OPINIONS

Τακτική ανάλυση της Ευρωλίγκα

Τακτική ανάλυση της Ευρωλίγκα

Τι είναι η περίφημη "1-4" του Ομπράντοβιτς που "εγκλώβισε" τον Ναβάρο και την Μπαρτσελόνα; Πως αντέδρασε ο Τσάβι Πασκουάλ; Ποια άμυνα του Πιανιτζάνι άλλαξε τα δεδομένα της σειράς με τον Ολυμπιακό; Πως προσπαθεί ο Ολυμπιακός να εκμεταλλευτεί τον Βασίλη Σπανούλη; Το Sport24.gr προσπαθεί να αποκρυπτογραφήσει την τακτική στα δύο "ελληνικά" ζευγάρια της Ευρωλίγκα με τη βοήθεια του βίντεο.

Η λέξη "προσπαθεί" είναι βέβαια το κλειδί, καθώς η ανάλυση που γίνεται αφορά μόνο τα όσα... βγαίνουν στο παρκέ κι ενώ οι ομάδες έχουν περάσει ώρες στην αίθουσα με το βίντεο, στα αποδυτήρια, αλλά και στο γήπεδο για να τα κάνουν πράξη (αυτά ή τουλάχιστον τη θεωρία τους).

Αφήστε το σχόλιο, την ερώτηση ή τη διόρθωση σας!

"Box and 1" του Παναθηναϊκού

Οι "πράσινοι" από το πρώτο κιόλας παιχνίδι επέλεξαν μια σύνθετη άμυνα για να αναχαιτίσουν την Μπαρτσελόνα και να περιορίσουν τον Χουάν Κάρλος Ναβάρο, που σκοράρει μεν, αλλά πολύ δύσκολα δε.

Πρόκειται για μια επιλογή άμυνας που σπάνια συναντάμε σε τόσο υψηλό επίπεδο, ενώ αντίθετα χρησιμοποιείται πολύ σε τοπικές κατηγορίες, ακόμη και σε παιδικοεφηβικά πρωταθλήματα, διότι το επίπεδο των παικτών δεν είναι τόσο υψηλό ώστε να ανταποκριθούν αν ο "καλύτερος" παίκτης της ομάδας βγει εκτός συστημάτων.

Το συχνότερο λάθος που κάνουν οι ομάδες σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να χρησιμοποιήσουν plays εναντίον ζώνης, κάτι που φυσικά και δεν έκαναν στη Μπαρτσελόνα, που προσπάθησαν να "απαντήσουν" με συστήματα εναντίον man-to-man.

Η επιλογή του "τριφυλλιού" έχει συγκεκριμένους στόχους: η εξουδετέρωση του Χουάν Κάρλος Ναβάρο, η αναχαίτιση του pick-n-roll της Μπαρτσελόνα (διότι συχνά ο χειριστής της μπάλας καταλήγει στα... πόδια περιφερειακού κι όχι ψηλού) κι ο περιορισμός του Άλαν Άντερσον που "απομονώνεται" συχνά για να παίξει ένας-εναντίον-ενός με πρόσωπο ή πλάτη.

Από την άλλη ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ποντάρει στο γεγονός ότι η Μπαρτσελόνα διαθέτει ορισμένους παίκτες που δεν είναι καλοί σουτέρ, όπως είναι ο Ρούμπιο ο Σάδα ή τα 5άρια (Βάσκεζ, Ν'Ντονγκ, Πέροβιτς).

Τι είναι η "box-and-one";

Ουσιαστικά ένας καλός αμυντικός μαρκάρει τον καλύτερο παίκτη του αντιπάλου, ενώ οι άλλοι τέσσερις σχηματίζουν ένα "τετράγωνο" (box). Οι ψηλοί βρίσκονται στη βάση κι οι περιφερειακοί στην κορυφή. Στο σύγχρονο μπάσκετ η έννοια της ζώνης έχει αλλάξει, κάτι που σημαίνει ότι ο κάθε παίκτης δεν κάθεται ακίνητος σαν... κώνος, αλλά αντίθετα μαρκάρει τον παίκτη που έχει στο χώρο ευθύνης του.

Αν γίνει κόψιμο προς το καλάθι το ακολουθεί μέχρι να "δώσει" τον παίκτη σε κάποιον άλλον της ζώνης. Για αυτό πολλές φορές βλέπουμε το... τετράγωνο να αλλάζει σχήμα και να γίνεται ρόμβος, ή ένα μεγάλο τρίγωνο αν η μπάλα πάει στη γωνία.

