Τον Απρίλιο, η Volkswagen παρουσίασε την τελευταία έκδοση της έκτης γενιάς του Polo και τώρα έρχεται η πιο σπορ έκδοση: το νέο Polo GTI.
Τα αρχικά GTI είναι γνωστά από το 1976, ενώ το πρώτο Polo GTI εμφανίστηκε το 1998, όντας το τρίτο μοντέλο, μετά το Golf και το Scirocco. Η τελευταία γενιά βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Modular Transverse Toolkit (MQB) της Volkswagen, που σημαίνει τεχνολογική πρόοδο, υψηλή ακαμψία αμαξώματος, χαμηλό βάρος και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.
Ο ισχυρός κινητήρας TSI, δίλιτρος τούρμπο, παραμένει στα 207 άλογα, με 320 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Παραμένει προσθιοκίνητο, επιταχύνοντας σε 6,5 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.
Το σπορ σασί, ειδικά προσαρμοσμένο στο Polo GTI, ευνοεί τέτοιες επιδόσεις, ενώ το σπορ, τετράθυρο μοντέλο, επιτρέπει επίσης την ημι-αυτόματη οδήγηση – για πρώτη φορά ένα Polo GTI .
Το IQ.DRIVE Travel Assist, μπορεί να αναλάβει το τιμόνι, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του νέου Polo GTI, από 0 χλμ./ώρα έως το όριο ελέγχου του Travel Assist (210 χλμ./ώρα). Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με πολλά νέα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, τα οποία συνδέονται με διάφορες υπηρεσίες στο διαδίκτυο, διασφαλίζοντας προηγμένη συνδεσιμότητα στο νέο Polo GTI.
Επίσης, η Ηλεκτρονική Μονάδα Συνδεσιμότητας (OCU), με ενσωματωμένο eSIM, καθιστά δυνατή τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών από το We Connect και το We Connect Plus. Λειτουργίες όπως ο φυσικός έλεγχος φωνής, η πρόσβαση σε υπηρεσίες ροής και η εξατομίκευση βάσει cloud χρησιμοποιώντας το «Volkswagen ID», βελτιώνουν το τελευταίο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας.
Κι ακόμα, η ενσωμάτωση εφαρμογών όπως το App-Connect Wireless για το Apple CarPlay και το Android Auto, είναι πλέον ασύρματη.
Παράλληλα, το Digital Cockpit Pro, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, φέρει οθόνη 10,25 ιντσών ή 26 εκατοστών.
Το νέο Polo GTI έρχεται τώρα στάνταρ με τους νέους προβολείς IQ.Light – LED matrix και πίσω φώτα LED. Ο νέος προφυλακτήρας ειδικά για GTI δίνει στο σπορ αυτοκίνητο ακόμα πιο επιβλητική και ευρύτερη οπτική παρουσία στους δρόμους, σε συνδυασμό με τις ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών.
Στο εσωτερικό, οι κολόνες και η επένδυση οροφής διατηρούνται πάντα στο χρώμα του τιτανίου, με τις κόκκινες ραφές να δημιουργούν αντίθεση, ενώ στάνταρ είναι το δερμάτινο σπορ τιμόνι. Η δε χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, παραμένει στα 351 λίτρα.