Από την πρώτη κιόλας μέρα της ανακοίνωσης για ειδικές τιμές στο πλαίσιο της Black Friday περιόδου, οι υποψήφιοι πελάτες της Peugeot έχουν δείξει αυξημένο ενδιαφέρον.
Το πρώτο βήμα για την ανάδειξη του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα, είναι γεγονός και έντεκα μοντέλα τελικά θα μπουν στη διεκδίκηση του τίτλου, ο οποίος θα απονεμηθεί μετά την αξιολόγηση των 26 δημοσιογράφων.
Χωρίς “εκπλήξεις” στην κορυφή των μηνιαίων πωλήσεων αλλά με αρκετά νέα δεδομένα για όλους, καταναλωτές και στελέχη αντιπροσωπειών, φτάνουμε στο τελευταίο δίμηνο του έτους για την πολύ ενδιαφέρουσα αγορά αυτοκίνητου στη χώρα μας.
Το νέο γαλλικό SUV, Peugeot e-5008 κέρδισε τις καρδίες των αναγνωστών δύο δημοφιλών γερμανικών περιοδικών, καθώς και την ειδική επιτροπή των ειδικών και κατάφερε να ξεχωρίσει ως το καλύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο στα φετινά βραβεία “Χρυσό Τιμόνι”.
Έχοντας δεσμευθεί να γίνει 100% ηλεκτρική μάρκα, η Peugeot συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα της για να καλύψει όλες τις απαιτήσεις των πελατών της και οι αντίστοιχες εκδόσεις του νέου μεγάλου SUV της, το αποδεικνύουν.
Τα SUV μοντέλα έχουν την τιμητική τους στην παγκόσμια αγορά και η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, με τα συγκεκριμένα έξι B-SUV να κάνουν τη διαφορά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Κάτω από το Coupe-SUV πλέον -και τόσο εκλεπτυσμένο- αμάξωμά του, το νέο Peugeot 3008 κρύβει μια θεμελιώδη αλλαγή, που του ανοίγει τους τεχνολογικούς του ορίζοντες πέραν της βασικής, υβριδικής του έκδοσης με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech που δοκιμάζουμε εδώ.
Το XP400 διαθέτει στυλ, επιδόσεις και έναν δυναμικό αστικό χαρακτήρα, καθώς είναι κατασκευασμένο στη Γαλλία και συμπληρώνει την οικογένεια των premium μοντέλων της μάρκας.
Τι κοινό μπορεί να έχει το Nissan Qashqai με το Peugeot 3008 και την Porsche Cayenne; Κι όμως. Τα τρία προαναφερθέντα SUV, είναι τα μοντέλα που επηρέασαν όσο κανένα άλλο την υπόσταση των εταιρειών που τα έφεραν στην παραγωγή.
Κάτω από το Coupe-SUV πλέον -και τόσο εκλεπτυσμένο- αμάξωμά του, το νέο Peugeot 3008 κρύβει μια θεμελιώδη αλλαγή, που του ανοίγει τους τεχνολογικούς του ορίζοντες πέραν της βασικής, υβριδικής του έκδοσης με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech που δοκιμάζουμε εδώ.
H Peugeot άλλαξε σελίδα στο best-seller C-SUV της, μεταμορφώνοντάς το σε ένα εκλεπτυσμένο και σπορτίφ fastback, βασίζοντάς το σε νέα αρχιτεκτονική και προσθέτωντας το νέας γενιάς Peugeot Panoramic i-Cockpit. Ποιες είναι οι υβριδικές (HEV και PHEV) εκδόσεις στο λανσάρισμά του στη χώρα μας.
Η μικρή κατηγορία αυτοκινήτων ήταν ανέκαθεν δημοφιλής στην ελληνική αγορά και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο πως αποτυπώνεται και στην αγορά του μεταχειρισμένου.
Στο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, το ένα από τα δύο Peugeot 9X8 της Team Peugeot TotalEnergies τερμάτισε στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης.
Η Peugeot γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής στοn θεσμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) που λαμβάνει την περίφημη περιβαλλοντική αξιολόγηση της FIA.
Αποκαλύφθηκε η νέα έκδοση του μεγάλο SUV της Peugeot, από τη γκάμα του οποίου ξεχωρίζουν οι 7θέσιες εκδόσεις αλλά και εκείνη με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Η άνθηση της κατηγορίας των B-SUV στην Ευρώπη, και πόσω μάλλον στην ελληνική αγορά, αποδεικνύεται από την πλημμυρίδα των νέων -και εξαιρετικών- μοντέλων που έφτασαν τους τελευταίους μήνες στη χώρα μας. Επιλέγουμε 10+1 από αυτά.
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, το νέο Peugeot 2008 αποδεικνύει ότι είναι ο «βασιλιάς» στην κατηγορία B-SUV, κατακτώντας την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις.
Συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από τα δέκα υποψήφια μοντέλα, το Renault Scenic στη νέα του SUV έκδοση, κατάφερε να κατακτήσει τον ιδιαίτερα τιμητικό αυτό τίτλο.
Ο “καθρέπτης” για τις προσπάθειες των εταιρειών είναι προφανώς οι πωλήσεις των αυτοκινήτων ανά χώρα αλλά και ανά Ήπειρο, οπότε και η “μεγάλη εικόνα” από την εμπορική πορεία των μοντέλων στην Ευρώπη έχει ιδιαίτερη σημασία και ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Η επικράτηση της κατηγορίας SUV σε όλα τα μεγέθη, είναι καθολική και αυτό δεν ισχύει μόνο για την Ελλάδα, καθώς αντίστοιχη είναι η εικόνα στις πωλήσεις όλων των αγορών παγκοσμίως.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως τα crossover και τα SUV έχουν κατακλύσει τις αγορές παγκοσμίως και έχουν πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας των πωλήσεων από άλλες κατηγορίες, με μια ακόμα απόδειξη να έρχεται από τις εγχώριες πωλήσεις.
Η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη, συνεχίζει ακάθεκτη την ανοδική της πορεία προς την κορυφή και τον πρώτο μήνα του 2024, καταγράφοντας πρωτιές και κορυφαίες επιδόσεις στις πωλήσεις των SUV και όχι μόνο.
Η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη, κατέγραψε και το 2023 κορυφαίες επιδόσεις τόσο στις λιανικές πωλήσεις, όσο και σε εκείνες των εταιρικών.
Σε ένα περιβάλλον που τα ηλεκτρικά έχουν αρχίσει και “ανθούν”, η επιμονή ορισμένων εταιρειών στο να προσφέρουν προτάσεις με κινητήρες diesel, έχει πραγματικά μεγάλη αξία. Ειδικά όταν το τελικό προϊόν είναι τόσο καλό όσο το αειθαλές SUV της Peugeot.
Κάθε εταιρεία έχει τουλάχιστον ένα μοντέλο στην γκάμα της ιστορικά, που έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εμπορική της υπόσταση, καθώς και στην δημοτικότητά της στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα και εδώ έχουμε τις χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις.
Μετά την ψηφοφορία των 27 δημοσιογράφων- μελών του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα”, το Hyundai Kona είναι το μοντέλο που διακρίθηκε με τον σχετικό τίτλο για το 2024.
Κάποιες παραδόσεις είναι πολύ δύσκολο να “σπάσουν” ειδικά όταν μιλάμε για την αγορά του αυτοκινήτου, όπου η χώρα μας μπορεί να είναι δεκτική σε κάθε τι νέο αλλά δεν παραλείπει να τιμά τις κλασικές αξίες.