Η ιταλική εταιρεία, που έγραψε ορισμένες από τις σημαντικότερες σελίδες στην ιστορία των ράλι τις δεκαετίες του 1970-’80 και μέχρι τις αρχές του ‘90, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γυρίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά την παρουσίαση της νέας Ypsilon και την αναβίωση του εμβλήματος HF.
Η οργάνωση ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δημοσίευσε το πρόγραμμα και τις Ειδικές Διαδρομές του φετινού αγώνα, πολλές εκ των οποίων έχουν τις ρίζες τους στα βάθη των επτά δεκαετιών της ιστορίας του.
Ο οδηγός και ο συνοδηγός ενός αγωνιστικού Citroen C2 τραυματίστηκαν όταν έχασαν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους στην 1η Ειδική Διαδρομή του 10ου Ράλι Σπριντ Αιγίου, και προσγειώθηκαν στον προαύλιο χώρο μιας κατοικίας.
Το Ράλλυ Ακρόπολις θα παραμείνει για δύο επιπλέον χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, για το 2024 και 2025. H Λαμία θα φιλοξενήσει τη βάση του αγώνα και το 2023, πλήθος εκδηλώσεων για τα 70 χρόνια της ιστορίας του.
Ο Κάλε Ροβάνπερα με Toyota GP Yaris Rally1 ήταν ο νικητής στο Ράλλυ της Νέας Ζηλανδίας, κατακτώντας παράλληλα και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για το 2022, ενώ έγραψε και ιστορία ως ο νεότερος πρωταθλητής WRC
Ο Κάλε Ροβάνπερα έγινε ο νεότερος Πρωταθλητής στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με εμφατικό τρόπο, παίρνοντας την έκτη νίκη της σεζόν στη Νέα Ζηλανδία.
Κερδίζουν διαρκώς έδαφος οι φήμες περί επιστροφής του Οτ Τάνακ στην M-Sport Ford στο WRC του 2023. Ο Εσθονός έχει συμβόλαιο με τη Hyundai και για τη νέα σεζόν, όμως και οι δύο πλευρές άφησαν να εννοηθεί ότι εξετάζουν τις επιλογές τους.
Ο Λοράν Πεγέ κατέκτησε τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης με το Opel Corsa Rally4 εξασφαλίζοντας για την γερμανική μάρκα τον 5ο τίτλο στο JERC από το 2015.
Ο Κάλε Ροβάνπερα κατέκτησε στην Κένυα την 4η φετινή του νίκη σε 6 αγώνες του WRC και διεύρυνε το προβάδισμά του στην κορυφή του πρωταθλήματος στους 65 βαθμούς - καθώς η Toyota σημείωσε το θριαμβευτικό 1-2-3-4 στο Ράλι Σαφάρι.
Το πάθος του θρύλου του WRC Σεμπάστιαν Λεμπ για τους αγώνες δεν έχει τελειωμό. Ο Γάλλος θα κάνει το ντεμπούτο του στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (DTM) στην Πορτογαλία την 1η Μαΐου, με μια Ferrari 488 GT3 της Red Bull - AF Corse.
Ο Τιερί Νεβίλ ξεκίνησε τη δεύτερη μέρα του Ράλι Ισπανίας όπως τελείωσε την πρώτη: κέρδισε και τις τρεις Ειδικές του πρωινού loop, και αύξησε τη διαφορά του από τον Έλφυν Έβανς στα 9 δευτερόλεπτα. Στα δύο δέκατα από τον τρίτο Σεμπαστιάν Οζιέ έφτασε ο Ντάνι Σόρδο.
Στην πρώτη από τις δύο τελικές αναμετρήσεις του Σεμπαστιάν Οζιέ με τον Έλφυν Έβανς για τον φετινό τίτλο του WRC, ο Γάλλος είπε πως περιμένει την "επίθεση" του Ουαλού αυτό το τετραήμερο στο Ράλι Ισπανίας. Οι δύο χωρίστηκαν από μόλις 0,2 δευτ. στο Shakedown.
Ο οδηγός της Hyundai κέρδισε την πρώτη του φετινή νίκη, 19 μήνες μετά την τελευταία του στο WRC, ελέγχοντας ολοκληρωτικά το Ράλι Ypres του Βελγίου από τον ομόλογό του Κρεγκ Μπριν. Ο Κάλε Ροβάνπερα νικητής της μάχης των Toyota για το βάθρο.
Η Toyota συμπλήρωσε δύο μέρες και 320 χιλιόμετρα δοκιμών για πρώτη φορά με το ολοκληρωμένο υβριδικό σύστημα που θα έχει το Yaris Rally1 της επόμενης χρονιάς.
Ένας από τους σπουδαιότερους και πολυνίκεις οδηγούς της ιστορίας των Ράλλυ και παγκόσμιος πρωταθλητής του 1983, ο Φινλανδός Χάνου Μίκολα, έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Παρασκευής (26/2) σε ηλικία 78 ετών νικημένος από τον καρκίνο.
Επανεκκίνηση των αγώνων χώματος το Σάββατο 18 Ιουλίου για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με το ράλλυ Start Line που θα διεξαχθεί στην ευρύτερη περίοχη του Λουτρακίου!
Ο Πάουλο Γκονσάλβες, που έχασε τη ζωή του στο Ράλι Ντακάρ από ανακοπή καρδιάς ύστερα από πτώση, ανήκε στη κατηγορία οδηγών που είχαν ασίγαστο πάθος με το επάγγελμά τους.
