X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΣΤΗΛΕΣ

300 εκ.γυναίκες "βλέπουν" μπάλα!

Ιταλία-οπαδοί

Σύμφωνα με έρευνα, από τα 800 εκατομμύρια "πιστών" του ποδοσφαίρου, τα 300 εκ. είναι γυναίκες!

Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα που έγινε σε δείγμα 20 χιλιάδων γυναικών, ηλικίας 16 μέχρι 69 ετών, το 38% των ανθρώπων που πηγαίνουν στο γήπεδο είναι γυναίκες, κάτι που σημαίνει πως από τα 800 εκ.ανθρώπων φανατικών του ποδοσφαίρου, τα 300 εκατομμύρια είναι γυναίκες.
Όσον αφορά σε επιμέρους αποτελέσματα αξίζει να σημειωθεί ότι: οι γυναίκες της Νοτίου Αφρικής ("πατρίδα" του ερχόμενου Μουντιάλ) παρακολουθούν σε ποσοστό 62% το ποδόσφαιρο της χώρας τους, ενώ οι Γερμανίδες ειναι οι πιο "πιστές" της εθνικής τους ομάδας, με ποσοστό που φτάνει το 92%.

Η Serie A είναι το πιο αγαπημένο πρωτάθλημα των γυναικών, με το 84% των Ιταλίδων να παρακολουθούν, ενώ στη δεύτερη θέση συναντάμε τις Αργεντινές με 82%.

"Έχουν τελειώσει οι εποχές που μόνο οι άνδρες παθιάζονταν με το ποδόσφαιρο", τόνισε ο διευθυντής της Sport+Markt., Χάρτμουτ Ζάστροφ, για να συνεχίσει:

"Αρκεί να σκεφτείτε ότι όταν γίνεται Μουντιάλ, οι γυναίκες φίλαθλοι στις εξέδρες είναι όσοι και οι άνδρες, καθώς οι επιτυχίες μίας χώρας σε ποδοσφαιρικό επίπεδο δημιουργούν εθνική ταυτότητα.

Ένα Παγκόσμιο Κύπελλο ενθουσιάζει γυναίκες και άνδρες, και στην κυριολεξία τα μισά από τα άτομα που ενδιαφέρονται για τις διοργανώσεις της FIFA είναι γένους θηλυκού".

Η έρευνα έδειξε ακόμα πως οι γυναίκες που παρακολουθούν ποδόσφαιρο έχουν τάση προς το... shopping, με τις αγορές τους να ξεπερνούν τον μέσο όρο κατανάλωσης, και η αιτία έχει να κάνει με την ηλικία καθώς οι περισσότερες εξ αυτών είναι κάτω από 30 χρόνων.










ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