Ο σημαντικότερος κανόνας που έχει βάλει ο Παναθηναϊκός αφορά φυσικά το μαρκάρισμα του Ναβάρο. Όταν ο παίκτης που τον μαρκάρει (Καλάθης ή Νίκολας ή Διαμαντίδης) δεχτούν σκριν, τότε γίνεται αλλαγή στο μαρκάρισμα κι ο παίκτης που κυνηγά τον "Λα Μπόμπα" παίρνει τη θέση του συμπαίκτη του στο "τετράγωνο".

Βίντεο 1

Βλέπουμε εδώ ότι οι περιφερειακοί "αλλάζουν" στα μαρκαρίσματα, με τον Ναβάρο να αναλαμβάνει μετά τον Καλάθη, ο Σάτο κι ο Διαμαντίδης.

Βίντεο 2

Ο Ναβάρο δέχεται σκριν κι ο παίκτης που αναλαμβάνει το μαρκάρισμα του αλλάζει. Στο τέλος οι παίκτες του Παναθηναϊκού "ματσάρουν" τους αντίστοιχους κι η ζώνη γίνεται ακριβώς σαν man-to-man άμυνα. Μια πολύ καλή αμυντική προσπάθεια από το "τριφύλλι"!

Βίντεο 3

Εδώ φαίνεται πιο καθαρά η άμυνα "τέσσερις-ένας", καθώς ο Ναβάρο δεν συμμετέχει κι οι άλλοι παίκτες προσπαθούν να "ματσάρουν" τους αντιπάλους τους.

Βίντεο 4

Τώρα ο Ναβάρο είναι στην κορυφή και φαίνεται καθαρά το "τέσσερις-ένας". Σε αυτή την επίθεση η Μπαρτσελόνα θέλει να περάσει τη μπάλα χαμηλά στον Λόρμπεκ (εξουδετερώνοντας έτσι τη σύνθετη άμυνα), αλλά ο Μπατίστ δίνει... σεμινάριο στην άμυνα θέσης.

Βίντεο 5

Άλλη μια φάση που οι περιφερειακοί "παραδίδουν" ο ένας στον άλλον το μαρκάρισμα του Ναβάρο και στη συνέχεια προσπαθούν να προσαρμοστούν και πάλι σε "box".

Η αντίδραση της Μπαρτσελόνα

Οι "μπλαουγράνα" είχαν αρκετές ιδέες για το πως θα αντιμετωπίσουν την σύνθετη άμυνα του Παναθηναϊκού. Μερικές από αυτές απαιτούσαν από τον Ναβάρο να μοιράσει γρήγορα τη μπάλα. Άλλες είχαν να κάνουν με την τοποθέτηση του καλού σουτέρ Τέρενς Μόρις στις γωνίες για να έχει μεγαλύτερη ελευθερία για να εκτελέσει ή να κρατάει "κολλημένο" πάνω του κάποιον παίκτη, ώστε να δημιουργηθεί χώρος.

Βίντεο 1

Η αρχική ιδέα θέλει τον Ναβάρο να παίρνει σκριν στην τελική γραμμή από τους ψηλούς, έτσι ώστε να αναγκαστεί να τον κυνηγήσει κάποιος παίκτης από τη "βάση" του τετραγώνου.

Στο συγκεκριμένο βίντεο βλέπουμε ότι ο Φώτσης αναγκάζεται να βγει να καλύψει τον "Λα Μπόμπα" και την ίδια ώρα ο Μόρις βγαίνει αμαρκάριστος στη γωνία, διότι είναι πολύ δύσκολο ο Μπατίστ που βρίσκεται στην άλλη άκρη να τον ακολουθήσει μέχρι εκεί.

Βίντεο 2

Πάλι βλέπουμε το "διπλό" screen στον Ναβάρο. Ο Μπατίστ διστάζει να "αλλάξει", ο Καλάθης δεν προλαβαίνει κι ο Ναβάρο βάζει ένα δύσκολο σουτ.

Βίντεο 3

Η κυριότερη αντιμετώπιση της Μπαρτσελόνα ήταν η παρακάτω: Ο Ναβάρο έπαιρνε τη μπάλα στην κορυφή (κάνοντας την άμυνα να μοιάζει με 3-2) και δεχόταν το σκριν στη μπάλα. Την ώρα που ένας καλός σουτέρ (4άρι) βρισκόταν στην ίδια γωνία, ο Ισπανός γκαρντ έδινε γρήγορα τη μπάλα στον περιφερειακό της πλευράς (εδώ τον Άντερσον), που είχε χώρο για να διεισδύσει στο καλάθι και να σκοράρει, ή να δώσει πάσα σε κάποιον αμαρκάριστο.

