Ο Κριστιάνο στις 10 διαφημίσεις με τα περισσότερα views στο YouTube
O Κριστιάνο Ρονάλντο με τη συμμετοχή του στην καμπάνια της Nike βρίσκεται στην τρίτη θέση των διαφημίσεων με τα περισσότερα views στο YouTube. Δείτε ποια διαφήμιση βρίσκεται στην πρώτη θέση και την πρώτη δεκάδα. (videos)
Σίγουρα θα έχετε αναρωτηθεί για τις διαφημίσεις στο Youtube, οι οποίες (συνήθως) προηγούνται πριν την προβολή κάθε βίντεο που επιλέγετε να δείτε. Ποια ήταν αυτή με τα περισσότερα views για το 2016; Ποιες διαφημίσεις βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα για το έτος που τελειώνει σε λίγες ημέρες; Κριστιάνο Ρονάλντο, Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ, Samsung Galaxy και Hyundai βρίσκονται ανάμεσα στις πιο προβεβλημένες.
1) Mobile Strike
Η διαφήμιση για το Super Bowl με πρωταγωνιστή τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ έχει περισσότερα από 102.000.000 views και φιγουράρει στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης με μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη.
2) Knorr
Ευρηματική η διαφήμιση της Knorr σε "παιχνιδιάρικο" στιλ. Η γνωστή εταιρία τροφίμων λάνσαρε τη νέα διαφημιστική της καμπάνια τον περασμένο Απρίλη και μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους (2016), τα views έχουν ξεπεράσει τον αριθμό των 60.000.000.
3) Nike Football
Να και το ποδόσφαιρο. Κριστιάνο Ρονάλντο, Χάρι Κέιν και Αντονί Μαρσιάλ συμμετείχαν σε μια εξαιρετική διαφήμιση για λογαριασμό της Nike. Όλα ξεκινούν όταν ο άσος της Ρεάλ - σε φιλική αναμέτρηση των εθνικών Πορτογαλίας και Αγγλίας - στην προσπάθειά του να κάνει τη σέντρα, με κεκτημένη ταχύτητα πέφτει πίσω από τις διαφημιστικές πινακίδες και συγκρούεται με έναν Άγγλο φίλαθλο. Μετά οι δυο τους, αλλάζουν ρόλους σε ένα απολαυστικό σενάριο. Του έφερε και γούρι, καθώς στη συνέχεια κατέκτησε το Euro 2016. Πάνω από 58.000.000 χρήστες είδαν το συγκεκριμένο βίντεο.
4) Samsung Galaxy S7 and S7 edge
Τα Samsung Galaxy έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Η γνωστή εταιρίας κινητής τηλεφωνίας παρουσίασε τα νέα της μοντέλα τον Φεβρουάριο και η διαφήμισή αυτή ήταν από τις πιο προβεβλημένες. Πάνω από 46.000.000 views συνολικά.
5) Clash Royale
Είναι η νέα τάση της μόδας όσον αφορά στα mobile games στρατηγικής. Πάνω από 38.000.000 χρήστες του YouTube είδαν τη συγκεκριμένη διαφήμιση με έντονα μουσικά στοιχεία.
6) Mtn Dew Kickstart
Ξεπέρασε τα 27.000.000 "hits" η διαφήμιση του Super Bowl για το Mtn Dew. Με έντονη δόση χιούμορ, το παράξενο πλάσμα προσέφερε το ενεργειακό ποτό στους τρεις φίλους που καθόταν στον καναπέ, κι αυτοί δεν μπορούσαν να αρνηθούν.
7) Always
Στα ίδια επίπεδα θέασης κυμάνθηκε και η διαφήμιση της Always. Θέλοντας να επικεντρώσει στη δυναμική παρουσία της γυναίκας στον αθλητισμό, "'έπαιξε" κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο ντε Ζανέιρο.
8) Hyundai
Με κινηματογραφικό σενάριο, η Hyundai κατάφερε να προμοτάρει εξαιρετικά το μοντέλο της, Elantra, ενόψει και του Super Bowl. Πάνω από 26.000.000 χρήστες είδαν στο You Tube τη διαφήμιση.
9) Pokémon
Τα Pokémon συμπλήρωσαν 20 χρόνια ζωής και ήταν επιβεβλημένη η ανάλογη διαφήμιση. Παιδιά, ενήλικες, ηλικιωμένοι, όλοι στο... κυνήγι. Γενέθλια με 25.000.000 views.
10) Skittles
O frontman των Aerosmith, Στίβεν Τάιλερ, ήταν από μόνος του λόγος για να δει κανείς τη διαφήμιση για τα Skittles. Συνολικά 24.000.000 "χτυπήματα", ικανά για να τη δώσουν μία θέση μέσα στην πρώτη δεκάδα.