Με ένα teaser στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Red Bull Racing γνωστοποίησε ότι θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο για το 2025 στις 18 Φεβρουαρίου, στη μεγάλη γιορτή των 75 ετών της F1 στο Λονδίνο - Χόρνερ: "Έχουμε κατανοήσει καλά τους τομείς στους οποίους δεν ήμασταν τόσο δυνατοί [το 2025]".
H 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1 ξεκινά στις 16 Μαρτίου από την Αυστραλία και τελειώνει στις 16 Μαρτίου στο Άμπου Ντάμπι, μετά από 24 GP. Δείτε το πρόγραμμα της σεζόν, ποιοι θα οδηγούν σε κάθε ομάδα και τις 5 βασικές ειδήσεις της χρονιάς που έρχεται.
Το 2024 η McLaren έγινε και πάλι παγκόσμια πρωταθλήτρια της Formula 1 μετά από 26 χρόνια, όμως στις επτάμισι δεκαετίες της ιστορίας του σπορ δεν υπήρξε καμία άλλη χρονιά στην οποία 4 ομάδες να κέρδισαν από τουλάχιστον 4 νίκες η καθεμία.
Μετά από τους θριαμβευτικούς “περιπάτους” του Μαξ Φερστάπεν στα πρώτα GP της σεζόν του 2024, κανείς δεν περίμενε όσα θα επακολουθούσαν από το GP του Μαϊάμι το Μάιο και μετά. Δείτε 10 εντυπωσιακά στατιστικά της εκπληκτικής, όπως εξελίχθηκε, χρονιάς που φεύγει.
Το Project 677, όπως είναι γνωστό το νέο μονοθέσιο της Scuderia για τη F1 2025, θα έχει “λιγότερο από 1% κοινά εξαρτήματα” με τη φετινή SF-24, σύμφωνα με τον Φρεντ Βασέρ. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό, και πώς η ιταλική ομάδα θέλει να κάνει το τελικό βήμα για να κερδίσει τα πρωταθλήματα της νέας σεζόν.
Ο Αντρέα Στέλλα, διευθυντής της McLaren, χαρακτήρισε “εντελώς παράλογες” τις ιστορίες που αναπτύχθηκαν νωρίτερα φέτος περί ενός περίεργου “τρικ” ψεκασμού νερού στο εσωτερικό των ελαστικών του φετινού της μονοθεσίου MCL38 για την καλύτερη ψύξη τους.
Το 2025 ο Μαξ Φερστάπεν θα επιδιώξει ένα επίτευγμα που κατέχει μόνο ο Μίκαελ Σουμάχερ, το πέμπτο διαδοχικό του πρωτάθλημα στη Formula 1, αλλά ο Ολλανδός λέει ότι αυτό θα συμβεί μόνο αν η Red Bull κάνει ένα μεγάλο άλμα εξέλιξης με την RB21 της νέας χρονιάς - Μοντόγια: “Αδύνατο να θεωρήσει κανείς πλέον φαβορί τον Φερστάπεν για το 2025”
Ο διευθυντής της Scuderia είπε πως είναι προς όφελος της Ferrari να αφήνει τους οδηγούς της ελεύθερους να μάχονται μεταξύ τους στην πίστα, και ότι αυτό θα συνεχιστεί και το 2025 που δίπλα στον Σάρλ Λεκλέρ θα βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον.
Καθώς η McLaren ανελίχθηκε σε υπερδύναμη της F1 και -μετά το φετινό τίτλο κατασκευαστών- δείχνει ικανή να στοχεύσει στο νταμπλ του χρόνου, οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι μίλησαν για όσα χρειάζεται να βελτιώσουν στην απόδοσή τους προκειμένου να διεκδικήσουν με αξιώσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα των οδηγών τη νέα σεζόν.