Βίντεο 4

Κάτι παρόμοιο γίνεται κι εδώ. Ο Άντερσον κι ο Μόρις βρίσκονται στην πλευρά που κινείται ο Ναβάρο, ο οποίος δίνει τη μπάλα γρήγορα. Ο Άντερσον έχει χώρο να κάνει διείσδυση και βρίσκει δύο "πάσες". Μια στον Βάσκεζ (την οποία και κάνει) και μια ακόμη στη γωνία (Μόρις).

Η ζώνη "3-2" της Μπαρτσελόνα

Η Μπαρτσελόνα προσπάθησε να αλλάξει τον ρυθμό του αγώνα κατά τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου με μια αμυντική πεντάδα και επιλογή άμυνας ζώνης "3-2". Συνήθως τέτοιες άμυνες έχουν ως στόχο να "απενεργοποιήσουν" το κεντρικό pick-n-roll, αλλά είναι ιδιαίτερα ευάλωτες στις γωνίες, καθώς ψηλοί παίκτες αναγκάζονται να απομακρύνονται από το καλάθι.

Βίντεο 1

Εδώ βλέπουμε την άμυνα της Μπαρτσελόνα που "χαλάει" το αρχικό pick-n-roll (ο Λάκοβιτς καλύπτει το χώρο και σταματάει τυχόν διείσδυση του Διαμαντίδη). Στη συνέχεια ο Ναβάρο "ξεχνιέται", καθώς η ζώνη μετατοπίζεται και δέχεται το τρίποντο.

Βίντεο 2

Κάτι αντίστοιχο γίνεται κι εδώ σε πλαϊνό pick-n-roll του Νίκολας. Οι τρεις περιφερειακοί ουσιαστικά καλύπτουν τους περιφερειακούς παίκτες. Η έξυπνη κίνηση, όμως, από τον Φώτση να κάνει ένα σκριν στον Καλάθη του δίνει ένα αμαρκάριστο σουτ. Να σημειωθεί ότι ο Παναθηναϊκός είχε "δει" αυτή την άμυνα των Καταλανών στο παιχνίδι της Κυριακής (με τη Μανρέσα), όπως είχε πει κι ο Δημήτρης Ιτούδης μετά το ματς.

Επιθετικά συστήματα του Παναθηναϊκού

Σήμα... κατατεθέν

Ο Παναθηναϊκός του Ομπράντοβιτς έκανε... μόδα τη συγκεκριμένη κίνηση. Δεν πρόκειται για κάποιο σύστημα, αλλά μια συνεργασία των παικτών του Παναθηναϊκού κάθε φορά που η μπάλα μπαίνει στο low-post.

Όταν η άμυνα "κλείσει" στον παίκτη με τη μπάλα, ο άλλος ψηλός προσπαθεί να "μπλοκάρει" τον τελευταίο αμυντικό, έτσι ώστε να δημιουργήσει δύο επιλογές: είτε θα αποτρέψει τους άλλους αμυντικούς από το να βοηθήσουν μες στη ρακέτα, είτε θα βρουν ένα εύκολο σουτ στην αδύνατη πλευρά (σ.σ τη πλευρά του γηπέδου που δεν βρίσκεται η μπάλα).

Η μπάλα είναι στον Μπατίστ κι ο Καϊμακόγλου ψάχνει τον τελευταίο παίκτη για να ελευθερώσει τον Περπέρογλου, που παίρνει τη μπάλα και ευστοχεί.

Post-up

Μια επιλογή του Παναθηναϊκού για να εκμεταλλευτεί τη διαφορά ύψους που έχουν συχνά Διαμαντίδης, Σάτο ή Περπέρογλου. Εδώ ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς θέλησε να εκμεταλλευτεί το γεγονός η Μπαρτσελόνα είχε συμπληρώσει τα ομαδικά φάουλ, φέρνοντας τον Περπέρογλου στο low-post.

Ο "5" (Μπατίστ) κάνει screen κάτω από το καλάθι στον Περπέρογλου, για να πάρει τη μπάλα με πλάτη απέναντι στον Γκριμάου. Εδώ κερδίζει φάουλ και δύο βολές.

