The Last Dance: Απίστευτα νούμερα κατέγραψε το Netflix εκτός των ΗΠΑ
Το Netflix ανακοίνωσε την επισκεψιμότητα που παρατηρήθηκε στο "The Last Dance" στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες (εκκρεμούν οι μετρήσεις για το τελευταίο πακέτο επεισοδίων), πανηγυρίζοντας στα social accounts με το "The Shot" του Μάικλ Τζόρνταν στο Game 6 των NBA Finals του 1998.
Το " The Last Dance" ολοκληρώθηκε, για να αφήσει μια γλυκόπικρη γεύση σε όλο τον φίλαθλο κόσμο. Γλυκιά επειδή το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό και καθηλωτικό, πικρή γιατί -κατά κοινή παραδοχή- όλοι ήθελαν... κι άλλο. Όπως και να έχει, τόσο το ESPN όσο και το Netflix είδαν το ντοκιμαντέρ για την τελευταία σεζόν του Μάικλ Τζόρνταν στους Σικάγο Μπουλς να κάνει πάταγο, ειδικά από την στιγμή που η αγωνιστική δράση σε όλο τον πλανήτη είχε "παγώσει" το τελευταίο δίμηνο.
Το ESPN κατέγραψε σε όλη τη διάρκεια προβολής του ντοκιμαντέρ τα υψηλότερα νούμερα της ιστορίας του για τέτοιου είδους παραγωγή, την ώρα που το Netflix ανακοίνωσε την Τετάρτη 20 Μαΐου πως 23.800.000 νοικοκυριά (εκτός των ΗΠΑ) παρακολούθησαν το "The Last Dance" τις τέσσερις πρώτες εβδομάδες της προβολής του. Αυτό που μένει είναι να προστεθεί κι η τελευταία εβδομάδα για να ολοκληρωθεί το παζλ που αφορά στην τηλεθέασή του.
Όσο για τον τρόπο που χρησιμοποίησε το Netflix για να ανακοινώσει τα... ευχάριστα; "Το 23 ήταν πάντα το τυχερό του νούμερο, 23.8 εκατομμύρια νοικοκυριά εκτός των ΗΠΑ παρακολούθησαν το "The Last Dance" μέσα στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες" έγραψε χαρακτηριστικά στα social accounts η πλατφόρμα, συνοδεύοντας το μήνυμά της με το "The Shot" από το Game 6 των NBA Finals του 1998.
Θυμίζουμε ότι το ESPN έχει ανακοινώσει πως κατά μέσο όρο 5.6 εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν κάθε ένα από τα δέκα (10) επεισόδια του ντοκιμαντέρ.
Photo Credits: AP Photo/Beth A. Keiser
23 was always his lucky number!
— Netflix (@netflix) May 20, 2020
23.8 million households outside the US checked out The Last Dance in its first four weeks on Netflix pic.twitter.com/xS4GCR1uzU