X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FINAL FOUR 2024

Ο Παναθηναϊκός έκανε τη Φενέρ μια χαψιά και ο Μπιλ Μάρεϊ είδε τον πράσινο εαυτό του

EUROKINISSI

Ο Παναθηναϊκός AKTOR στραγγάλισε στην τελευταία περίοδο τη Φενέρμπαχτσε και ο Βασίλης Σκουντής διασκευάζει το σενάριο των ταινιών του Αμερικανού ηθοποιού.

Δεν ξέρω ποιος καλός άνεμος έφερε τον Μπιλ Μάρει στην UBER Arena, αλλά είναι ξεκάθαρο ποιος καινούργιος και ζωογόνος αέρας κουβάλησε εδώ τον Παναθηναϊκό AKTOR…

Το τι γυρεύει, λοιπόν, η πράσινη αλεπού στο παζάρι του FinalFour φρόντισε να το αποδείξει εμπράκτως και με τον πλέον εμφατικό τρόπο: για την ακρίβεια με τον πλέον εμφατικό τρόπο στην άμυνα η οποία ως γνωστόν και από… αρχαιοτάτων χρόνων, ξεχωρίζει την ήρα από το στάρι.

Για την ακρίβεια ξεχώρισε την τουρκική ήρα από το ελληνικό στάρι!

Στη σπουδαία καριέρα του ο Αμερικανός ηθοποιός πρωταγωνίστησε σε τρεις ταινίες που γυρίστηκαν το 1982, το 2016 και το 201 και είχαν τον ίδιο τίτλο: "Ghostbusters", τουτέστιν φαντάσματα, αυτά που σκότωσαν χθες οι Πράσινοι για να επιστρέψουν στον τελικό της EuroLeague μετά από 13 ολάκερα χρόνια!

Οι ξορκισμένοι δαίμονες και η υπόσχεση του Αταμάν

Σκότωσαν λοιπόν τα φαντάσματα που τους κατέτρυχαν, ξόρκισαν τους δαίμονες, εξιλεώθηκαν για τις αμαρτίες του παρελθόντος και μεθαύριο θα βγουν στο σαφάρι για να κουβαλήσουν το έβδομο αστέρι στο ΟΑΚΑ, όπως έχει μαλλιάσει η γλώσσα του Εργκίν Αταμάν να το υπόσχεται από την πρώτη στιγμή που κάθισε στον πάγκο.

Και τα φαντάσματα λοιπόν σκότωσε ο Παναθηναϊκός, αλλά και το σενάριο μιας άλλης ταινίας του Μάρεϊ έσκισε: ελόγου του δεν χάθηκε στη μετάφραση!

Η αμυντική τανάλια

Οι μεγάλοι αγώνες κρίνονται ως επί το πλείστον από την άμυνα και αυτή που έπαιξε απόψε ο Παναθηναϊκός έγινε η τανάλια που συνέθλιψε το επιθετικό ταλέντο και έλιωσε τις ελπίδες της Φενέρμπαχτσε.

Οι Τούρκοι στήθηκαν στο τζάμπολ του ημιτελικό μοστράροντας μέσο όρο 84.8 πόντους στα προηγούμενα 39 ματς της διοργάνωσης και σκόραραν μόλις 57 κι αυτούς με το ζόρι, μάλιστα στο δεύτερο ημίχρονο έβαλαν 21, έχοντας μείνει στέρφοι ενός παιδιάς επί εννέα συναπτά λεπτά!

Τι δεν καταλαβαίνεις!

Η επέτειος του Μπάιρον Σκοτ

ΟΙ Πράσινοι κατάλαβαν στην ανάπαυλα (κι ενώ το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε το ρευστό σκορ 38-36) πώς θα γινόταν η δουλειά και την έκαναν όμορφα και παστρικά, τιμώντας κιόλας μια επέτειο…

Στις 24 Μαΐου του 1998, στον πέμπτο τελικό της Α1 νίκησαν τον ΠΑΟΚ με 68-58 και επέστρεψαν στο θρόνο του ελληνικού πρωταθλήματος μετά από 14 χρόνια…

Σήμερα με ένα παρεμφερές σκορ και στραγγαλίζοντας τους Τούρκους ξαναβρήκαν τη στράτα προς τον τελικό που θα είναι ο όγδοος στην ιστορία τους…

Τότε τους καθοδήγησε προς τη Γη της Επαγγελίας ο Μπάιρον Σκοτ, τώρα αυτό τον ρόλο ανέλαβε και τον υποδύθηκε με… Οσκαρική δεξιοτεχνία ο Ματίας Λεσόρ.