Pick-n-roll play

Το pick-n-roll είναι το αγαπημένο παιχνίδι του Παναθηναϊκού. Έχει, όμως, πολλές μορφές σε ότι αφορά το σημείο του γηπέδου που γίνεται ή την υπόλοιπη διάταξη των πακτών.

Οι "πράσινοι" αρέσκονται στο να βάζουν καλούς σουτέρ στην "πλάτη" του χειριστή, ώστε, αν κάποιος αμυντικός να προσπαθήσει να δώσει βοήθεια στο ρολάρισμα του Μπατίστ, να... αφήσει ανοιχτό τρίποντο.

Εδώ ο Φώτσης κάνει ένα αρχικό screen στον Διαμαντίδη και κινείται στην αδύνατη πλευρά. Ο Διαμαντίδης φτιάχνει με ντρίμπλα καλύτερη γωνία, την ώρα που ο Νίκολας κατευθύνεται στη γωνία για να του αδειάσει το χώρο. Ο Μπατίστ αφού κάνει ένα screen (flare) στον Φώτση, κάνει pick στη μπάλα και ρολάρει γρήγορα.

Υπό την απειλή του σουτ οι άλλοι παίκτες της Μπαρτσελόνα μένουν στους παίκτες τους κι έτσι ο Διαμαντίδης βρίσκει την ευκαιρία (και το χώρο) για να επιτεθεί στον Βάσκεζ, σημειώνοντας το καθοριστικότερο καλάθι του αγώνα.

Pick n roll play (2)

Εδώ βλέπουμε ένα άλλο σύστημα που έχει την ίδια κατάληξη, δηλαδή το pick-n-roll μεταξύ του Διαμαντίδη και του Μπατίστ.

Η αρχή του play είναι διαφορετική, καθώς ο Διαμαντίδης που είναι ο στόχος του συστήματος δεν "κατεβάζει" τη μπάλα. Είναι μια επιλογή που οι "πράσινοι" έπαιξαν τρεις φορές στα τελευταία πέντε λεπτά. Κέρδισαν δύο φάουλ, ενώ στην τρίτη φάση ο Διαμαντίδης έκανε επιθετικό. Εδώ κερδίζει βολές.

Ο Καλάθης (1) πασάρει στον Φώτση (4). Την ίδια ώρα ο Σάτο αλλάζει πλευρά (δεχόμενος σκριν από τον Διαμαντίδη) κι ο Καλάθης πηγαίνει στην απέναντι γωνία. Μόλις ο Διαμαντίδης (2) κάνει σκριν στον Σάτο, δέχεται σκριν από τον Τσαρτσαρή για να υποδεχτεί τη μπάλα στην κίνηση και να δεχτεί νέο pick από το "5άρι".

Βλέπουμε και πάλι ότι δύο καλοί σουτέρ (Φώτσης-Σάτο) βρίσκονται στην πλάτη του Διαμαντίδη, που είναι εξίσου καλός και με αριστερή κατεύθυνση και με δεξιά (όπως τώρα). Και πάλι οι αμυντικοί μένουν στους παίκτες τους (πλην του Ναβάρο που ρισκάρει το σουτ του Καλάθη) κι ο Διαμαντίδης βρίσκει... μπόσικο τον ψηλό.

Σιένα - Ολυμπιακός

Σε ότι αφορά το άλλο ζευγάρι. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η άμυνα ζώνης "3-2" του Σιμόνε Πιανιτζάνι, που "μπλόκαρε" τον Ολυμπιακό και στο 2ο ματς, αλλά κι η προσπάθεια του Ολυμπιακού να εκμεταλλευτεί τη δημιουργική ικανότητα του Βασίλη Σπανούλη.

Από την άλλη οι Ιταλοί χρησιμοποίησαν διαφορετικούς τρόπους να επιτεθούν (Χέρστον κοντά στο καλάθι, Ράκοβιτς με πλάτη, Καουκένας με pick n roll). Ο Γιάριτς από την άλλη στις περισσότερες φάσεις "έσπασε" το σύστημα και έβαλε προσωπική φάση.

Αναλυτικά:

Η άμυνα ζώνης "3-2" της Σιένα

Άμυνα "3-2" και πάλι με στόχο (όπως έκανε κι η Μπαρτσελόνα) την "εξουτέρωση" του pick-n-roll. Οι Ιταλοί αλλάζουν ξαφνικά την άμυνα τους κι ο Σπανούλης δεν βρίσκει χώρο να εκτελέσει ή να δημιουργήσει. Οι "ερυθρόλευκοι" γύρισαν καλά τη μπάλα, αλλά η άμυνα της Σιένα ήταν πολύ καλή, ειδικά των ψηλών που βγήκαν να καλύψουν στις γωνίες.

