Άδοξα έληξε η άλλοτε λαμπρή πορεία του Νταν Φάλοους στην Aston Martin F1, καθώς -λίγους μήνες πριν την άφιξη του Άντριαν Νιούι στο Σίλβερστοουν- η ομάδα ανακοίνωσε την απομάκρυνσή του από τη θέση του τεχνικού της διευθυντή.
Σε μια στιγμή που δεν έπιασε η τηλεοπτική κάλυψη του GP του Ιντερλάγκος, ο Φερνάντο Αλόνσο φάνηκε να βγαίνει εξαντλημένος από το μονοθέσιό του στο τέλος του επεισοδιακού αγώνα - “Έπρεπε να συνεχίσω, για όσους υποφέρουν στη Βαλένθια”, είπε ο Ισπανός.
Ο Φερνάντο Αλόνσο διεγνώσθη με εντερική λοίμωξη την προηγούμενη εβδομάδα, η οποία τον ταλαιπώρησε στο GP του Μεξικού και συνεχίζεται τώρα και ενόψει του αγώνα του Ιντερλάγκος αυτό το τριήμερο (1-3 Νοεμβρίου).
Η πιο μεγάλη ευκαιρία της καριέρας του Φερνάντο Αλόνσο, η dream team που χτίζει η Aston Martin F1 στο Σίλβερστοουν με την προσθήκη (και) του Άντριαν Νιούι, πέτυχε τον Ισπανό στη δύση της καριέρας του. Όμως, μπορεί ο “Ελ Νάνο” να μείνει στη F1 και μετά το 45ο έτος της ηλικίας του;
Ο Φερνάντο Αλόνσο επιβεβαίωσε αυτό που όλοι οι υποστηρικτές του ήθελαν να ακούσουν μετά την είδηση της μετακίνησης του Άντριαν Νιούι στην Aston Martin F1 από τον Μάρτιο του 2025: ότι ο στόχος του είναι να κατακτήσει το τρίτο παγκόσμιο πρωτάθλημα της θαυμαστής καριέρας του.
Το “φλερτ” της Aston Martin F1 με τον Μαξ Φερστάπεν που αποκάλυψε τις τελευταίες μέρες το ιταλικό περιοδικό Autosprint επιβεβαιώθηκε εμμέσως και με τα λεγόμενα των δύο πλευρών στο περιθώριο του GP του Αζερμπαϊτζάν, από τον διευθυντή της ομάδας Μάικ Κρακ και τον ίδιο τον πρωταθλητή.
Η "dream-team" που οικοδομεί ο Λόρενς Στρολ στο Σίλβερστοουν για την Aston Martin F1 μπορεί -μετά τους Άντριαν Νιούι, Άντι Κάουελ, Ενρίκο Καρντίλε, Νταν Φάλοους- να ολοκληρωθεί με τη μεταγραφή-”βόμβα” του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν.
Συμπεριλαμβανομένων των μετοχών που τον καθιστούν συνιδιοκτήτη της Aston Martin F1, ο Άντριαν Νιούι θα έχει αστρονομικές ετήσιες απολαβές από την ομάδα του Σίλβερστοουν - ανάλογες με εκείνες που έχουν οι εν ενεργεία πρωταθλητές της Formula 1.
H Aston Martin F1 ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα (10/9) το χειρότερα κρυμμένο μυστικό των τελευταίων εβδομάδων, τη συμφωνία της με τον πλέον επιτυχημένο σχεδιαστή της ιστορίας της Formula 1, Άντριαν Νιούι. Ο Βρετανός θα αναλάβει την τεχνική διοίκηση μαζί με μετοχικό μερίδιο της ομάδας.
Ο ιδιοκτήτης της Aston Martin F1 Λόρενς Στρολ εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαίωσε τη συμφωνία του με τον πιο επιτυχημένο σχεδιαστή της ιστορίας της F1, Άντριαν Νιούι, να μεταβεί στο Σίλβερστοουν τον Απρίλιο του 2025 - κι έτσι φαίνεται να απομένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση.
Ο Άντριαν Νιούι, σύμφωνα με πολλαπλά και αξιόπιστα ιταλικά δημοσιεύματα, έλαβε την απόφαση να συνεχίσει από τον Απρίλιο του 2025 την καριέρα του στην Aston Martin - και η συμφωνία φέρεται ότι θα ανακοινωθεί μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο.
Μία μέρα μετά την ανακοίνωση της Scuderia Ferrari για την άμεση αποχώρηση του τεχνικού της διευθυντή Ενρίκο Καρντίλε, η Aston Martin F1 επιβεβαίωσε ότι ο Ιταλός θα μεταβεί στο Σίλβερστοουν το 2025 για να αναλάβει το ρόλο του Διευθύνοντος Τεχνικού Συμβούλου (CTO).
