Ο Σεμπάστιαν Οζιέ νίκησε στην Τουρκία και αναπτέρωσε τις ελπίδες του για κατάκτηση του φετινού τίτλου αν και βρίσκεται ακόμα 17 βαθμούς πίσω από τον Τάνακ.
Το πιο σκληρό ράλι της χρονιάς, στην Τουρκία, άφησε ελάχιστους οδηγούς αλώβητους από τις κοφτερές πέτρες και τη λάσπη, όπου υπήρχε. Ο Οζιέ και ο Λάπι, οι δύο οδηγοί της Citroen, ήταν αυτοί που επηρεάστηκαν λιγότερο.
Στα μισά της δεύτερης ημέρας του WRC στην Τουρκία, ο Φινλανδός Εζαπέκα Λάπι με Citroen C3, έχοντας κερδίσει μια ειδική διαδρομή, έχει τεθεί επικεφαλής με διαφορά 9 δευτ. από τον Νορβηγό Αντρέας Μίκελσεν,
Η δεύτερη μέρα του 10 ράλι της χρονιάς στη Γερμανία, ήταν συγκλονιστική. Σε ασφάλτινο πεδίο, ο επικεφαλής της βαθμολογίας Οτ Τάνακ, ήταν ταχύτερος στις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές της ημέρας, με αποτέλεσμα να βρίσκεται οριακά μπροστά από τον τρίτο της βαθμολογίας, Τιερί Νεβίλ.
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το ράλι Γερμανίας ο Οτ Τάνακ, ο οποίος οδήγησε γρήγορα το Toyota Yaris στη μικρή ειδική διαδρομή, αφήνοντας πίσω του τον Ντάνι Σόρντο με Hyundai i20, ενώ τρίτος ήταν ο Οζιέ.
Με τέσσερις νίκες σε εννέα ράλι φέτος, εκ των οποίων τα τρία στους τελευταίους τέσσερις αγώνες, ο Οτ Τάνακ κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά από τους διώκτες του, στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Ο Οτ Τάνακ με Toyota Yaris προηγείται στο ράλι της Φινλανδίας έπειτα από τρεις ημέρες μάχης. Έχει διαφορά 16,4 δευτ. επί του Φινλανδού Εζαπέκα Λάπι, με το Citroen C3.
Εκπληκτική ήταν η δεύτερη μέρα του 8ου ράλι της χρονιάς στη Φινλανδία. Ο τοπικός ήρωας, ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, οδηγώντας το Toyota Yaris ταχύτερα από όλους στις 6 από τις 10 ειδικές διαδρομές της ημέρας, βρίσκεται επικεφαλής ενός αγώνα που εξελίσσεται συναρπαστικά στα χώματα πέριξ της Γιβάσκιλα.
Το 9ο από τα 14 ράλι της χρονιάς, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς οι τρεις κυρίαρχοι οδηγοί που διεκδικούν τον φετινό τίτλο: Τάνακ, Οζιέ και Νεβίλ, απέχουν μόλις 7 βαθμούς διαφορά (150,146 και 143, αντίστοιχα).
Με κεκτημένη ταχύτητα από το ράλι της Χιλής, πριν 15 μέρες, ο Οτ Τάνακ πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του και τρίτη φετινή, σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα που εξελίσσεται με συναρπαστικό τρόπο, όπως και το περσινό που κρίθηκε στο τελευταίο ράλι στην Αυστραλία.
Παρά το πρόβλημα με την ανάρτηση, που αντιμετώπισε στην τελευταία ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας του ράλι Πορτογαλίας, ο Οτ Τάνακ, κατάφερε να φέρει το Toyota Yaris 4,3 δευτ. μπροστά από τον Κρις Μικ.
Τρεις οδηγοί από την ίδια ομάδα, οι Τάνακ, Λάτβαλα και Μικ βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις μετά το φινάλε της πρώτης μέρας στο ράλι της Πορτογαλίας.
