Ο Πιέρ Βασέ είπε ότι η κινούμενη πίσω πτέρυγα που είχε σε αρκετούς αγώνες φέτος η McLaren MCL38 ξεπερνά τη ‘γκρίζα περιοχή’ των κανονισμών, ότι ήταν παράνομη και ότι αν είχε γίνει σωστή αστυνόμευση το πρωτάθλημα κατασκευαστών θα ήταν διαφορετικό.
Ο μήνας -παρά κάτι- που μεσολαβεί από το τελευταίο GP, της Σιγκαπούρης, μέχρι το επόμενο στο Όστιν του Τέξας (18-20/10) επιτρέπει στις ομάδες της Formula 1 να εξελίξουν εκτενή πακέτα αναβάθμισης των μονοθεσίων τους. Εξετάζουμε τις αλλαγές που ετοιμάζουν οι McLaren, RBR, Ferrari και Mercedes για τα 6 GP μέχρι το τέλος της σεζόν - σήμερα η Red Bull RB20.
Τι συνέβη και μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες η Red Bull RB20 μεταμορφώθηκε από το κυρίαρχο μονοθέσιο της F1 σε ένα που πασχίζει να φέρει τον Μαξ Φερστάπεν στο βάθρο; Εξηγεί ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Πιέρ Βασέ.
Μετά τον Άντριαν Νιούι, η Red Bull Racing κινδυνεύει να χάσει όχι μόνο περισσότερους ανθρώπους-“κλειδιά” της επιτυχίας της στη Formula 1 -όπως ο αγωνιστικός διευθυντής Τζόναθαν Ουίτλεϊ- αλλά και πλειάδα μηχανικών της που σύμφωνα με τους Ζακ Μπράουν και Τότο Βολφ στέλνουν κατά δεκάδες τα βιογραφικά τους στις McLaren Racing και Mercedes F1.