Η Ελλάδα θα έχει διπλή εκπροσώπηση από τους Κωνσταντίνο Τακιδέλλη και Αχιλλέα Χριστοδούλου στα ημιτελικά του ευρωπαϊκού τελικού του FIA Rally Star, που διεξάγεται αυτό το τριήμερο στο Έστερινγκ της Γερμανίας.
Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Σεμπαστιάν Οζιέ δήλωσε ευθέως ότι οι αποφάσεις της FIA στο GP του Άμπου Ντάμπι "έκλεψαν" τον τίτλο της Formula 1 το 2021 από τον Λιούις Χάμιλτον, και προέβλεψε ότι ο Άγγλος θα επιστρέψει φέτος στο κόκπιτ της Mercedes.
Δείτε το βίντεο με το Puma Rally1 να χτυπάει στο πλάι, να σηκώνεται στον αέρα και να πέφτει με ταχύτητα στο γκρεμό. Οδηγός και συνοδηγός τη γλίτωσαν ευτυχώς χωρίς σοβαρό τραυματισμό, ως από θαύμα.
Λόγω τροποποίησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων εισόδου στη Γερμανία, είναι αδύνατη η συμμετοχή της Μαριαλένας Παυλή και του Γρηγόρη Εμμανουήλ στον ευρωπαϊκό τελικό του θεσμού FIA Rally Star.
Μετά το θρίαμβο του Σεμπαστιάν Λεμπ στο Ράλι Μόντε Κάρλο, που άνοιξε την αυλαία του φετινού WRC, ο διευθυντής της M-Sport Μάλκολμ Ουίλσον άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο και άλλων εμφανίσεων του Γάλλου φέτος με το Ford Puma Rally1.
Στα 47 του χρόνια ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας των Ράλι, Σεμπάστιαν Λεμπ, επέστρεψε στην κορυφή του WRC κερδίζοντας το Ράλι Μόντε Κάρλο. Θρίαμβος και των Ford και M-Sport, που κέρδισαν με το Puma Rally1 τον παρθενικό αγώνα της υβριδικής εποχής του σπορ.
O Σεμπαστιάν Οζιέ έκανε δύο επιβλητικά ρεσιτάλ οδήγησης στη θρυλική Σιστερόν και πήρε την πρωτοπορία του Ράλι Μόντε Κάρλο με διαφορά 21 δευτερολέπτων από τον Σεμπαστιάν Λεμπ. Η επεισοδιακή δεύτερη μέρα του αγώνα άφησε εκτός μάχης τους Έβανς, Νεβίλ και Τάνακ.
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ και ο Σεμπαστιάν Οζιέ δίνουν τεράστια μάχη στο Ράλι Μόντε Κάρλο, με τον πρώτο να προηγείται του Γάλλου συμπατριώτη του κατά 9,9 δευτερόλεπτά, έπειτα από την πρώτη μέρα.
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ επέστρεψε στο WRC με κρότο, μετά από ενάμισι χρόνο, παίρνοντας την πρωτοπορία του Ράλι Μόντε Κάρλο στο μέσον του πρώτου σκέλους του αγώνα στο ντεμπούτο των νέων υβριδικών Rally1 και στο μπάκετ του νέου Ford Puma R1 της M-Sport.
Το νέο της rallycar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2022 παρουσίασε η Toyota στην αποψινή εναρκτήρια εκδήλωση του WRC 2022 στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, με σκοπό να υπερσπιστεί τους τίτλους της και στη νέα, υβριδική εποχή του WRC.
Το πρώτο της αυτοκίνητο της υβριδικής εποχής του WRC παρουσίασε η M-Sport, το Ford Puma Rally1, πέντε μέρες πριν το αγωνιστικό του ντεμπούτο στα χέρια των Σεμπαστιάν Λεμπ και Κρεγκ Μπριν στο Μόντε Κάρλο.
Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC από φέτος είναι υβριδικά. Η Ford μας εξηγεί σε ένα σύντομο video την τεχνολογία που ενσωματώνουν και τη λειτουργία τους στην πράξη.
Ο Κάρλος Σάινθ ήταν η αποκάλυψη της χρονιάς καθώς προσαρμόστηκε απρόσμενα γρήγορα στο Μαρανέλο και στο νέο του κόκπιτ, της Ferrari SF21, φέτος - και τώρα η Scuderia τον επιβραβεύει με νέο διετές συμβόλαιο.
Ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας των ράλι, Σεμπαστιάν Λεμπ, θα επιστρέψει στο WRC του χρόνου για περιστασιακούς αγώνες - καθώς ολοκληρώθηκε η συμφωνία του με την M-Sport για να βρεθεί στο μπάκετ του Ford Puma Rally1 στο Ράλι Μόντε Κάρλο του Ιανουαρίου.
Οι M-Sport και Ford μετατρέπουν το εργοστάσιο στην Κραϊόβα σε ειδική διαδρομή και μας αποκαλύπτουν το νέο όπλο τους για το WRC, το υβριδικό Puma Rally1 μέσα από ένα συναρπαστικό βίντεο.
Μια κοπέλα 21 ετών από την Αθήνα και ένα 23χρονο παλικάρι από την Κοζάνη θα εκπροσωπήσουν τα ελληνικά χρώματα στο θεσμό Rally Star της FIA για τα ταλέντα του WRC.
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αναδείχθηκε σε τέταρτο πιο δημοφιλές άθλημα στη χώρα μας, μετά το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τον στίβο, όπως αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ΕΚΟ Acropolis Rally FORUM 2021.
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ συμμετείχε για δεύτερη φορά στις δοκιμές εξέλιξης του Ford Puma Rally1 του 2022, καθώς συνεχίζονται οι συζητήσεις του με την M-Sport για να κάνει επιλεγμένους αγώνες με την ομάδα τη νέα χρονιά του WRC.
Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022 θα είναι υποψήφιος αγώνας (candidate event) προς ένταξη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2023.
Τον ιδανικό αποχαιρετισμό στο WRC έκανε ο Σεμπαστιάν Οζιέ, κατακτώντας μαζί με τη νίκη στο Ράλι Μόντσα και το όγδοό του παγκόσμιο τίτλο, στην τελευταία του πλήρη σεζόν. Η Toyota επέστρεψε στο θρόνο των κατασκευαστών.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ διανυκτέρευσε επικεφαλής του Ράλι Μόντσα μετά τη δεύτερη μέρα του φινάλε της σεζόν του WRC, με ισχνή διαφορά από τον Έλφυν Έβανς σε μια επική μάχη - αλλά χωρίς ιδιαίτερη ουσία.
Οι διεκδικητές του φετινού τίτλου του WRC, Έλφυν Έβανς και Σεμπαστιάν Οζιέ, κυριάρχησαν ολοκληρωτικά την πρώτη μέρα του φινάλε στο Ράλι Μόντσα και διανυκτέρευσαν με διαφορά μόλις 1,4 δευτερολέπτου.
Η ώρα της κρίσης για το φετινό WRC έρχεται αυτό το τριήμερο: θα είναι την Κυριακή για όγδοη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής ο Σεμπαστιάν Οζιέ, ή για πρώτη φορά ο Έλφυν Έβανς; Το δίδυμο της Toyota, πάντως, αντιμετωπίζει το Ράλι της Μόντσα με παροιμιώδη ηρεμία και γαλήνη.
Στόχος να αναδειχτούν νέοι, ταλαντούχοι οδηγοί και να τους δωθεί η δυνατότητα, με την υποστήριξη της Πολιτείας, να ανοίξουν τα φτερά τους στον κόσμο των Ράλλυ.
Δεκαεπτά χρόνια μετά την θρυλική Υπερειδική Διαδρομή που γέμισε το ΟΑΚΑ το 2005, το Ράλλυ Ακρόπολις θα επιστρέψει στο Ολυμπιακό Στάδιο και πάλι το 2022, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.
Η Hyundai Motorsport συμπλήρωσε -με την παρουσία της FIA- την προσομοίωση ενός ολόκληρου τριήμερου αγώνα στη Βόρεια Ιταλία στο πλαίσιο των δοκιμών εξέλιξης της του νέου της αυτοκινήτου για το 2022, και μάθαμε πολλά για τα καινούρια αυτοκίνητα του WRC.
Ο Γάλλος οδήγησε το υβριδικό πρωτότυπο που εξελίσσει η M-Sport Ford για το 2022 σε δοκιμές της ομάδας στην άσφαλτο της Ισπανίας, ωστόσο υπάρχουν αρκετά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν για να επιστρέψει -έστω και για λίγους αγώνες- στο WRC το 2022.
Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε διά περιπάτου το Ράλι Ισπανίας, ενώ ο Έλφυν Έβανς με τη δεύτερη θέση μείωσε τη διαφορά του στη μάχη του τίτλου από τον Σεμπαστιάν Οζιέ στους 17 βαθμούς, έναν αγώνα πριν το τέλος του πρωταθλήματος.
Ο Τιερί Νεβίλ κυριάρχησε όλη τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Ισπανίας και απέκτησε διαφορά 16,4 δευτερολέπτων από τον Έλφυν Έβανς. Ανέβασε το ρυθμό του ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που κέρδισε δύο Ειδικές το απόγευμα - αλλά έχασε χρόνο στην τελευταία Υπερειδική.
Ο Τιερί Νεβίλ ξεκίνησε τη δεύτερη μέρα του Ράλι Ισπανίας όπως τελείωσε την πρώτη: κέρδισε και τις τρεις Ειδικές του πρωινού loop, και αύξησε τη διαφορά του από τον Έλφυν Έβανς στα 9 δευτερόλεπτα. Στα δύο δέκατα από τον τρίτο Σεμπαστιάν Οζιέ έφτασε ο Ντάνι Σόρδο.
Με μια φαντασμαγορική επίδοση στην προτελευταία Ειδική της πρώτης ημέρας του Ράλι Ισπανίας, ο Τιερί Νεβίλ πήρε την πρωτοπορία του αγώνα με διαφορά 7 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Έλφυν Έβανς. Έχασε την επαφή με τη μάχη τους ο Οζιέ, εγκατέλειψε μετά από ατύχημα ο Τάνακ.
Ο Έλφυν Έβανς ξεκίνησε την επίθεσή του για τον φετινό τίτλο στο Ράλι Ισπανίας κερδίζοντας και τις τρεις Ειδικές του πρωινού loop του πρώτου σκέλους, και αποκτώντας διαφορά 12,6'' από τον τρίτο Σεμπαστιάν Οζιέ. Ανάμεσά τους, στα 7,9'' ο Τιερί Νεβίλ.
Στην πρώτη από τις δύο τελικές αναμετρήσεις του Σεμπαστιάν Οζιέ με τον Έλφυν Έβανς για τον φετινό τίτλο του WRC, ο Γάλλος είπε πως περιμένει την "επίθεση" του Ουαλού αυτό το τετραήμερο στο Ράλι Ισπανίας. Οι δύο χωρίστηκαν από μόλις 0,2 δευτ. στο Shakedown.
Οι Έλφυν Έβανς και Κάλε Ροβάνπερα θα ηγηθούν της Toyota στο WRC τη νέα σεζόν, ενώ το τρίτο Yaris Rally1 θα μοιράζονται -όπως αναμενόταν- ο Σεμπαστιάν Οζιέ με τον Εσαπέκα Λάπι.