Η αντίδραση του Ολυμπιακού

Οι "ερυθρόλευκοι" ήταν φανερά προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν αυτή την άμυνα. Έτσι αμέσως στην επόμενη επίθεση, "χτύπησαν" μες στο καλάθι. Ο Νεστέροβιτς έκανε ένα γρήγορο κόψιμο κι ουσιαστικά κατέληξε να παίζει ένας-ένας με τον Ράκοβιτς. Το δυνατό ρολάρισμα του Σλοβένου δημιούργησε κενά και ευκαιρίες και στους υπόλοιπους παίκτες του Ίβκοβιτς. Μετά από αυτό το καλάθι οι Ιταλοί έπαιξαν ξανά man-to-man.

Τα επιθετικά "όπλα" του Ολυμπιακού

Pick n Roll play

Στο δεύτερο δεκάλεπτο οι "ερυθρόλευκοι" άλλαξαν τον τρόπο που εκτελούσαν το Pick-n-roll. Ο Σπανούλης που ξεκινούσε με τη μπάλα στα χέρια δεχόταν ένα σκριν από τον Νεστέροβιτς για να κινηθεί στα αριστερά, που είναι κι η καλή του κατεύθυνση.

Ο Ερτσέγκ βρισκόταν στην ίδια γωνία έτοιμος να εκτελέσει. Από την άλλη οι άλλοι δύο περιφερειακοί βρισκόντουσαν στην αδύνατη πλευρά και περίμεναν τον παίκτη τους να δώσει βοήθεια για να μείνουν ξεμαρκάριστοι.

Στη συγκεκριμένη φάση ο Σπανούλης σουτάρει μετά από ντρίμπλα, καθώς ο ψηλός έμεινε πιο πίσω. Πολύ καλή (και σημαντική) βλέπουμε ότι είναι η κίνηση του Λούκας στην αδύνατη πλευρά, που κρατά απασχολημένο τον αμυντικό του.

Pick n Roll play (2)

Ακριβώς ίδια επιλογή στην επόμενη επίθεση. Μόνο που αυτή τη φορά ο Σπανούλης βρίσκει χώρο να κάνει διεισδύσει. Πρώτα κινείται αριστερά και στη συνέχεια -σε μια αγαπημένη του κίνηση- κάνει σταυρωτή ντρίμπλα για να τελειώσει τη φάση με το δεξί του χέρι κι ενώ προηγουμένως έχει βάλει το σώμα του ανάμεσα στη μπάλα και τον αμυντικό.

Pick n Roll play (μεγάλο)

Στην ίδια φιλοσοφία είναι και το παρακάτω σύστημα, καθώς έχει ακριβώς την ίδια κατάληξη: Pick-n-Roll του Σπανούλη με pick του Νεστέροβιτς (στο αριστερό χέρι) και τον Ερτσέγκ στη γωνία.

Η διαφορά είναι ότι ο Σπανούλης παίζει στο "2" και δεν ξεκινά με τη μπάλα στα χέρια. Για αυτό και δέχεται διαδοχικό screen για να πάρει τη μπάλα στην κορυφή και να ακολουθήσει η συνεργασία με τον Νεστέροβιτς.

Diamond για Σπανουλη

Μια πολύ συνηθισμένη επίθεση για τον Ολυμπιακό, που μετά το πρώτο σκριν παίρνει τη μορφή ενός ρόμβου (εξού και το όνομα "διαμάντι"). Ο Σπανούλης που βρίσκεται στη βάση της ρακέτας είναι ο "στόχος" του συστήματος.

Ο "Kill Bill" ξεκινώντας από τη θέση "2", παίρνει σκριν από τον Μπουρούση για να υποδεχτεί τη μπάλα και στη συνέχεια συνεργάζεται με τον ψηλό παίζοντας πλαϊνό pick-n-roll. Οι άλλοι παίκτες μένουν μακριά, κρατώντας αποστάσεις για να κάνουν το έργο της άμυνας δυσκολότερο σε ότι αφορά τη βοήθεια του παίκτη που ρολάρει.