Δεύτερη φετινή νίκη του Οττ Τάνακ της Toyota, με απόλυτη κυριαρχία στη Χιλή. Κερδισμένος και ο Οζιέ, που φεύγει με προβάδισμα 10 βαθμών στο πρωτάθλημα. Πρώτο βάθρο του Λεμπ με τη Hyundai.
Η δεύτερη μέρα του 6ου ράλι της χρονιάς στη Χιλή, σημαδεύτηκε από το σφοδρό ατύχημα του Τιερί Νεβίλ, ο οποίος στην επιστροφή του στο σέρβις παρκ χρησιμοποίησε πατερίτσες για να μην επιβαρύνει το πόδι του. (VIDEO)
Ο Τιερί Νεβίλ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Κονσεπσιόν, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν έχει υποστεί τραυματισμό. Ο Τάνακ αύξησε στα 34,6 δευτ. από τον δεύτερο Οζιέ.
Ο Οττ Τάνακ της Toyota έβαλε τις βάσεις για τη δεύτερη φετινή του νίκη στο λασπώδες τερέν της πρώτης μέρας του WRC στη Χιλή. Ο Οζιέ στα 22 δευτ. και οι Λάτβαλα, Νέβιλ στο μισό λεπτό.
Ο Τιερί Νεβίλ και η Hyundai δεν ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός αλλά ήταν ο αρτιότερος στην Αργεντινή, κερδίζοντας ξανά μετά την Κορσική, και αυξάνοντας το βαθμολογικό τους προβάδισμα.
Ο Τιερί Νεβίλ ηγείται στη Βίλα Κάρλος Παζ μετά την πρώτη μέρα, καθώς ένα σπασμένο ημιαξόνιο κόστισε στον Οττ Τάνακ την πρωτοπορία στην τελευταία Ειδική.
Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε το Γύρο Κορσικής, εκμεταλλευόμενος ένα κλατάρισμα του Έλφυν Έβανς 6 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, κι έτσι ο Βέλγος ανέβηκε πρώτος στη βαθμολογία του WRC.
Στο δεύτερο πρωί της οριακής μάχης του Οττ Τάνακ με τον Έλφυν Έβανς, ο Εσθονός ήταν και στις τρεις πρωινές Ειδικές ταχύτερος του Άγγλου και ηγείται με διαφορά 2,3 δευτερόλεπτα.
Ο Έλφυν Έβανς έκανε ένα φαινομενικό απόγευμα και, παρότι είχε ένα περίεργο συμβάν με τον Κρις Μικ, κράτησε πίσω τους δύο εν δυνάμει πρωταθλητές Τάνακ και Νεβίλ.
Ο Οττ Τάνακ της Toyota τελείωσε το πρώτο πρωί του γαλλικού αγώνα με ισχνό προβάδισμα από τους Έβανς, Νεβίλ και Σόρδο, ενώ ο Σεμπαστιάν Οζιέ έμεινε 24 δευτερόλεπτα μακριά.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ ηγείται στο Μεξικό μετά την πρώτη μέρα με σημαντική διαφορά 37 δευτ. και ενός λεπτού από τους Τάνακ και Νεβίλ. Τέσσερα από τα δέκα WRC εγκατέλειψαν.
Ο Οττ Τάνακ της Toyota απέκτησε προβάδισμα ενός λεπτού μετά τη δεύτερη μέρα του Ράλι Σουηδίας, μετά από λάθος του Σούνινεν. Μίκελσεν-Λάπι-Νεβίλ σε οριακή μάχη για τη δεύτερη θέση.
Ο Τέμου Σούνινεν πήρε την πρωτοπορία στη Σουηδία μετά το απογευματινό loop της πρώτης μέρας. Βγήκαν από το δρόμο και έχασαν κάθε ελπίδα για το βάθρο οι Οζιέ και Λάτβαλα.