Η πρόσφατη ανακοίνωση της συνεργασίας της Haas F1 με την Toyota Gazoo Racing θεωρήθηκε από πολλούς ως ο προπομπός της μεγάλης εργοστασιακής επιστροφής των Ιαπώνων στη Formula 1. Όμως ο Αγιάο Κομάτσου επιμένει ότι δεν είναι στα πλάνα του Τζιν Χαας να πουλήσει την ομάδα του, στον οποιονδήποτε.
Τα ξημερώματα (11/10) η Toyota Gazoo Racing και η Haas F1 ανακοίνωσαν την έναρξη της τεχνικής τους συνεργασίας στη Formula 1, η οποία θα επαναφέρει το όνομα του ιαπωνικού κολοσσού στην κορωνίδα του μότορσπορ. Όμως, αυτό δεν συνιστά, προς το παρόν τουλάχιστον, την ολομέτωπη εργοστασιακή επιστροφή της Toyota στη F1.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κατέκτησε την τρίτη φετινή του νίκη στο Ράλι Φινλανδίας, 9ο γύρο του φετινού WRC, καθώς στην προτελευταία ειδική δύο ατυχήματα κόστισαν στον Κάλε Ροβάνπερα τη νίκη στην πατρίδα του και στον Έλφυν Έβανς πολλές από τις ελπίδες του για τον φετινό παγκόσμιο τίτλο.
Μιάμιση δεκαετία μετά την αποχώρησή της από τη Formula 1, το 2009, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο επανεισόδου της στην κορωνίδα του παγκόσμιου μότορσπορ. Διαβάστε με ποια ομάδα.
O Κάλε Ροβάνπερα δάμασε με μια επιβλητική εμφάνιση το Ράλι της Κένυας, 3ο φετινό γύρο του WRC, καθώς ο Τακαμότο Κατσούτα συμπλήρωσε το θριαμβευτικό 1-2 της Toyota έπειτα από έναν αγώνα με δεκάδες προβλήματα για την πλειοψηφία των εργοστασιακών οδηγών. Ο Νεβίλ αύξησε στους 6 βαθμούς το προβάδισμά του από τον Έβανς στο πρωτάθλημα.
Περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις του νέου GR Yaris που αναπτύχθηκαν με την προσωπική συμβολή των πρωταθλητών της Toyota Gazoo Racing World Rally Team, Σεμπαστιέν Οζιέ και Κάλε Ροβάνπερα, θα διατεθούν άμεσα από την εταιρεία για τους πραγματικούς λάτρεις των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.
Το GR Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που από την πρώτη κιόλας στιγμή βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας των hot-hatch, ως μια καθαρόαιμη μηχανή οδηγικής απόλαυσης που γεννήθηκε μέσα από τη συμμετοχή της Toyota στους αγώνες ράλι.
Με φρέσκο -μαύρο ματ- χρωματισμό αποκάλυψε η Toyota το rallycar με το οποίο θέλει να υπερασπιστεί του χρόνου τους τίτλους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Ο πρωταθλητής των δύο τελευταίων ετών του WRC Κάλε Ροβάνπερα δεν θα είναι ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου το 2024, καθώς μετά το τέλος της φετινής σεζόν -με το θρίαμβό της στο Ράλι Ιαπωνίας- η Toyota αποκάλυψε ότι ο 23χρονος Φινλανδός θα συμμετάσχει μόνο σε λίγους και επιλεγμένους αγώνες του χρόνου.
Μετά την επικράτηση του Κάλε Ροβάνπερα στο ΕΚΟ Akropolis Rally, η Toyota Gazoo Racing κάνοντας το 1-2, στον 6ωρο αγώνα του Fuji κατέκτησε πανάξια και τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο FIA WEC 2023.
H πρωταθλήτρια του WRC Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο της rallycar για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το νέο Yaris Rally1, με μια σειρά από μηχανικές και αεροδυναμικές αναβαθμίσεις.
Ο Κάλε Ροβάνπερα έγινε ο νεότερος Πρωταθλητής στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με εμφατικό τρόπο, παίρνοντας την έκτη νίκη της σεζόν στη Νέα Ζηλανδία.
Ο Κάλε Ροβάνπερα είπε ότι η πρώτη θέση του στην εκκίνηση των Ειδικών Διαδρομών της Παρασκευής (9/9) κρύβει πολλές παγίδες για εκείνον, καθώς θα καθαρίζει το σαθρό χώμα - Τι είπε για το ενδεχόμενο κατάκτησης του φετινού τίτλου στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.