Το παγκόσμιο "παπί" Super Cub και ο θρυλικός "μπόμπος" Monkey, δύο από τα ορόσημα της ιστορίας των διτρόχων της Honda, ανανεώθηκαν τεχνολογικά και επιστρέφουν στην Ευρώπη.
Η Aprilia συνεχίζει την ιστορία των scooters μικρού κυβισμού, που ξεκίνησε από το SR 50 τη δεκαετία του '90, με το νέο SXR 50 - στο οποίο προσέδωσε περαιτέρω λύσεις λειτουργικότητας από μεγαλύτερα scooters και κινητήρα Euro5.
Το ιαπωνικό streetfighter είναι το νέο μέλος της οικογένειας GSX-S, με τον κινητήρα 999 κ.εκ. που «φορούσε» το προηγούμενο GSX-R1000, με «επιθετικό» σχεδιασμό και fun-to-drive χαρακτήρα για την πόλη και τον ορεινό δρόμο.
Η ετήσια αναβάθμιση μιας 'εξωφρενικά' προηγμένης ΜΧ μοτοσικλέτας συνεχίστηκε, αν και σε μικρότερο βαθμό, και ενόψει του 2022 - με επεμβάσεις στην ανάρτηση και στη χαρτογράφηση του κινητήρα.
Ελαφριά, συμπαγής, με street στοιχεία αλλά και με αγωνιστική θέση οδήγησης, η νέα μοτοσικλέτα της οικογένειας R της Yamaha εισβάλλει στα μεσαίου κυβισμού supersport αποδίδοντας φόρο τιμής στη θρυλική superbike YZF-R7.
Η Sport Touring κατηγορία της Yamaha αλλά και η Σκοτεινή Πλευρά της Ιαπωνίας εμπλουτίζονται, οδηγώντας σας σε ακόμα πιο δυναμικές και συναρπαστικές διαδρομές.
Τα δύο πολυτελή μεσαία scooters της BMW, το πιο δυναμικό «urban mobility» C 400 X και το πιο ταξιδιάρικο «gran turismo» C 400 GT, αναβαθμίστηκαν για το 2021 τεχνολογικά και στιλιστικά.
Ο σπουδαίος αναβάτης, Μαρκ Μαρκέθ επιστρέφει στο MotoGP, συμμετέχοντας στον αγώνα του Πορτιμάο της Πορτογαλίας, ύστερα από εννέα μήνες απουσίας και τρεις εγχειρήσεις στο δεξί βραχιόνιο οστό.
Πέντε χρόνια μετά την γέννησή του, που πάντρεψε εντελώς αναπάντεχα μια Adventure μοτοσικλέτα με ένα Scooter, το X-ADV περνά στη δεύτερη γενιά του με σημαντικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα, στα ηλεκτρονικά και στην εργονομία.
Έναν αιώνα ζωής έκλεισε αυτόν τον Μάρτιο η εταιρεία του Μαντέλο ντελ Λάριο, και οι εορτασμοί της θα κορυφωθούν στις αρχές Σεπτεμβρίου με την επετειακή φιέστα των φετινών «Moto Guzzi World Days».
Στη μηχανολογική "πανίδα" των "παπιών", σε αυτό το είδος δίτροχου που από όλη την Ευρώπη απαντάται μόνο στο εύκρατο κλίμα της Ελλάδας, η Yamaha επέστρεψε ολομέτωπα με το προδιαγραφών Euro4 πλέον Crypton S.
Στη χρονιά που κλείνει έναν αιώνα ζωής, η Moto Guzzi εκσυγχρόνισε ακόμα περισσότερο το classic enduro της με βελτιώσεις στον κινητήρα, στα ηλεκτρονικά, στους τροχούς και στις ψηφιακές τεχνολογίες.
Η γενιά του 2021 της Ducati Monster μπήκε στη γραμμή της παραγωγής και τρεις αναβάτες του MotoGP ήταν στο εργοστάσιο για να υποδεχθούν το πρώτο της αντίτυπο που πέρασε τις πύλες του Borgo Panigale.
Η Vespa τιμά την 75η επέτειο του θρυλικότερου, ίσως, δίτροχου που πάτησε ποτέ στον πλανήτη με δύο συλλεκτικές εκδόσεις των Primavera και GTS, που θα πωλούνται μόνο το 2021, με αποκλειστικούς χρωματισμούς, νέα σέλα και επιχρωμιωμένη σχάρα με ιταλικού στιλ ενσωματωμένη τσάντα.
Οι εταιρείες υπέγραψαν μια επιστολή προθέσεων για τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας εναλλασσόμενων μπαταριών για μοτοσυκλέτες και ελαφριά ηλεκτρικά οχήματα.
Η superbike "αιχμή του δόρατος" της Aprilia, η RSV4 και η πλουσιότερα εξοπλισμένη παραλλαγή της, RSV4 Factory, θα είναι σύντομα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά με τιμές 19.700 και 24.750 ευρώ αντίστοιχα.
Η πιο νεανική εκδοχή της οικογένειας SH, των scooters μεγάλων τροχών της Honda, απέκτησε από τα μεγαλύτερα «αδέρφια» του νέο Euro5 κινητήρα και πλαίσιο, μεγαλύτερους χώρους και περισσότερο εξοπλισμό.
Η ιαπωνική Adventure υιοθετεί το λογισμικό συνδεσιμότητας του smartphone στην κεντρική οθόνη, για την απεικόνιση των εφαρμογών πλοήγησης, μηνυμάτων και μουσικής.
Δεν είναι μόνο το αυτοκίνητα παραγωγής, που εξηλεκτρίζονται, αλλά και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, καθώς παρουσιάζονται νέες μορφές αγώνων, με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.
Το ιαπωνικό hypersport γύρισε στην κεντρική σκηνή του κόσμου της μοτοσυκλέτας με τις σπουδαιότερες -μηχανικές και ηλεκτρονικές- αναβαθμίσεις των δύο δεκαετιών της ύπαρξής του.
Η τρίτη παραλλαγή του V7 III Stone ταξιδεύει μισόν αιώνα πίσω στην Ιστορία του Μαντέλο ντελ Λάριο, με αισθητικές παραπομπές που φτάνουν ως το V7 Sport του 1971.
Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR, η οποία συνδυάζει τους "café racer" καθρέπτες με προβολέα LED και τους ακτινωτούς τροχούς με κινητήρα Euro5.
Υιοθετώντας από την Panigale V4 περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία και τεχνολογίες, η SuperSport 950 του 2021 μπήκε στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Μπολόνια.