300 εκ.γυναίκες "βλέπουν" μπάλα!
Σύμφωνα με έρευνα, από τα 800 εκατομμύρια "πιστών" του ποδοσφαίρου, τα 300 εκ. είναι γυναίκες!
Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα που έγινε σε δείγμα 20 χιλιάδων γυναικών, ηλικίας 16 μέχρι 69 ετών, το 38% των ανθρώπων που πηγαίνουν στο γήπεδο είναι γυναίκες, κάτι που σημαίνει πως από τα 800 εκ.ανθρώπων φανατικών του ποδοσφαίρου, τα 300 εκατομμύρια είναι γυναίκες.
Όσον αφορά σε επιμέρους αποτελέσματα αξίζει να σημειωθεί ότι: οι γυναίκες της Νοτίου Αφρικής ("πατρίδα" του ερχόμενου Μουντιάλ) παρακολουθούν σε ποσοστό 62% το ποδόσφαιρο της χώρας τους, ενώ οι Γερμανίδες ειναι οι πιο "πιστές" της εθνικής τους ομάδας, με ποσοστό που φτάνει το 92%.
Η Serie A είναι το πιο αγαπημένο πρωτάθλημα των γυναικών, με το 84% των Ιταλίδων να παρακολουθούν, ενώ στη δεύτερη θέση συναντάμε τις Αργεντινές με 82%.
"Έχουν τελειώσει οι εποχές που μόνο οι άνδρες παθιάζονταν με το ποδόσφαιρο", τόνισε ο διευθυντής της Sport+Markt., Χάρτμουτ Ζάστροφ, για να συνεχίσει:
"Αρκεί να σκεφτείτε ότι όταν γίνεται Μουντιάλ, οι γυναίκες φίλαθλοι στις εξέδρες είναι όσοι και οι άνδρες, καθώς οι επιτυχίες μίας χώρας σε ποδοσφαιρικό επίπεδο δημιουργούν εθνική ταυτότητα.
Ένα Παγκόσμιο Κύπελλο ενθουσιάζει γυναίκες και άνδρες, και στην κυριολεξία τα μισά από τα άτομα που ενδιαφέρονται για τις διοργανώσεις της FIFA είναι γένους θηλυκού".
Η έρευνα έδειξε ακόμα πως οι γυναίκες που παρακολουθούν ποδόσφαιρο έχουν τάση προς το... shopping, με τις αγορές τους να ξεπερνούν τον μέσο όρο κατανάλωσης, και η αιτία έχει να κάνει με την ηλικία καθώς οι περισσότερες εξ αυτών είναι κάτω από 30 χρόνων.
Όσον αφορά σε επιμέρους αποτελέσματα αξίζει να σημειωθεί ότι: οι γυναίκες της Νοτίου Αφρικής ("πατρίδα" του ερχόμενου Μουντιάλ) παρακολουθούν σε ποσοστό 62% το ποδόσφαιρο της χώρας τους, ενώ οι Γερμανίδες ειναι οι πιο "πιστές" της εθνικής τους ομάδας, με ποσοστό που φτάνει το 92%.
Η Serie A είναι το πιο αγαπημένο πρωτάθλημα των γυναικών, με το 84% των Ιταλίδων να παρακολουθούν, ενώ στη δεύτερη θέση συναντάμε τις Αργεντινές με 82%.
"Έχουν τελειώσει οι εποχές που μόνο οι άνδρες παθιάζονταν με το ποδόσφαιρο", τόνισε ο διευθυντής της Sport+Markt., Χάρτμουτ Ζάστροφ, για να συνεχίσει:
"Αρκεί να σκεφτείτε ότι όταν γίνεται Μουντιάλ, οι γυναίκες φίλαθλοι στις εξέδρες είναι όσοι και οι άνδρες, καθώς οι επιτυχίες μίας χώρας σε ποδοσφαιρικό επίπεδο δημιουργούν εθνική ταυτότητα.
Ένα Παγκόσμιο Κύπελλο ενθουσιάζει γυναίκες και άνδρες, και στην κυριολεξία τα μισά από τα άτομα που ενδιαφέρονται για τις διοργανώσεις της FIFA είναι γένους θηλυκού".
Η έρευνα έδειξε ακόμα πως οι γυναίκες που παρακολουθούν ποδόσφαιρο έχουν τάση προς το... shopping, με τις αγορές τους να ξεπερνούν τον μέσο όρο κατανάλωσης, και η αιτία έχει να κάνει με την ηλικία καθώς οι περισσότερες εξ αυτών είναι κάτω από 30 χρόνων.