X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Μόνο μέσω στρατηγικής "βλέπουν" νίκη στο Μεξικό οι Ράσελ και Χάμιλτον

Mercedes driver Lewis Hamilton, of Britain, is rolled into the pits during the qualifying run of the Formula One Mexico Grand Prix at the Hermanos Rodriguez racetrack in Mexico City, Saturday, Oct. 29, 2022. (Carlos Perez Gallardo/Pool via AP) AP

Οι δύο οδηγοί της Mercedes, Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον, θα παραταχθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση της εκκίνησης του αποψινού (30/10, 22:00) GP Μεξικού, και συμφωνούν πως ο μόνος τρόπος να κερδίσουν τον Μαξ Φερστάπεν είναι μέσω της στρατηγικής και των πιτ-στοπς.

Ένα λάθος του Τζορτζ Ράσελ στον τελευταίο του γρήγορο γύρο στις χθεσινοβραδινές δοκιμές κατάταξης του GP Μεξικού -20ού φετινού αγώνα της Formula 1- και ένα μικρό πρόβλημα στον κινητήρα της W13 του Λιούις Χάμιλτον στέρησαν από τη Mercedes την πολ ποζίσιον στο σιρκουί των Αδερφών Ροντίργκεζ.

Μια πολ ποζίσιον σε αυτό το σιρκουί, όπου οι προσπεράσεις είναι σχετικά δύσκολες, θα ήταν πολύ χρήσιμη για τη Mercedes καθώς κυνηγά την πρώτη της φετινή νίκη με την βαρέως προβληματική W13, που η ομάδα του Μπράκλεϊ προσπαθεί να κατανοήσει και να αξιοποιήσει από την αρχή της φετινής σεζόν.

Και πάλι όμως, η ανωτερότητα τελικής ταχύτητας της RB18 του Μαξ Φερστάπεν, μια διαχρονική αρετή του μονοθεσίου του Μίλτον Κινς φέτος, θα παρέμενε μια απειλή για τις Mercedes στον αποψινό αγώνα - όσο λυσσαλέα κι αν οι δύο Βρετανοί αμυνθούν. Κατά συνέπεια, τόσο ο Ράσελ όσο και ο Χάμιλτον συμφωνούν ότι η πρώτη φετινή νίκη της Mercedes θα μπορούσε να κερδηθεί μόνο μέσω στρατηγικής.

«Πιστεύω πως αυτό το διήμερο είχαμε το ταχύτερο αυτοκίνητο, κι αν έχεις το ταχύτερο αυτοκίνητο δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην μπορείς να κερδίσεις τον αγώνα», τόνισε ο Ράσελ, που διεκδικεί απόψε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη F1. «Νομίζω ότι ο Μαξ έκανε εξαιρετική δουλειά σήμερα, όπως κάνει σταθερά κάθε Σαββατοκύριακο, αλλά θα είναι πολύ δύσκολο να τον περάσουμε. Κερδίζει τρία δέκατα από εμάς στις ευθείες».

Ο Άγγλος συμπλήρωσε: «Σίγουρα μπορούμε να κερδίσουμε τις Red Bull, αλλά δεν πιστεύω ότι μπορούμε να τις προσπεράσουμε στην πίστα. Οπότε θα χρειαστεί να βασιστούμε στη στρατηγική. Θα είναι αγώνας με ένα ή δύο πιτ-στοπς, και η παρουσία και του Λιούις και η δική μου στις πρώτες θέσεις θα μας επιτρέψει να γίνουμε επιθετικοί. Μας επιτρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικό με τη στρατηγική, θα δούμε».

Ο Λιούις Χάμιλτον, που ήταν μόλις 5 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Ράσελ στο Q3 των χθεσινών κατατακτήριων, υποστήριξε ότι τον ανησυχεί η διαφορά των 0,309 δευτ. από τον Φερστάπεν: «Πιστεύω ότι ακόμη [η Red Bull] είναι μπροστά μας, τρία δέκατα του δευτερολέπτου εξακολουθούν να κάνουν μια τεράστια διαφορά», είπε ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής. «Μπορούμε, ωστόσο, ακόμη να τους ασκήσουμε κάποια πίεση με τη στρατηγική στον αγώνα», συμπλήρωσε.

Ο 38χρονος εξήγησε πως «είχα κάποια προβλήματα με τον κινητήρα στο Q3, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ήταν», συμπληρώνοντας πως ίσως η διαφορά να ήταν -λίγο- μικρότερη από τον Φερστάπεν χωρίς αυτά. Και κατέληξε: «Σίγουρα αισθάνομαι ότι έχουμε αρκετή ακόμα ταχύτητα, αλλά και πάλι το γεγονός ότι βριοσκόμαστε τόσο κοντά είναι εντυπωσιακό, και πιστεύω πως όλοι στο εργοστάσιο πρέπει να είναι πολύ περήφανοι».

Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1 MERCEDES F1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