Η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε και επίσημα -επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες των τελευταίων εβδομάδων- ότι ο τεχνικός διευθυντής του τμήματος σασί στο Μαρανέλο, Ενρίκο Καρντίλε, παραιτήθηκε από τη θέση του. Αποδεσμεύθηκε ήδη ο Ιταλός από την ομάδα, έτοιμος για τη μετάβαση στην Aston Martin F1.
Με μια πολύ σημαντική κίνησή της, η Aston εξασφάλισε για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Άντι Κάουελ, πρώην διευθυντή της Mercedes HPP που είχε κατασκευάσει τη μονάδα ισχύος που χάρισε οκτώ διαδοχικά πρωταθλήματα κατασκευαστών στη Mercedes F1 την περίοδο 2014-’21. Ο Κάουελ θα πάρει τη θέση του Μάρτιν Ουίτμαρς.
Η ομάδα του Σίλβερστοουν έκανε σαφές ότι το μέλλον του Καναδού στην Aston δεν τέθηκε ποτέ σε αμφιβολία, ανακοινώνοντας και επίσημα ότι ο Λανς Στρολ θα παραμείνει δίπλα στον Φερνάντο Αλόνσο τα προσεχή χρόνια.
Αξιόπιστες πηγές του ιταλικού Τύπου αναφέρουν ότι ο Ενρίκο Καρντίλε, τεχνικός διευθυντής του τμήματος σασί της Scuderia, αποφάσισε να δεχθεί την πρόταση της Aston Martin F1 και να μετακομίσει από το Μαρανέλο στο Σίλβερστοουν το 2025.
Η Ferrari βρίσκει ένα εμπόδιο στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι το 2025, καθώς -αξιόπιστες- πηγές έβγαλαν στο φως την πρόσφατη μυστική επίσκεψη του κορυφαίου σχεδιαστή της F1 στο καινούριο και κολοσσιαίο εργοστάσιο της Aston Martin F1 στο Σίλβερστοουν.
Καθώς η ομάδα του Σίλβερστοουν επιχειρεί να οικοδομήσει το τεχνικό της τμήμα για να διεκδικεί τους τίτλους της Formula 1 από το 2026, μετά τις διαφαινόμενες δυσκολίες να εξασφαλίσει τον Άντριαν Νιούι έχει προσεγγίσει τον πρώην διευθυντή της Scuderia Ferrari Ματία Μπινότο και τον νυν τεχνικό διευθυντή (του τομέα σασί) του Μαρανέλο, Ενρίκο Καρντίλε.
Για πρώτη φορά η Aston Martin F1, μέσω του διευθυντή της Μάικ Κρακ, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι - έπειτα από τη νέα συνάντηση του πιο επιτυχημένου σχεδιαστή της F1 με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Λόρενς Στρολ, στο Μαϊάμι.
Πως η τεχνολογία των βιοκαυσίμων του 2026 που εξελίσσει η Aramco, παράλληλα με την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Honda και τη γιγάντωση της Aston Martin F1, κάνουν τον Φερνάντο Αλόνσο αισιόδοξο ότι θα μπορέσει το 2026 να διεκδικήσει το τρίτο του πρωτάθλημα στη F1 - είκοσι χρόνια μετά το τελευταίο του.
Σαν “μουσική στα αυτιά” του Φερνάντο Αλόνσο ακούγονται τα λόγια των διοικητών της Honda ότι θέλουν το 2026 να παραμείνουν πρωταθλητές της Formula 1, μετακομίζοντας από τα μονοθέσια της Red Bull σε εκείνα της Aston Martin. Μακροχρόνιος στόχος επανένωσης με τον Μαξ Φερστάπεν.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin F1 για ακόμα δύο σεζόν, η Honda -που θα παρέχει τους κινητήρες στην Aston από το 2026- είπε ότι έχει αφήσει στο παρελθόν την προ οκταετίας προβληματική της σχέση με τον Ισπανό.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την επερχόμενη επανένωσή του με τη Honda, που θα γίνει οκτώ χρόνια μετά από τη ρήξη του με τους Ιάπωνες εξαιτίας των δημόσιων επικριτικών σχολίων του Ισπανού για τους ιαπωνικούς κινητήρες που τότε χρησιμοποιούσε με τη McLaren.
O Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε την πίστη του στο πρόγραμμα της Aston Martin προς την κορυφή της Formula 1 μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου των δύο πλευρών μέχρι το τέλος του 2026, ενώ διευκρίνισε ότι θα παραμείνει στην αγγλική εταιρεία για πολλά χρόνια αφότου “κρεμάσει τα γάντια” του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα παραμείνει για τουλάχιστον ακόμα δύο χρόνια στη Formula 1, μέχρι το τέλος του 2026, καθώς η Aston Martin F1 ανακοίνωσε και επίσημα τη νέα της συμφωνία με τον Ισπανό δις παγκόσμιο πρωταθλητή.
