρα που ο LeBron ετοιμαζόταν να πετάξει με προορισμό την Atlanta για να παρακολουθήσει το Final-Four του 2002. Καθώς κατευθυνόταν προς επιβίβαση εντόπισε έναν άνδρα να φορά μια μπλούζα του Warren Moon και άσπρα Air Force 1, που τον εντυπωσίασαν. Του έπιασε κουβέντα για να μάθει ότι ο 21χρονος -τότε- Paul πουλούσε αυθεντικές εμφανίσεις, τις οποίες είχε στοιβαγμένες στο πορτ-μπαγκάζ του. Αντάλλαξαν τηλέφωνα με τον LeBron να αποκτά μια αυθεντική φανέλα του Magic Johnson από τους Lakers και μια μπλούζα του Joe Namath των Rams.

"Αν δεν φορούσα αυτή την μπλούζα, δεν θα μιλούσαμε ποτέ" είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξη του ο Paul, που έγινε έκτοτε στενός φίλος του LeBron και από την ημέρα που έγινε ντραφτ στο ΝΒΑ, ο ατζέντης του. Οι δυο τους είχαν πολλά κοινά, σε ότι αφορά την ανατροφή τους, την οικογένεια τους (τους μεγάλωσαν οι μανάδες τους), την πορεία τους (και οι δύο έπαιξαν μπάσκετ σε καθολικά σχολεία), ακόμη και τις επιδόσεις τους στα μαθήματα.

Μαθητής και δάσκαλος

Ο Paul ξεκίνησε να διοργανώνει πάρτι και εκδηλώσεις στοχεύοντας στο χτίσιμο μιας συγκεκριμένης στρατηγικής σε ότι αφορά το μάρκετινγκ και αποτέλεσε έναν γερό κρίκο στην αλυσίδα των ανθρώπων που αποτελούν την ομάδα του σούπερ-σταρ των Cavs και των Heat. Όλοι τους προέρχονται από το στενό περιβάλλον του James και συχνά αποκαλούνται οι "Τέσσερις Καβαλάρηδες". Ο λόγος για τον LeBron, τον Paul, τον Maverick Carter και τον Randy Mims.

Διαβάστε όλη την ιστορία του LeBron στο Akron, τα παιδιά χρόνια, το Football και το μάθημα που πήρε

Αυτοί κρύβονται πίσω από τη LRMR (από τα αρχικά των ονομάτων τους) την εταιρία μάρκετινγκ του "Βασιλιά", με τον Paul να είναι ο άνθρωπος κλειδί. Κι αυτό γιατί ο LeBron ψάχνει διαρκώς το βλέμμα του, ακόμη και σε ότι αφορά τις συναντήσεις με τη NIKE. Ο σούπερ ατζέντης που γυρνάει ολόκληρη την Αμερική, αποτελεί το "μάτι" του James στους δρόμους και επομένως είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να αποφασίσει για το στυλ και τις τάσεις που πρέπει να ακολουθήσει η γραμμή ρούχων και παπουτσιών του LJ.

Έφυγε από την LRMR το 2008 για να ανέβει στο άρμα του Leon Rose, την CAA, όπου έκανε εκπληκτική δουλειά. Θεωρείται εξπέρ στις διαπροσωπικές σχέσεις, κατορθώνοντας να ξεπεράσει όρια (οικονομικά, φυλετικά, κοινωνικά, επαγγελματικά) που συχνά σε τέτοιες δουλειές γίνονται εμπόδια. Έτσι κατόρθωσε να υπογράψει αρκετούς αθλητές για τον Rose κάνοντας όπως είπε στη συνέχεια το "μεταπτυχιακό του", έστω κι αν ο ίδιος δεν τέλειωσε ποτέ το κολέγιο, παρά τα μαθήματα που παρακολούθησε στο Cleveland State και στο Akron.

Το 2012 αποχώρησε από την εταιρία-κολοσσό που δούλευε και ίδρυσε τη δική του, την Klutch Sports, στην οποία πλην του καλύτερου παίκτη του πλανήτη, ανήκουν ο Eric Bledsoe, ο Jabari Smith, ο Corey Josephκαι ο Tristan Thompson.

Αποτελεί, δηλαδή, έναν πρωτοπόρο στο χώρο της εκπροσώπησης αθλητών, αλλά και σύμφωνα με πολλούς τον φόβο και τον τρόπο των μεγάλων εταιριών, διότι ήταν αυτός που ξεκίνησε την επανάσταση, φεύγοντας από έναν κολοσσό για να κάνει τη δική του εταιρία. Όλα αυτά στις στιβαρές πλάτες του LeBron James. Ο Paul δούλευε χρόνια για αυτό το καλοκαίρι, που ο πελάτης του είναι ελεύθερος και τώρα είναι αυτός που θα κρατάει στα χέρια του το μολύβι για να σχεδιάσει τον καινούργιο χάρτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