X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΣΤΗΛΕΣ

"Η επιστροφή του Μουρίνιο" σε διαφημιστική πινακίδα

Ο Ζοζέ Μουρίνιο θα είναι ελεύθερος από τη Ρεάλ στις 2 Ιουνίου και κάποιοι στο Νησί έχουν σπεύσει ήδη να του φορέσουν τη φόρμα της Τσέλσι. Διαβάστε το story.

Οι οπαδοί της Τσέλσι μετρούν τις ημέρες αντίστροφα για να λήξει επίσημα η θητεία του Ζοζέ Μουρίνιο στον πάγκο της Ρεάλ (τελευταίο του ματς στον πάγκο της είναι την 1η Ιουνίου) και να έρθει η συμφωνία με τον Ρόμαν Αμπράμοβιτς, γεγονός που έδωσε "έμπνευση" σε μία εταιρία για να κάνει τη μεταγραφή του "special one" λίγο νωρίτερα.

Έτσι αν περπατήσει κανείς στην οδό Χόλαντ στο Κένσινγκτον του Δυτικού Λονδίνου τότε θα του τραβήξει σιγουρα την προσοχή μία ηλεκτρονική διαφημιστική πινακίδα, η οποία εδώ και λίγες ημέρες εμφανίζει τον Ζοζέ Μουρίνιο στα χρώματα της Τσέλσι.

"Η δεύτερη επιστροφή" και "Special one" είναι οι πλέον χαρακτηριστικές λεζάντες που εμφανίζονται συνήθως κάτω από τη φωτογραφία του "μπλε Μουρίνιο", με το ρεπορτάζ της "Daily Mail" να αναφέρει πως πολλοί ανυποψίαστοι τσεκάρουν τα κινητά τους βλέποντας την πινακίδα, για να δουν αν έχει γίνει όντως η μεταγραφή!

© RIK SHARMA/@RBSFEATURES

Όλο όμως αυτό το σκηνικό έχει στηθεί από την Daylite LED, εταιρία που έχει τα δικαιώματα για αυτή τη διαφημιστική πινακίδα, η οποία έχει ως στόχο να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κόσμου και να επεκτείνει τον χρόνο παρουσίας του στην περιοχή.

"Εάν μας πάρει ο Μουρίνιο τηλέφωνο και μου ειπε να κατεβάσω τη διαφήμιση, θα το κάνω αμέσως!", τόνισε εκπρόσωπος της εταιρίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