Ο Φερνάντο Αλόνσο φέρεται αποφασισμένος να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Aston Martin και πέραν του 2024, παρότι το όνομά του ακούγεται και για τη Mercedes και για τη Red Bull Racing, καθώς ο Ισπανός πιστεύει ότι “καμία άλλη ομάδα δεν έχει τόσο φιλόδοξα πλάνα όσο εμείς”.
Εν μέσω των δημοσιευμάτων που θέλουν τον Φερνάντο Αλόνσο σε συζητήσεις με τη Mercedes F1 και με τη Red Bull Racing, ο διευθυντής της Aston Martin F1 Μάικ Κρακ είπε ότι η αγγλική ομάδα θα προσπαθήσει να δώσει το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο φέτος στον Ισπανό για να τον κρατήσει στις τάξεις της το 2025.
Η πρωταθλήτρια κατασκευάστρια κινητήρων των τελευταίων τριών ετών στη Formula 1 επενδύει βαρέως στην επόμενη μέρα μετά τη Red Bull Racing, θεμελιώνοντας μία νέα βάση της στην Αγγλία με στόχο να παραμείνει στην κορυφή του σπορ - πλέον με την Aston Martin.
Μια προσφορά δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων, κοντά στα συμβόλαια των πιο υψηλά αμοιβόμενων οδηγών της Formula 1, έκανε η Aston Martin στον κορυφαίο σχεδιαστή της ιστορίας της Formula 1, Άντριαν Νιούι, για να τον προσελκύσει από τη Red Bull στο Σίλβερστοουν.
Οι νέες δηλώσεις του Φερνάντο Αλόνσο σχετικά με το μέλλον του -αν αποφασίσει να παραμείνει- στη Formula 1 μπορεί να μοιάζουν κοινότοπες, όμως ενδέχεται να κρύβουν και τη δυναμική που συγκεντρώνει η Aston Martin F1 για να γίνει πρωταγωνίστρια του σπορ τα προσεχή χρόνια.
“Εργαζόμαστε και αναζητούμε την καλύτερη μελλοντική επιλογή για τον Φερνάντο” είπε ο μάνατζερ του Αλόνσο, Φλάβιο Μπριατόρε, ο οποίος στους πρώτους αγώνες της σεζόν συναντήθηκε και με τον Τότο Βολφ της Mercedes F1 και με τον Κρίστιαν Χόρνερ της Red Bull Racing.
Για τέταρτη σεζόν της Formula 1 η Aston Martin μοιράζεται με τη Mercedes το Όχημα Ασφαλείας και το Ιατρικό Όχημα στα GP, και για φέτος η εταιρεία του Γκέιντον έχει ετοιμάsει την κορυφαία Vantage της ιστορίας, ισχύος 656 ίππων - δίπλα στην Aston DBX707 που θα μεταφέρει την ιατρική ομάδα.
Ο τεχνικός διευθυντής της Aston Martin F1 Ντάν Φάλοους είπε ότι η Red Bull “αναμφίβολα δεν είναι ανίκητη”, και ο Φερνάντο Αλόνσο υποστηρίζει πως “είναι καλό που το λέει, ελπίζω ότι θα κερδίσουμε την πρώτη νίκη της Aston Martin”.
Μια φωτογραφία που ανέβηκε στο Instagram απεικονίζει τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ σε συνάντηση με τον Φλάβιο Μπριατόρε, που εξακολουθεί να εκπροσωπεί τον Φερνάντο Αλόνσο. Τη φωτογραφία ανέβασε ο ίδιος ο Μπριατόρε στο λογαριασμό του.
Ο τεχνικός ηγέτης της Aston Martin F1 Νταν Φάλοους εξήγησε γιατί το νέο μονοθέσιο AMR24 της αγγλικής ομάδας είναι μια “βαριά ανανέωση” του περσινού, λίγο μετά την παρουσίασή του και λίγο πριν το πρώτο του shakedown στην πίστα του Σίλβερστοουν.
Η Aston Martin F1 έκανε στο εργοστάσιό της -στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας- τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024, και ακολουθεί η πρώτη του επίσημη δοκιμή στην ομώνυμη πίστα.
Σε ένα αναλυτικό και άκρως διαφωτιστικό Video που δημοσίευσε η Aston Martin F1, ο Φερνάντο Αλόνσο εξηγεί με λεπτομέρεια την προετοιμασία του για τη νέα σεζόν της Formula 1 του 2024 και για τον τρόπο που εξελίσσεται η νέα AMR24 στον προσομοιωτή του Σίλβερστοουν.
Με αφορμή τη μετονομασία της Alpha Tauri σε -κατά τα φαινόμενα- Racing Bulls και της Alfa Romeo F1 σε Stake F1, ανατρέχουμε σε όλες τις διαφορετικές ονομασίες που είχαν οι 6 από τις 10 ομάδες του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.
Με τον καθιερωμένο της τρόπο, στο εργοστάσιο της ομάδας στο Σίλβερστοουν εμπρός στους εργαζόμενούς της, η Aston Martin F1 θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο για τη Formula 1 του 2024 στις 12 Φεβρουαρίου.