Βλέπουμε τον Μαυροκεφαλίδη να σκρινάρει για να κρατήσει απασχολημένη την άμυνα. Στη συγκεκριμένη φάση ο Μος "κλείνει" και ο παίκτης του Παπανικολάου σουτάρει για τρεις.

Βίντεο 2

Ίδια φάση! Ο Σπανούλης "βγαίνει" από το "διαμάντι" (αλλιώς σκριν επιλογής). Η Σιένα που έχει ήδη δεχτεί τρίποντο, είναι πιο διστακτική στη... βοήθεια κι έτσι ο Νεστέροβιτς βρίσκει το χώρο να πάρει τη μπάλα και να κερδίσει το φάουλ.

Στο "4" τώρα παίζει ο Ερτσέγκ που απειλεί περισσότερο από μακριά (από ότι ο Μαυροκεφαλίδης) κι έτσι τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα για τους Ιταλούς.

Οι ιδέες της Σιένα

Play για τον Χέρστον

Είναι ένα συνηθισμένο σύστημα (το έπαιζε και πέρσι η Σιένα), με "στόχο" τον Χέρστον ή τον Μος, δηλαδή περιφερειακούς αρκετά δυνατούς, που μπορούν να τελειώσουν φάσεις κόβοντας με φόρα στο καλάθι, ή βάζοντας πλάτη τους αντιπάλους τους.

Ο Χέρστον παίρνει screen, δίνει ξανά τη μπάλα και δέχεται "τυφλό" (back) screen για να μια ενδεχόμενη λόμπα πάσα. Τελικά ο screener υποδέχεται τη μπάλα και τη δίνει στον Χέρστον που έχει φροντίσει να πάρει καλή θέση μες στη ρακέτα. Οι άλλοι παίκτες μένουν ανοιχτά για να μην είναι εύκολη η βοήθεια στον αμυντικό που προσπαθεί να ανακόψει τον Αμερικανό.

Pick n Roll του Γιάριτς

Μετά τα αρχικά screen και την κίνηση των περιφερειακών που "ανοίγουν" το γήπεδο, για να δημιουργήσουν τους χώρους, ο Γιάριτς δέχεται το screen. Ο Στόουνρουκ προσπαθεί να διατηρήσει αποστάσεις με τη μπάλα, για να κάνει ευκολότερο το έργο του έμπειρου γκαρντ, ο οποίος βλέπει τον ψηλό να μένει πίσω και σουτάρει για τρεις πόντους.

Pick n Roll του Καουκένας

Ο Καουκένας είναι πλέον (μετά τον τραυματισμό του ΜακΚάλεμπ) ο παίκτης που παίζει τα περισσότερα Pick-n-Roll στη Σιένα. Αυτό το σύστημα είναι γρήγορο και τον φέρνει ουσιαστικά από το "2" στην κορυφή για να συνεργαστεί με τον "5".

Εδώ δέχεται το screen, υποδέχεται τη μπάλα στην κορυφή και περιμένει τον Ράκοβιτς να του κάνει screen για να βρει χώρο να διεισδύσει ή να σουτάρει. Οι υπόλοιποι παίκτες μένουν ανοιχτά. Στη συγκεκριμένη φάση οι "ερυθρόλευκοι" δεν δίνουν βοήθεια κι έτσι ο Ράκοβιτς, που φρόντισε να αλλάξει τελευταία στιγμή τη γωνία που κάνει σκριν ρολάρει ανενόχλητος στο καλάθι για να ένα κάρφωμα.

Play για ψηλούς

Θέλοντας να εκμεταλλευτεί η Σιένα το καλό σουτ του "4" (Λαβρίνοβιτς) και την ικανότητα του "5" (Ράκοβιτς) να παίξει με πλάτη στο καλάθι, καταφεύγει σε αυτό το σύστημα.

Η αρχή γίνεται με ένα διαδοχικό σκριν για τον περιφερειακό. Στη συνέχεια ο Ράκοβιτς σκρινάρει τον Λαβρίνοβιτς. Αν γίνει αλλαγή θα έχει πλεονέκτημα απέναντι σε ένα "4άρι".

Στη συγκεκριμένη φάση, οι "ερυθρόλευκοι" παίζουν καλά άμυνα στο σκριν, αλλα στη συνέχεια ο Ράκοβιτς παίρνει τη μπάλα σε καλή θέση και σκοράρει με πίβοτ.

ΥΓ. Τα σχόλια είναι ανοιχτά για ερωτήσεις, διευκρινήσεις και φυσικά διορθώσεις!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