Ο Πορτογάλος αναβάτης, Πάουλο Γκονσάλβες, σκοτώθηκε κατά την διάρκεια της 7ης ειδικής διαδρομής του περίφημου Ράλι Ντακάρ, έχοντας άσχημη πτώτη από τη μοτοσυκλέτα του.
Ο Αλ Ατίγια οδεύει προς τη νίκη, μονομαχία Πράις - Κιντανίγια στο φινάλε για τις μοτοσικλέτες. Εγκατέλειψε μετά το 2009 ο Πετερανσέλ, έχασε κάθε ελπίδα ο Φαν Μπέβερεν κι η Yamaha.
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ κέρδισε και την 6η Ειδική και ανέβηκε δεύτερος στη γενική, αλλά ο Αλ Ατίγια διατήρησε τη διαφορά στα 37:43 λεπτά. Ο Κιντιανίγια (Husqvarna) πέρασε πρώτος στις μοτοσικλέτες.
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ κέρδισε την 5η μέρα του Ντακάρ και ανέκτησε λίγες ελπίδες για τη νίκη. Αύξησε το προβάδισμα ο Αλ Ατίγια, ταχύτερος στις μοτοσικλέτες ο Σάντερλαντ, που και πλησίασε τον πρωτοπόρο Μπράμπεκ.
Ο Αλ Ατίγια αύξησε στα 9 λεπτά τη διαφορά του από τον Πετερανσέλ, ενώ στις μοτοσικλέτες ο Μπράμπεκ της Honda ήταν σε δικό του ρυθμό, και ανέβηκε επικεφαλής της γενικής.
Επικεφαλής μετά την 3 μέρα ξανά ο Αλ Ατίγια (Toyota) και σε θέση μάχης ο Πετερανσέλ (Mini X-Raid) στα αυτοκίνητα, ενώ στις μοτοσικλέτες πρώτος ανέβηκε ο Κιντανίγια (Husqvarna).
Από τη Λίμα του Περού ξεκίνησε ένα παράδοξο Ράλι Ντακάρ: θα διεξαχθεί (σχεδόν) μόνο σε αμμόλοφους και σε μόνο μία χώρα - αλλά όμως με πολυπρόσωπο συναγωνισμό σε δύο και τέσσερις τροχούς.
Αποκλειστική συνέντευξη στο Sport24.gr του Γάλλου της Yamaha, ο οποίος γυρίζει στο φετινό Ντακάρ για να πάρει τη νίκη που του στέρησε το σφοδρό του περσινό ατύχημα.
Αντιμετωπίζοντας "υπερβολικά δύσκολες" συνθήκες χιονιού και πάγου στα βουνά της Νότιας Γαλλίας, πιθανότατα τις πιο απρόβλεπτες των τελευταίων ετών, ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε για πέμπτη διαδοχική χρονιά το Ράλι Μόντε Κάρλο, εναρκτήριο αγώνα του WRC 2017.
Ο Ισπανός θρύλος των ράλι κέρδισε τη δεύτερη νίκη του στο Ράλι Ντακάρ μετά το 2010 στο "κύκνειο άσμα" της Peugeot - Πρώτη νίκη του Ματίας Ουόκνερ και 18η συνεχής της ΚΤΜ στις μοτοσικλέτες.
Μια μικρή Ειδική το Σάββατο (20/1) χωρίζει τον Κάρλος Σάινθ (Peugeot), όπως και τον Ματίας Ουόκνερ (ΚΤΜ) στις μοτοσικλέτες, από τη νίκη στη 40ο Ράλι Ντακάρ.
Ο Νάσερ Αλ-Ατίγια (Toyota) κέρδισε της Ειδική, αλλά ο Κάρλος Σάινθ (Peugeot) δεν πλήρωσε ορισμένα μικρά προβλήματα και διατήρησε τη διαφορά ασφαλείας – Ακυρώθηκε η Ειδική για τις μοτοσικλέτες.
Χωρίς ρίσκο, ο Κάρλος Σάινθ (Peugeot) και ο Ματίας Ουόκνερ (ΚΤΜ) συντήρησαν τη διαφορά ασφαλείας στην κορυφή αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Αναίρεση της ποινής του Σάινθ.
Ο Πετερανσέλ κέρδισε την 8η Ειδική, αλλά ο "ματαδόρ" διατήρησε τη διαφορά ασφαλείας στην κορυφή. Συγκλονιστική μάχη στις μοτοσικλέτες, ο Ντε Μπεβερέν (Yamaha) επικεφαλής με διαφορά 22 δευτερολέπτων.
Μια πρόσκρουση σε βράχο κόστισε στον Πετερανσέλ δύο ώρες και την 14η νίκη του - Πρώτος με μεγάλη διαφορά, πια, ο Σάινθ - Ο Ντε Μπεβερέν (Yamaha) επέστρεψε στην κορυφή των μοτοσικλετών.
Ο Στεφάν Πετερανσέλ της Peugeot διατήρησε το ευρύ του προβάδισμα παρά τη νίκη του Σάινθ στην 6η Ειδική - Ο Αργεντινός Μπεναβίδες (Honda) ανέβηκε επικεφαλής στις μοτοσικλέτες!
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ κόλλησε στην άμμο και έχασε 3 ώρες. Ταχύτερος και άνετος πρωτοπόρος, πια, ο Πετερανσέλ - Αντεπίθεση Μπαρέδα στις μοτοσικλέτες, έμεινε πρώτος ο Βαν Μπέβερεν.