Η πιο “hot” κατηγορία της αγοράς, όχι μόνο στην Ελλάδα, είναι αυτή που αφορά στα SUV μοντέλα που δίνουν το κάτι παραπάνω σε δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και μόνο από την αυξημένη τους απόσταση από το έδαφος και εδώ έχουμε τις τρεις περιπτώσεις που ξεχωρίζουν “λόγω τιμής”.
Με την κατάσταση των τιμών στα καινούργια αυτοκίνητα να έχει προ πολλού “ξεφύγει”, η παρουσία 6 πολύ αξιόλογων προτάσεων αγοράς στην κατηγορία των B-SUV και όχι μόνο, με τιμή μικρού αυτοκινήτου, είναι μια σπίθα αισιοδοξίας για τους υποψήφιους αγοραστές.
Στην πλέον δημοφιλή κατηγορία των SUV της ελληνικής αγοράς, υπάρχουν και πέντε περιπτώσεις μοντέλων που ξεχωρίζουν με τα χαρακτηριστικά τους και δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του ιδιοκτήτη τους με υποχρέωση ετήσιας καταβολής τελών κυκλοφορίας.
Η ΤΕΧΝΟΚΑΡ Μ.Α.Ε.Ε. θέτει σε ισχύ νέα προωθητική ενέργεια για το Β SUV της Seat, Arona, η γκάμα του οποίου ξεκινά πλέον από ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή.
Η Ισπανική εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 35% το 2023, οδηγούμενη από τη μεγάλη ανάπτυξη της Cupra και την τεράστια απήχηση που έχουν τα SUV της στο κοινό που αναζητά το δυναμισμό.
Κάθε εταιρεία έχει τουλάχιστον ένα μοντέλο στην γκάμα της ιστορικά, που έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εμπορική της υπόσταση, καθώς και στην δημοτικότητά της στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα και εδώ έχουμε τις χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις.
Η εταιρεία θα εγκαταστήσει ηλιακά πάνελ σε τρεις διαφορετικές μονάδες για 21 MW επιπρόσθετης ενέργειας, κάτι που σημαίνει πως η ετήσια παραγωγή θα ξεπεράσει τις 29 εκατομμύρια kWh.
Από τα SUV που έχουμε οδηγήσει, ξεχωρίζουμε τις εκδόσεις χωρίς τέλη κυκλοφορίας και σας προτείνουμε τις πέντε (συν μία) πλέον αξιόλογες περιπτώσεις της ελληνικής αγοράς.
Οι πέντε πιο προσιτές προτάσεις στην κατηγορία των B-SUV, έχουν ως κοινό παρονομαστή τη διάθεση να παίξουν το ρόλο του οικογενειακού, με την ίδια άνεση που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε αγοραστή με διάθεση για εκτός δρόμου περιπέτεια- έστω και light.
Συνυφασμένο με την ελληνική αυτοκίνηση τις τελευταίες δεκαετίες, και στις πέντε γενιές του, το Seat Ibiza δέχθηκε ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα -στην εμφάνιση, την ποιότητα και τα ηλεκτρονικά του- για να μείνει επίκαιρο. Το δοκιμάζουμε με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 Eco TSI των 110 ίππων.
Με μια επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ η Seat θα δημιουργήσει δική της μονάδα παραγωγής μπαταριών στο εμβληματικό εργοστάσιό της Μαρτορέλ, στην Ισπανία.
Με ανακατατάξεις στο οργανόγραμμα της SEAT S.A., ο Όμιλος VW στοχεύει να κατακτήσει την κορυφή στις εξελίξεις που αφορούν στην ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης.
Το ηλεκτρικό scooter της SEAT απέκτησε λειτουργία eBoost για καλύτερη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση από την Öhlins, φρένα της Galfer και σέλα της SHAD.