Μετά την επιβλητική κυριαρχία της Red Bull Racing το 2023 ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, είδε τη μεγαλύτερη αύξηση στο μισθό του φέτος από όλους τους διευθυντές της F1 - όμως ο Τότο Βολφ της Mercedes F1 είχε και το 2024 τα περισσότερα έσοδα.
Με μια φράση του ο σύμβουλος της Red Bull Racing, Χέλμουτ Μάρκο, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα του Μίλτον Κινς είναι "χτισμένη" αποκλειστικά πάνω στον Μαξ Φερστάπεν, που σημαίνει ότι στη “δεύτερη μοίρα” που βρισκόταν ο Σέρτζιο Πέρεζ θα περάσει και ο αντικαταστάτης του, Λίαμ Λόσον, από το 2025.
Ο νέος τεχνικός διευθυντής της Scuderia, Λικ Σερά, μίλησε για την επερχόμενη άφιξη του επτάκις πρωταθλητή στο Μαρανέλο λέγοντας πως “το μεγαλύτερο λάθος είναι να υποτιμήσεις τον Χάμιλτον” και εξήγησε πώς και σε τι διαφέρει η ομάδα του Μαρανέλο από την προηγούμενή του, Mercedes F1.
Η Pirelli δημοσίευσε μια σειρά από εντυπωσιακά στατιστικά των συνολικών χιλιομέτρων και της χρήσης των 5+2 τύπων ελαστικών της στα 24 GP της Formula 1 κατά τη σεζόν που πέρασε - τη μεγαλύτερη της ιστορίας του σπορ.
Ο επικεφαλής σεφ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ομάρ Μεζιάνε, αποχώρησε από τον σύλλογο μετά από δύο χρόνια υπηρεσίας, για να αναλάβει τον ίδιο ρόλο στην ομάδα της McLaren στη Formula 1.
Πέραν του Αντρέα Στέλλα, φυσικά, υπάρχει κι ένας άλλος άνθρωπος που συνέβαλλε καίρια στη ριζική ανέλιξη της απόδοσης των μονοθεσίων της McLaren και στη φετινή κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών της Formula 1 από την αγγλική ομάδα: ο Ρομπ Μάρσαλ, που άφησε πέρσι τη Red Bull Racing για να πιάσει από φέτος δουλειά στο Ουόκινγκ.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ, διευθυντής της Red Bull Racing, είπε ότι είναι μια πρόκληση για όλους στην ομάδα του Μίλτον Κινς η κατασκευή του πρώτου τους μονοθεσίου στο οποίο “δεν είχε καμία απολύτως εμπλοκή ο Άντριαν [Νιούι]”, και άφησε να εννοηθεί ότι θα παρουσιαστεί μέσα στον Ιανουάριο.
Ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, μίλησε εκτενώς για την άφιξη του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο -που είναι πλέον θέμα λίγων ημερών- προσθέτοντας ότι το ξεκίνημα του επτάκις πρωταθλητή με τη Ferrari θα γίνει "χωρίς τυμπανοκρουσίες".
Η αμερικανική Liberty Media, κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1, φέρεται να είχε έσοδα άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2,87 δισ. ευρώ) κατά τη σεζόν του 2024, και σημαντική επέκταση της απήχησής της όπως αυτή αποτυπώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μετά το τέλος της καριέρας του στη Red Bull Racing, και πιθανώς στη Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ φέρεται να είναι σε προχωρημένες επαφές με τη Scuderia Ferrari για να ενταχθεί στην ομάδα AF Corse για τους αγώνες αντοχής - με προφανή στόχο να προσθέσει και τη νίκη στις 24 Ώρες του ΛεΜάν στο παλμαρέ του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο με τη φόρμα του Άιρτον Σένα, στο κόκπιτ της McLaren MP4/5B που οδηγούσε ο μυθικός Βραζιλιάνος το 1990, δεν ήταν τίποτα λιγότερο από μια “βιβλική” συνάντηση δύο θεοτήτων της ιστορίας της Formula 1.
