Με ολίγη από την υβριδική τεχνολογία του Βιρύ (του τμήματος κινητήρων της Renault F1) και με τον “αέρα” της Διέππης (του εργοστασίου της Alpine) στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό του, αυτό είναι το κορυφαίο Renault Clio - μια “χρυσή τομή” επιδόσεων και οικονομίας.
Το Renault Clio, το δημοφιλέστερο γαλλικό μοντέλο όλων των εποχών, είναι διαθέσιμο από την ελληνική αντιπροσωπεία με την αξία του ΦΠΑ στο μισό, κάτι που σημαίνει πως η μείωση της τιμής, φτάνει έως και τα 3.000 ευρώ.
Το Renault Clio, από την κυκλοφορία του το 1990 μέχρι σήμερα, αποτελεί ένα αναμφισβήτητο success story, με 16 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως και τώρα, στην Ελληνική αγορά, έρχεται με μια ασυναγώνιστη τιμή.
Πέντε από τα πιο αξιόλογα παλιά, καλά supermini, τα hatchback της κατηγορίας Β όπως τα αναφέρουμε σήμερα, που πέρασαν από τα χέρια μας τον τελευταίο καιρό: πώς αποδίδουν, πόσο πρακτικά είναι, πόσο καταναλώνουν και πόσο κοστίζουν.
Προσανατολισμένο στην οικονομία και στην άνεση της καθημερινότητας, το Renault Clio στη διττή του έκδοση βενζίνης/υγραερίου TCe 100 LPG είναι μια επίσημη, εργοστασιακή έκδοση LPG, που μπορεί να κάνει 100 χιλιόμετρα με μόλις 5 ευρώ.
Η νέα γενιά του Renault Clio είναι εδώ για να συνεχίσει μια ιστορία 34 ετών και ένα αναμφισβήτητο success story για τη Γαλλική εταιρεία, που με την τιμολογιακή πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας θα εξακολουθήσει να γράφει υψηλές πωλήσεις.
Το Renault Clio από το 1990 γράφει τις δικές του χρυσές σελίδες στην ιστορία της Γαλλικής εταιρείας και τώρα, με τη νέα και τεχνολογικά προηγμένη έκδοσή του, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα της απαιτητικής κατηγορίας Β.
Το δημοφιλές Clio στην έκδοση υγραερίου είναι διαθέσιμο με προωθητική ενέργεια που προβλέπει όφελος για τον αγοραστή έως 1.600 € και συνδυάζεται με το πρόγραμμα δέσμευσης τιμής της Renault.
Με τη μεγάλη αύξηση στην τιμή της βενζίνης, το αρκετά πιο φθηνό υγραέριο γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρον, ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται από τη σιγουριά της εργοστασιακής εγκατάστασης.