Παρά το γεγονός πως οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν πάρει εν γένει την ανιούσα, η παρουσία τριών υβριδικών στο B-Segment, είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για όσους αναζητούν το επόμενό τους αυτοκίνητο και “την ψάχνουν” για όσο το δυνατό πιο οικονομικές μετακινήσεις.
Το κριτήριο του καταναλωτή είναι το μόνο που έχει σημασία για τις εταιρείες και η πορεία της Toyota μέχρι στιγμής από τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, την κάνει να φαίνεται πρότυπο για τις υπόλοιπες μάρκες.
Με φρέσκο -μαύρο ματ- χρωματισμό αποκάλυψε η Toyota το rallycar με το οποίο θέλει να υπερασπιστεί του χρόνου τους τίτλους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Δείτε τα πέντε μοντέλα που ξεχώρισαν στις ταξινομήσεις του segment B της ελληνικής αγοράς τη χρονιά που μας πέρασε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.