Η Σιένα, ο Καλάθης και η λάθος πλευρά

Στις 6 Μαΐου του 2011 στον τελευταίο (πριν από τον σημερινό) ημιτελικό σε FinalFour ο Παναθηναϊκός είχε ρίξει στο κανναβάτσο την Μοντεπάσκι Σιένα με 77-69, προεξάρχοντος ενός παίκτη ο οποίος χθες βρέθηκε απέναντι του και μάλιστα κατάφερε να αφοπλίσει τον Κέντρικ Ναν: τον Νικ Καλάθη εννοώ ο οποίος εκείνο το βράδυ στη Βαρκελώνη «έγραψε» 17 πόντους, έξι ριμπάουντ, δυο ασίστ και δυο κλεψίματα, αλλά μετά από 13 χρόνια και σε πείσμα της φιλότιμης προσπάθειας του να κρατήσει όρθια τη Φενέρμπαχτσε, βρέθηκε στη λάθος πλευρά…

Με μια εκρηκτική, αποφασιστική, ολοκληρωτική και απολύτως κυριαρχική εκκίνηση οι Πράσινοι, καθοδηγούμενοι από τον Τζέριαν Γκραντ. προηγήθηκαν με 12-0, ωστόσο οι Τούρκοι με ηγέτη τον Νάιτζελ Χέις-Ντέιβις συνήλθαν και κατάφεραν να κατεβάσουν τη διαφορά στον έναν πόντο 95-150), τριάμισι λεπτά πριν από τη λήξη της τρίτης περιόδου.

Οι τρεις καυτές πατάτες

Εκείνη τη στιγμή διαμορφώνονταν τρεις συνθήκες που δεν ευνοούσαν τον Παναθηναϊκό: ο Κώστας Σλούκας δεν πατούσε καλά και δεν μπορούσε να δημιουργήσει και να σκοράρει ως είθισται, ο Κέντρικ Ναν τα έβρισκε μπαστούνια απέναντι στον Καλάθη και εκτρεπόταν σε λάθη και η Φενέρμπαχτσε σημάδεψε διάνα σε δυο διαδοχικά τρίποντα με τον Νέιθαν Σέστινα και τον Τάιλερ Ντόρσεϊ…

Εκείνη τη στιγμή ήχησε το σήμα του συναγερμού και κάποιοι είχαν ευήκοα ώτα για να το πιάσουν και να τα πράξουν τα δέοντα.

Ο σπινθήρας του Καλαϊτζάκη, το χαμηλό σχήμα και ο Ιωάννης

Πρώτος από αυτούςτους… κάποιους βγήκε μπροστά ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης με το ιοβόλο τρίποντο που έριξε από τη γωνία στη λήξη των 24 δευτερολέπτων και το συνηθισμένο πάθος του που έγινε ο σπινθήρας από τον οποίο ξαναπήρε φωτιά ολόκληρη η ομάδα.

Την ώρα που ο Σαρούνας Γιασικέβιτσους κατέβαζε το σχήμα του, ο Εργκίν Αταμάν δεν έκανε τον… Γερμανό και απάντησε παγιώνοντας μια πεντάδα που απάρτιζαν τρεις γκαρντ (Σλούκας, Ναν, Γκραντ), ο (δια μίαν εισέτι φοράν κομβικός) Ιωάννης Παπαπέτρου και ο Ματίας Λεσόρ.

Το αποτέλεσμα; Με αυτό το σχήμα, τις αλλαγές στα σκριν, την ολιστική άμυνα και το καίριο σημάδεμα στην επίθεση ο Παναθηναϊκός ηγεμόνευσε το γήπεδο και δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στη Φενέρμπατχσε, που είδε τη διαφορά να εκτινάσσεται από το +1 σε διψήφια νούμερα και υποτάχθηκε στη αναπόδραστη μοίρα της.

Σαν έτοιμος από καιρό

"Σαν έτοιμος από καιρό, σαν θαρραλέος" όπως γράφει και ο Κωνσταντίνος Καβάφης στο ποίημα του "Απολείπεν ο Θεός Αντώνιον" ο Παναθηναϊκός τιθάσευσε τη Φενέρμαχτσε, δάμασε τη μοίρα που τον είχε ρίξει τα τελευταία χρόνια στα Τάρταρα και επιστρέφει δριμύτερος και λουσμένος από τα φώτα της ράμπας στην κεντρική σκηνή και ό,τι ήθελε προκύψει στην αυριανή τελευταία πράξη αυτού του έργου…

TAGS FINAL FOUR 2024 EUROLEAGUE FINAL FOUR FINAL FOUR ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