X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΣΤΗΛΕΣ

Τους έστειλαν στο... Μέγαρο!

New Image

Γυναίκες "εξαπάτησαν" οπαδούς της Μίλαν σε διαφημιστικό κόλπο (video)

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009. Η Μίλαν αντιμετωπίζει εκτός έδρας τη Ρεάλ αλλά πάνω από 1000 άντρες οπαδοί της δεν βρίσκονται μπροστά από την τηλεόρασή τους για να δουν το μεγάλο παιχνίδι. Και αυτό γιατί η Heineken με ένα πρωτότυπο διαφημιστικό event τους έριξε στην παγίδα και τους οδήγησε να παρακολουθήσουν από κοντά ένα κονσέρτο με βιολιά!
Σύμμαχος της σε αυτό το event ήταν δεκάδες Ιταλίδες και Ιταλοί (από τις κοπέλες των "θυμάτων" μέχρι καθηγητές τους ή τα αφεντικά τους στη δουλειά) που κατάφεραν και έπεισαν τους άντρες οπαδούς της Μίλαν να την "προδώσουν" για ένα κονσέρτο.

Τα "θύματα" λοιπόν μαζεύτηκαν στον συναυλιακό χώρο, το κονσέρτο άρχισε και τα πρώτα χασμουρητά έκαναν την εμφάνιση στα πρόσωπά τους.

Ξαφνικά στο video wall που υπήρχε στη σκηνή εμφανίστηκαν τα πρακάτω μηνύματα:

"Είναι δύσκολο να πεις όχι στο αφεντικό σου;"

"Ακόμα πιο δύσκολο να πεις όχι στην φιλενάδα σου;"

"Πως μπόρεσες να φανταστείς ότι θα χάσεις αυτόν τον μεγάλο αγώνα;"

"Ρεάλ και Μίλαν έχουν βγει στο γήπεδο. Ας απολαύσουμε μαζί τον αγώνα!"

Την ίδια στιγμή τα βιολιά άρχισαν να παίζουν τον ύμνο του Τσάμπιονς Λιγκ και στο video wall έγινε σύνδεση με το Μπερναμπέου για τη ζωντανή μετάδοση του αγώνα!

H πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια της Heineken είχε αίσιο τέλος για τα "θύματά" της που απόλαυσαν σε ένα πρωτότυπο χώρο τη νίκη της Μίλαν μέσα στη Μαδρίτη με 3-2.

Δείτε πως στήθηκε η παγίδα αλλά και τι συνέβη στο κονσέρτο:

Heineken İtaly Activation from Kreatif360 on Vimeo.






















ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