Τώρα που έκλεισε και τυπικά το θέμα του Σέρτζιο Πέρεζ και της Red Bull Racing, με την αντικατάσταση του Μεξικανού από τον Λίαμ Λόσον, οριστικοποιήθηκε και οι εικοσάδα των οδηγών που θα συμμετέχει το 2025 στα GP της Formula 1.
Ο Γαλλο-Αλγερινός Ισάκ Χάντζαρ είναι ο οδηγός που θα βρίσκεται δίπλα στον Γιούκι Τσουνόντα στο γκαράζ της δεύτερης ομάδας της Red Bull, της RB (Racing Bulls), όπως ανακοίνωσε η αυστριακή εταιρεία μετά την προαγωγή του Λίαμ Λόσον στη Red Bull Racing (και στη θέση του απελθόντα Σέρτζιο Πέρεζ) για τη σεζόν της Formula 1 του 2025.
Αποχαιρετώντας τη Scuderia μετά από τέσσερα χρόνια στο Μαρανέλο, ο Κάρλος Σάινθ ανοίχτηκε για πρώτη φορά για τα συναισθήματα που τον κατέκλυσαν τον περασμένο Ιανουάριο του 2024, όταν πληροφορήθηκε ότι η ιταλική ομάδα είχε πάρει την απόφαση να τον αντικαταστήσει το ‘25 με τον Λιούις Χάμιλτον.
Οι Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρτζιο Πέρεζ είναι εξαίρετοι οδηγοί, όμως όλοι τους γνώρισαν τη συντριβή στη σκιά του Μαξ Φερστάπεν την τελευταία επταετία. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι ο Λίαμ Λόσον θα ανταποκριθεί καλύτερα το 2025 - και εξηγεί γιατί.
Με τον 18χρονο ρούκι Κίμι Αντονέλι στη θέση του Λιούις Χάμιλτον, η Mercedes F1 χρειαζόταν έναν έμπειρο και ικανό τρίτο οδηγό - και ο παλιός της γνώριμος Βάλτερι Μπότας ήταν η ιδανική επιλογή, μετά την αποχώρησή του από τη Sauber.
Η ομάδα του Μαρανέλο έγινε η πρώτη από τις δέκα της Formula 1 που ανακοίνωσε την ημερομηνία παρουσίασης του νέου της μονοθεσίου για το 2025 - του πρώτου cavallino με το οποίο θα αγωνιστεί στο σπορ ο επτάκις πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της διακοπής της συνεργασίας της με τον Σέρτζιο Πέρεζ, η RBR γνωστοποίησε ότι τη θέση του Μεξικανού δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν για τη σεζόν της Formula 1 του 2025 θα πάρει ο Νεοζηλανδός Λίαμ Λόσον.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, τη θέση του απερχόμενου Σέρτζιο Πέρεζ στη RBR το 2025 θα πάρει ένας εκ των δύο οδηγών που βρίσκονται ψηλότερα στην ιεραρχία της Ακαδημίας της Red Bull: ο Λίαμ Λόσον ή ο Γιούκι Τσουνόντα.
Μετά από τέσσερις σεζόν της Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ ανακοίνωσε ότι έφτασε σε συμφωνία με τη Red Bull Racing για την άμεση διακοπή της συνεργασίας τους παρότι είχε συμβόλαιο με την ομάδα μέχρι το τέλος του 2026.
Η εργασία των κατασκευαστών για τις ολοκαίνουριες μονάδες ισχύος των μονοθεσίων της F1 του '26 έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια. Διαβάστε ορισμένες από τις προδιαγραφές τους, καθώς και κάποιους από τους κανονισμούς που διέπουν τη χρήση τους.
Ο τετράκις πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι είχε “εποικοδομητικές και ειλικρινείς” συζητήσεις με τη Mercedes F1 το περασμένο καλοκαίρι, και εξήγησε γιατί -παρά το δέλεαρ της φήμης ότι η Mercedes HPP είναι ιδιαίτερα προχωρημένη με τον κινητήρα του 2026- επέλεξε να μείνει πιστός στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
Λίγες μέρες πριν ο Λιούις Χάμιλτον γίνει και επισήμως οδηγός της Ferrari, ο Φρεντ Βασέρ μίλησε για άλλη μία φορά για τις προσδοκίες της ιταλικής ομάδας από τον Βρετανό επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή το 2025, ενόψει μιας σεζόν που αναμένεται απόλυτα οριακή.
Η Scuderia θέλησε να τιμήσει τον Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ για την 4ετή του προσφορά στην ομάδα, στην τελευταία του μέρα στο Μαρανέλο πριν φύγει για τη Williams το 2025, προσφέροντας στον ίδιο και στον πατέρα του, Κάρλος Σάινθ τον πρεσβύτερο, την ευκαιρία να οδηγήσουν μαζί δύο Ferrari F1-75 του 2022 στην πίστα του Φιοράνο.
Μετά την κατάκτηση του φετινού τίτλου κατασκευαστών της F1, η McLaren πιέζει στα άκρα το σχεδιασμό του μονοθεσίου της για το 2025, με ορισμένες τολμηρές αποφάσεις με στόχο να προσθέσει του χρόνου το πρώτο της πρωτάθλημα οδηγών μετά από το τελευταίο της με τον Λιούις Χάμιλτον το 2008.
Δυόμισι χρόνια μετά τη μεγάλη νομική διαμάχη της Alpine με τη McLaren για τις υπηρεσίες του Όσκαρ Πιάστρι, ο Αυστραλός αποκάλυψε πώς υπέγραψε το πρώτο του συμβόλαιο με την ομάδα του Ουόκινγκ - και ότι δεν περίμενε ποτέ ότι θα έφτανε τόσο σύντομα στις νίκες και στο φετινό θρίαμβο του τίτλου κατασκευαστών.
Το ‘project 677’, το νέο μονοθέσιο της Scuderia για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2025 -και πρώτο με το οποίο θα αγωνιστεί ο Λιούις Χάμιλτον- είναι στην τελική του φάση εξέλιξης και ο Φρεντ Βασέρ είπε ότι δείχνει αρκετά καλό - όμως ο Γάλλος πρόσθεσε ότι η ιταλική ομάδα πρέπει να βελτιωθεί “σε κάθε τομέα ανεξαιρέτως” για να κατακτήσει τους τίτλους της επόμενης σεζόν.
Για την “εκπλήρωση ενός πεπρωμένου” μίλησε ο Φερνάντο Αλόνσο ενόψει της συνεργασίας του με τον Άντριαν Νιούι, τον πιο επιτυχημένο σχεδιαστή της ιστορίας Formula 1. Όμως, αυτός είναι μόνο ένας από τους πολλούς “πλανήτες” που θα ευθυγραμμιστούν για την Aston Martin F1 από νωρίς το 2025.
Η ετήσια αγωνιστική άδεια των πιλότων της Formula 1, γνωστή ως Superlicense, κοστίζει ακριβά. Υπολογίζεται για κάθε οδηγό βάσει των βαθμών που συγκέντρωσε στο πρωτάθλημα της προηγούμενης σεζόν - που σημαίνει ότι ο Μαξ Φερστάπεν, ως πρωταθλητής, θα πληρώσει ξανά το μεγαλύτερο ποσό και για το 2025.
Παρότι τυπικά είναι ακόμη οδηγός της Mercedes F1, μέχρι το τέλος της χρονιάς, ο Λιούις Χάμιλτον έχει γίνει ήδη τακτικός θαμώνας του εργοστασίου της Ferrari στο Μαρανέλο. Ποιος ήταν ο σκοπός των επισκέψεών του, και πώς ξεκίνησε τον εγκληματισμό του στη Scuderia.